eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy



Ogłoszenie z dnia 2005-08-01

POZYCJA 38290

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/18-05/NA)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, do kontaktów: mgr inż. Katarzyna Wójtowicz, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, fax 081 5375965, e-mail: zampubl@umcs.lublin.pl, www.umcs.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej Dział Aparatury Naukowej, Jerzy Majewski, mgr Zbigniew Skorzyński, pl. Marii Curie Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375179, fax 081 5375179, e-mail: -, www.umcs.lublin.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej Dział Aparatury Naukowej, Jerzy Majewski, mgr Zbigniew Skorzyński, pl. Marii Curie Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375179, fax 081 5375179, e-mail: -, www.umcs.lublin.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej Dział Aparatury Naukowej, Jerzy Majewski, mgr Zbigniew Skorzyński, pl. Marii Curie Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375179, fax 081 5375179, e-mail: -, www.umcs.lublin.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/18-05/NA). 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jednostki organizacyjne UMCS - dostawa bezpośrednio do użytkownika. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.01.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: wymagane dla każdej części oddzielnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem zamówienia Spełniają warunki art. 22 ust. 1 oraz art. 44 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Spełniają wymogi określone w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz 9 ustawy Nie zalegają z podatkami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne Udzielą gwarancji na dostarczony sprzęt: - minimum 24 miesiące na zestawy komputerowe, - minimum gwarancje producenta na pozostały sprzęt Zapewnią warunki serwisu gwarancyjnego: a) zapewnią czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki faksem: - do godziny 10:00 - w tym samym dniu; do godziny 15:00 - do godziny 11:00 w dniu następnym, b) zpewnią naprawę w miejscu użytkowania sprzetu, c)w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, zapewnią na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczą sprzęt zastępczy na czas naprawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania na podstwie oświadczenia i dokumentów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.09.2005 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2005, godzina 12:00, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Dział Aparatury Naukowej, pok. 1210, budynek Rektoratu, XII piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.