eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Dostosowanie infrastruktury Urzędu Miasta Zgorzelec dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego, e-cmentarz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-25

Zgorzelec: Dostosowanie infrastruktury Urzędu Miasta Zgorzelec dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego, e-cmentarz
Numer ogłoszenia: 382912 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307014 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie infrastruktury Urzędu Miasta Zgorzelec dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego, e-cmentarz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie inwentaryzacji cmentarzy: - komunalnego w Zgorzelcu - wojskowego Cmentarza Żołnierzy II Armii WP w Zgorzelcu oraz opracowanie map i zasilenia w dane bazy systemu komputerowego zawierającego wyszukiwarkę osób pochowanych. Inwentaryzacja ww. cmentarzy w Zgorzelcu obejmuje inwentaryzację dotyczącą usytuowania grobów oraz grobowców, rezerwacji, alei, budynków i budowli, elementów architektury sakralnej, pomników, punktów czerpania wody, zieleni oraz wprowadzenie danych o osobach pochowanych, dysponentach i opłatach do programu użytkowego i na interaktywną mapę cmentarzy. 2. projekt zakończyć powinien się stworzeniem interaktywnej mapy cmentarzy w aplikacji internetowej. 3. Szacowana liczba grobów wynosi : - cmentarz komunalny w Zgorzelcu : ilość pochówków do dnia 11.08.2010 - 15 427 , powierzchnia 135 119 m2 - cmentarz Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego w Zgorzelcu : ilość grobów 3 392 , powierzchnia 35 000 m2 4. Szczegółowy opis przedmiotu umowy: I. Rodzaj i zakres prac: 1) Inwentaryzacja: - inwentaryzacja i rozmieszczenie grobów i grobowców wraz z oznaczeniem kwater, rzędów, danymi osób pochowanych, tj. imieniem i nazwiskiem, datą urodzenia, datą zgonu, rodzajem miejsca pochówku (grób pojedynczy, podwójny, grobowiec), - inwentaryzacja i rozmieszczenie wykupionych miejsc pod pochówek wraz z oznaczeniem kwater i rzędów, - inwentaryzację i rozmieszczenie alei, - inwentaryzacja i rozmieszczenie punktów czerpania wody, - inwentaryzacja i rozmieszczenie budynków i budowli oraz elementów architektury sakralnej i pomników, - wykonanie i dołączenie do programu zdjęć grobów i nagrobków 2) Interaktywna mapa cmentarzy zbudowana na podstawie pomiarów geodezyjnych, (wymagana dokładność do 0,1 m. w postaci wektorowej). 3) Utworzenie planu zagospodarowania przestrzennego w sektorach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. nr 90 z 2001 r. poz. 1013 ze zmianami). Plan ma zawierać takie elementy jak: rozmieszczenie grobów i grobowców wraz z oznaczeniem kwater, istotne wymiary odległości między grobami, odległości od alei i innych istotnych obiektów np. istniejących drzew (plan powinien być zintegrowany z mapą inwentaryzacyjną cmentarzy). 4) Wykonanie minimum 2 zdjęć każdemu grobowi (mogile) z przybliżenia (tablic nagrobków/tabliczek) i z oddalenia całego grobu. Dołączenie plików zdjęć do aktywnych pól grobów w aplikacji do administrowania cmentarzami. 5) Wpisanie danych podstawowych z inwentaryzacji cmentarza do bazy programu: Imienia i nazwiska, dat urodzin i śmierci, informacji o lokalizacji grobu (sektor, rząd, numer) oraz danych z ksiąg osób pochowanych i grobów, faktur i innych dokumentów będących w posiadaniu Administracji Cmentarza z lat 1945- 2010 r. II. Wymagania oprogramowania od strony użytkownika - administracji cmentarza: 1) aplikacja internetowa powinna umożliwiać pracę zdalną (za pośrednictwem Internetu), 2) aplikacja powinna dawać możliwość pomniejszania, powiększania, przesuwania mapy, 3) możliwość samodzielnej modyfikacji mapy cmentarza z poziomu programu: a) dodawanie i usuwanie grobów, b) edycja (zmiana rozmiaru i położenia oraz obracanie grobów), c) predefiniowanie rozmiarów grobów w zależności od ich rodzaju, d) możliwość ustalania rozmiaru grobów w metrach, e) możliwość oznaczania różnych rodzajów grobów poprzez zmianę ich koloru, f) łączenie grobów na mapie z danymi z bazy danych z poziomu aplikacji, g) blokowanie edycji grobów podczas przeglądania mapy - mapa jak również cała aplikacja powinna uwzględniać plan zagospodarowania terenu w wolnej części cmentarza jak również dawać możliwość pełnego administrowania rezerwacjami (łącznie z wizualizacją danych na mapie). 4) mapa z legendą i odcinkiem ilustrującym aktualne przełożenie skali mapy na metry, 5) okno z miniaturą mapy oraz zaznaczoną aktualną pozycją, ułatwiającą orientację oraz umożliwiające szybką nawigację na mapie, 6) możliwość zlokalizowania grobu po nazwisku, dacie urodzenia, dacie śmierci, numerze kwatery, numerze rzędu, 7) możliwość zidentyfikowania grobu po zaznaczeniu go na mapie, 8) szybki podgląd najważniejszych informacji o grobie po zaznaczeniu na mapie - możliwość dołączenia zdjęć grobów i nagrobków, 9) po wyborze grobu lub pochowanego prezentacja w panelu następujących danych: lokalizacja grobu, grobowca na mapie cmentarza, danych osoby zmarłej: imienia i nazwiska, daty urodzenia, daty śmierci, oznaczenia kwatery, oznaczenia rzędu, rodzaj pochówku (grób pojedynczy, podwójny, grobowiec), uwagi dla opiekuna grobu od administratora, 10) ciągła możliwość automatycznego generowania raportów w różnych przekrojach (np. osoby zmarłe w danym roku, osoby spoczywające w danej kwaterze, terminy opłat za miejsce na pochówek), możliwość wystawienia faktur z poziomu programu, 11) możliwość tworzenia raportów windykacyjnych: a) automatyczne generowanie listy dłużników, b) całościowe lub wyrywkowe generowanie zawiadomień ponaglających. 12) możliwość prowadzenia w bazie ewidencji miejsc wykupionych pod pochówek i grobów zgodnie z rozporządzeniem ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. nr 90 z 2001 r. poz. 1013 ze zmianami), 13) możliwość automatycznego generowania zaświadczeń i dokumentów w formacie edytora teksów i PDF, związanych z administracją cmentarza z poziomu aplikacji, 14) możliwość zarządzania użytkownikami i poziomem dostępu do danych, 15) edycja danych w księdze grobów i księdze zmarłych, 16) instalacja i konfiguracja programu użytkowego i interaktywnej mapy cmentarzy prowadząca do uzyskania pełnej zgodności z wymogami SIWZ, 17) przeszkolenie minimum 3 pracowników administracji cmentarzy łącznie w zakresie umożliwiającym samodzielną aktualizację bazy danych i interaktywnej mapy cmentarzy. 18) udzielenie bezterminowej licencji, 19) konsultacje wdrożeniowe, 20) świadczenie asysty technicznej w okresie gwarancji przez okres 12 miesięcy (telefonicznie i poprzez e-mail) , oraz aktualizacji wersji oprogramowania, Asysta techniczna będzie polegać na wsparciu Użytkownika lub osoby / firmy przez niego wskazanej poprzez udzielanie konsultacji telefonicznych , poprzez pocztę elektroniczną lub zdalny dostęp w zakresie używania programu, zasilania bieżącego bazy danych ( wprowadzania nowych danych ) 21) przekazanie dokumentacji technicznej z wdrożenia oraz instrukcji obsługi w języku polskim, 22) przekazanie kompletnej i zasilonej bazy danych, III. Wymagania dotyczące strony internetowej 1) możliwość umieszczania w serwisie płatnych ogłoszeń, 2) możliwość znalezienia grobu wg nazwiska, imienia, daty urodzin i daty zgonu osoby pochowanej, 3) możliwość wygenerowania i wydrukowania mapy dojścia do sektora w którym znajduje się grób, 4) możliwość zarządzania treścią w sposób umożliwiający własnoręczną edycję poszczególnych podstron administratorom i redaktorom (CMS-System zarządzania treścią), 5) skalowanie mapy cmentarza z możliwością przesuwania w dużym powiększeniu, 6) możliwość zamieszczenia załączników do podstron, 7) możliwość samodzielnej synchronizacji bazy danych oraz zdjęć programu administracyjnego z bazą wyszukiwarki, 8) możliwość zapalenia wirtualnego znicza, 9) integracja wyszukiwarki z usługami świadczonymi przez administratora, 10) własnoręczne zarządzanie podstawowymi ustawieniami wyszukiwarki z poziomu panelu administracyjnego, 11) możliwość sortowania wyników wyszukiwania wg różnych kryteriów. IV. Wymagania odnośnie bezpieczeństwa bazy danych, domeny oraz wydajności : 1) codzienna kopia bazy danych z możliwością jej odtworzenia, 2) brak limitu transferu danych, 3) możliwość podłączenia do domeny cmentarz.zgorzelec.eu, 4) utrzymanie strony i bazy na wydajnym hostingu posiadającym łącza klasy operatorskiej, minimum 2 łącza zapasowe, system podtrzymywania zasilania, V. Zalecenia Zamawiającego: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie Cmentarza Komunalnego w Zgorzelcu oraz Cmentarza Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego w Zgorzelcu w celu zdobycia dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 2. Rozwój społeczeństwa informacyjnego na Dolnym Śląsku, Działanie 2.2 Rozwój usług elektronicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 2. Rozwój społeczeństwa informacyjnego na Dolnym Śląsku, Działanie 2.2 Rozwój usług elektronicznych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ArtLook Gallery s.c., ul. Skalna 4/5, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79178,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79178,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118218,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.