Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-17
Brody: dostawa samochodu osobowego typu 18-to osobowy autobus + kierowca do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Stykowie
Numer ogłoszenia: 382874 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej , Styków, ul. Świętokrzyska 125, 27-230 Brody, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2721726, faks 41 2721726.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzaz.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu osobowego typu 18-to osobowy autobus + kierowca do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Stykowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu: fabrycznie nowy samochód typu AUTOBUS pasażerski - rok produkcji 2011, do przewozu 18 osób + kierowca. Charakterystyka ogólna: pojazd musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z przepisów ruchu drogowego, dopuszczalne kolory pojazdu: biały, szary, srebrny, niebieski, lub do uzgodnienia z zamawiającym, dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 5000 kg, tapicerka całego pojazdu z izolacją termiczną, może być welurowa, podłoga samochodu wyłożona wykładziną antypoślizgową, podłoga aluminiowa z szynami do szybkiego montażu i demontażu foteli zamiennie z wózkami inwalidzkimi, podstawy foteli - nogi do szybkiego demontażu, mocowane w szynach podłogowych, fotel kierowcy z podłokietnikiem odchylany, pas biodrowy, fotele pasażerów wyposażone w 3-punktowe pasy bezpieczeństwa oraz zagłówki, szyby podwójnie wklejane - przyciemnione, klimatyzacja manualna, szyberdach mechaniczny - wyjście awaryjne, wentylator nawiewno - wyciągowy w dachu pojazdu, półki na bagaż podręczny z oświetleniem diodowym, boczne drzwi wejściowe dla pasażerów sterowane elektrycznie przesuwane do tyłu pojazdu, dodatkowy obniżony stopień dla wsiadających/wysiadających pasażerów - chowany podczas jazdy, radioodtwarzacz DVD z monitorem LCD 17cali, dodatkowe oświetlenie sufitowe, zasłonki na szyby, halogeny fabryczne, hak holowniczy, nawigacja GPS z menu w języku polskim, pokrowce na fotele. Bezpieczeństwo: pojazd wyposażony w ESP, ABS, ASR, EBV, centralny zamek, immobiliser, dopuszczenie do ruchu z prędkością do 100 km/godz, poduszka powietrzna dla kierowcy, czujnik temperatury zewnętrznej, lusterka zewnętrzne regulowane z kabiny kierowcy i podgrzewane elektrycznie. Silnik: klasa pojemności silnika o oznaczeniu handlowym minimum 2100 cm3, moc jednostki napędowej minimum 160 KM, wtrysk bezpośredni, rodzaj silnika: wysokoprężny, napędzany olejem napędowym, spełnienie normy emisji spalin Eu5 / III. Układ napędowy: skrzynia biegów minimum: 6-biegowa, automatyczna, układ kierowniczy ze wspomaganiem. Masa i wymiary pojazdu: długość pojazdu minimum 7 000 mm, szerokość pojazdu minimum 1 900 mm, rozstaw osi minimum 4 300 mm, wysokość pojazdu minimum 2 800 mm. Dostosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych: dostosowanie pojazdu do transportu minimum dwóch wózków inwalidzkich, możliwość zamienności na fotele pasażerów (zgodnie z uwagą w pkt 2 charakterystyka pojazdu - szyny do szybkiego montażu foteli w podłodze), rampa najazdowa dla wózków inwalidzkich z tyłu pojazdu, dodatkowy uchwyt dla wsiadających/wysiadających pasażerów umieszczony przy drzwiach przesuwnych, dodatkowe oświetlenie rampy najazdowej, oznaczenie graficzne pojazdu, że pojazd jest przeznaczony do transportu osób niepełnosprawnych. Pozostałe wymaganie: pojazd wyposażony w opony zimowe na felgach stalowych i kołpaki, komplet opon letnich na felgach stalowych, pełnowymiarowe koło zapasowe, apteczka pierwszej pomocy, gaśnica samochodowa, trójkąt odblaskowy, oznakowanie graficzne zewnętrzne pojazdu znakami firmy, zgodnie z projektem Zamawiającego (Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej, adres, telefony kontaktowe) - oznakowanie z obu stron pojazdu na drzwiach kierowcy i pasażera oraz na tylnej części pojazdu. Wymagania dodatkowe: oferowany pojazd musi być/posiadać: pełną homologację drugiej produkcji, homologację umożliwiającą, zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu na obszarze Polski (stosowny dokument w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przed zawarciem umowy), ubezpieczenie komunikacyjne pojazdu, ze zniesieniem udziału własnego - roczne (pakiet ubezpieczeniowy obejmujący OC/AC/NW oraz Assistance 24h), kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu, gwarancja: min. 24 miesiące bez limitów kilometrów na podzespoły pojazdu i lakier oraz min. 8 lat na perforację nadwozia. Wymagania serwisowe: Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie kraju..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp, przy użyciu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego dokumentu Wykaz dostaw przy użyciu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzaz.prv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej Kałków - Godów 84a 27 - 225 Pawłów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej Kałków - Godów 84a 27 - 225 Pawłów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BRODY
więcej: przetargi BRODY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup dwóch samochodów osobowych
- Zakup samochodu osobowego typu pick-up
- Zakup samochodu
- Zakup 1 szt. samochodu z napędem elektrycznym dla Zarządu Dróg Wojewódzkich z siedzibą w Olsztynie
- dostawa osobowego samochodu typu BUS na potrzeby Grupy Jurajskiej GOPR
- Zakup samochodu służbowego
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.