eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brody › dostawa samochodu osobowego typu 18-to osobowy autobus + kierowca do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Stykowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Brody: dostawa samochodu osobowego typu 18-to osobowy autobus + kierowca do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Stykowie
Numer ogłoszenia: 382874 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej , Styków, ul. Świętokrzyska 125, 27-230 Brody, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2721726, faks 41 2721726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzaz.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu osobowego typu 18-to osobowy autobus + kierowca do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Stykowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu: fabrycznie nowy samochód typu AUTOBUS pasażerski - rok produkcji 2011, do przewozu 18 osób + kierowca. Charakterystyka ogólna: pojazd musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z przepisów ruchu drogowego, dopuszczalne kolory pojazdu: biały, szary, srebrny, niebieski, lub do uzgodnienia z zamawiającym, dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 5000 kg, tapicerka całego pojazdu z izolacją termiczną, może być welurowa, podłoga samochodu wyłożona wykładziną antypoślizgową, podłoga aluminiowa z szynami do szybkiego montażu i demontażu foteli zamiennie z wózkami inwalidzkimi, podstawy foteli - nogi do szybkiego demontażu, mocowane w szynach podłogowych, fotel kierowcy z podłokietnikiem odchylany, pas biodrowy, fotele pasażerów wyposażone w 3-punktowe pasy bezpieczeństwa oraz zagłówki, szyby podwójnie wklejane - przyciemnione, klimatyzacja manualna, szyberdach mechaniczny - wyjście awaryjne, wentylator nawiewno - wyciągowy w dachu pojazdu, półki na bagaż podręczny z oświetleniem diodowym, boczne drzwi wejściowe dla pasażerów sterowane elektrycznie przesuwane do tyłu pojazdu, dodatkowy obniżony stopień dla wsiadających/wysiadających pasażerów - chowany podczas jazdy, radioodtwarzacz DVD z monitorem LCD 17cali, dodatkowe oświetlenie sufitowe, zasłonki na szyby, halogeny fabryczne, hak holowniczy, nawigacja GPS z menu w języku polskim, pokrowce na fotele. Bezpieczeństwo: pojazd wyposażony w ESP, ABS, ASR, EBV, centralny zamek, immobiliser, dopuszczenie do ruchu z prędkością do 100 km/godz, poduszka powietrzna dla kierowcy, czujnik temperatury zewnętrznej, lusterka zewnętrzne regulowane z kabiny kierowcy i podgrzewane elektrycznie. Silnik: klasa pojemności silnika o oznaczeniu handlowym minimum 2100 cm3, moc jednostki napędowej minimum 160 KM, wtrysk bezpośredni, rodzaj silnika: wysokoprężny, napędzany olejem napędowym, spełnienie normy emisji spalin Eu5 / III. Układ napędowy: skrzynia biegów minimum: 6-biegowa, automatyczna, układ kierowniczy ze wspomaganiem. Masa i wymiary pojazdu: długość pojazdu minimum 7 000 mm, szerokość pojazdu minimum 1 900 mm, rozstaw osi minimum 4 300 mm, wysokość pojazdu minimum 2 800 mm. Dostosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych: dostosowanie pojazdu do transportu minimum dwóch wózków inwalidzkich, możliwość zamienności na fotele pasażerów (zgodnie z uwagą w pkt 2 charakterystyka pojazdu - szyny do szybkiego montażu foteli w podłodze), rampa najazdowa dla wózków inwalidzkich z tyłu pojazdu, dodatkowy uchwyt dla wsiadających/wysiadających pasażerów umieszczony przy drzwiach przesuwnych, dodatkowe oświetlenie rampy najazdowej, oznaczenie graficzne pojazdu, że pojazd jest przeznaczony do transportu osób niepełnosprawnych. Pozostałe wymaganie: pojazd wyposażony w opony zimowe na felgach stalowych i kołpaki, komplet opon letnich na felgach stalowych, pełnowymiarowe koło zapasowe, apteczka pierwszej pomocy, gaśnica samochodowa, trójkąt odblaskowy, oznakowanie graficzne zewnętrzne pojazdu znakami firmy, zgodnie z projektem Zamawiającego (Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej, adres, telefony kontaktowe) - oznakowanie z obu stron pojazdu na drzwiach kierowcy i pasażera oraz na tylnej części pojazdu. Wymagania dodatkowe: oferowany pojazd musi być/posiadać: pełną homologację drugiej produkcji, homologację umożliwiającą, zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu na obszarze Polski (stosowny dokument w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przed zawarciem umowy), ubezpieczenie komunikacyjne pojazdu, ze zniesieniem udziału własnego - roczne (pakiet ubezpieczeniowy obejmujący OC/AC/NW oraz Assistance 24h), kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu, gwarancja: min. 24 miesiące bez limitów kilometrów na podzespoły pojazdu i lakier oraz min. 8 lat na perforację nadwozia. Wymagania serwisowe: Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie kraju..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp, przy użyciu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego dokumentu Wykaz dostaw przy użyciu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzaz.prv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej Kałków - Godów 84a 27 - 225 Pawłów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej Kałków - Godów 84a 27 - 225 Pawłów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.