eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › PRZEBUDOWA DROGI PUBLICZNEJ DOJAZDOWEJ O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 396,7 m ORAZ BUDOWA URZĄDZEŃ MELIORACJI WODNYCH SZCZEGÓŁOWYCH ( BUDOWA PRZEPUSTÓW)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Białogard: PRZEBUDOWA DROGI PUBLICZNEJ DOJAZDOWEJ O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 396,7 m ORAZ BUDOWA URZĄDZEŃ MELIORACJI WODNYCH SZCZEGÓŁOWYCH ( BUDOWA PRZEPUSTÓW)
Numer ogłoszenia: 382846 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330610 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI PUBLICZNEJ DOJAZDOWEJ O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 396,7 m ORAZ BUDOWA URZĄDZEŃ MELIORACJI WODNYCH SZCZEGÓŁOWYCH ( BUDOWA PRZEPUSTÓW).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi publicznej dojazdowej oraz budowie urządzeń melioracji wodnych szczegółowych ( budowa przepustów) obejmującej część działki nr 3, 4, obr. 004 w Białogardzie w zakresie: 1) roboty ziemne i rozbiórkowe związane z wykonaniem drenażu, przepustu, jezdni i zjazdów, 2) budowa przepustów z rur betonowych, 3) przebudowa istniejącego przepustu polegającego na wybudowaniu w jego miejscu nowego przepustu, 4) wykonanie odwodnienia: sieć kanalizacji deszczowej z przykanalikami i z wpustami ulicznym, studniami oraz drenażem, 5) ustawienie obrzeży krawężników, 6) wykonanie warstwy podsypki piaskowej, 7) ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego, 8) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej, 9) wykonanie nawierzchni z masy asfaltobetonowej, 10) wycięcie i pocięcie ok. 60 szt. drzew (oznaczonych) wraz z usunięciem i przewiezieniem uzyskanego drewna na odległość ok. 5 km, 11) likwidacja gałęzi, karczowanie korzeni pni drzew. 2.Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2 - roboty drogowe. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - projekt budowlany stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, - operat wodnoprawny stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ - mapka z wizualizacją drzew do wycięcia stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający pomocniczo załącza przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 4.Dodatkowe wymogi: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 5-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. 2) Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy i plan płatności, który wymaga zatwierdzenia przez Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego. 3) Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Budowlanych INFRABUD, ul. Zwycięstwa 16, 75-033 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1195224,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1075389,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1075389,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1227596,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.