eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobolów › Dostawa instrumentów dla Szkoły Muzycznej I Stopnia w Sobolowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Sobolów: Dostawa instrumentów dla Szkoły Muzycznej I Stopnia w Sobolowie
Numer ogłoszenia: 382832 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Muzyczna I stopnia w Sobolowie , Sobolów 28, 32-742 Sobolów, woj. małopolskie, tel. 14 685 93 22, faks 14 685 93 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolamuzyczna-sobolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Muzyczna I Stopnia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów dla Szkoły Muzycznej I Stopnia w Sobolowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa transportem własnym do siedziby Zamawiającego instrumentów muzycznych dla potrzeb Szkoły Muzycznej I Stopnia w Sobolowie. Szczegółowy opis instrumentów: a. Pianino klasyczne firmy KAWAI model K-3 - 1 szt lub równoważne: - wysokość od 122 do 125 cm - waga w przybliżeniu ok. 220 kg - elementy mechaniki wykonane z włókna węglowego ABS Carbon - pokrycie klawiszy - imitacja kości słoniowej oraz kompozyt hebanu - pełna płyta świerkowa - płynne zamykanie pokrywy klawiatury - wykończenie czarne, wysoki połysk b. Ksylofon firmy BERGERAULT model XR3 - 1 szt. lub równoważny: - 3 1/2 oktawy - zakres F4-C8 - strój A=442 Hz - sztabki z honduraskiego drzewa różanego, selekcjonowane - rozmiary sztabek 44 - 40 mm x 24 mm - długość 1500 mm - szerokość 720 - 300 mm regulacja wysokości 820 - 970 mm c. Puzonu firmy Yamaha model YSL-448GE - 6szt lub równoważny: - Strój Bb F Menzura L: 13,89 mm 0,547 Czara: 214,4 mm 8 ? , materiał: złoty mosiądz Suwak: Nickel silver Wykończenie: złoty lakier Ustnik: 48L duży wlot Futerał z tworzywa ABS SLC-210 Waga: Standard d. Akordeon guzikowy z konwertorem firmy Pigini model Caracter - 1szt lub równoważny akordeon guzikowy w systemie B z manuałem melodycznym w systemie (rosyjskim) Głosy - Typu Hand Made Strój A1 = 442 Hz Kolor - czarny Z paskami spinającymi miech Z paskami nośnymi szerokości 8 cm manuał dyskantowy -ilość rzędów 5 -ilość guzików 92 -skala B - g4 -ilość chórów - 3 -ilość regestrów 7 -ilość regestrów brodowych 4, -dyspozycja 16 + 8 + 4 manuał basowy - ilość basów 120 - ilość chórów 4 - ilość regestrów 7 + R wyciszona mechanika mechanizmu basowego manuał melodyczny - ilość dźwięków 55 - skala E- b 2 - ilość chórów 2 - dyspozycja 16 + 8 - ilość regestrów 3 + R Kolejność regestrów od góry instrumentu: 16; 16+8; 8 - waga max.11,5 kg - rozmiar: 44 x 21 cm Wyposażenie: 1. twardy futerał 2. pokrowiec z materiału Cordura produkcji włoskiej e. Akordeon klawiszowy firmy Pigini model Gama - 1szt lub równoważny Strój A1 = 442 Hz Kolor - czarny Z paskami spinającymi miech Z paskami nośnymi szerokości 4,5 cm Obudowa wykonana z drewna Wszystkie głośnice wykonane z drewna Wszystkie klapy wykonane z drewna manuał dyskantowy: - ilość dźwięków - 34 - skala g - e3 - ilość chórów - 3 - ilość regestrów 5 - dyspozycja 16 + 8 + 8 manuał basowy -ilość basów 72 -ilość chórów 4 -ilość regestrów 2 -waga max.7 kg rozmiar: 40 x 18,5 cm Wyposażenie: pokrowiec z materiału Cordura produkcji włoskiej f. Akordeon guzikowy z konwertorem firmy Pigini model Genesis Maxima E - 1szt lub równoważny Akordeon w systemie B z manuałem melodycznym w systemie (rosyjskim) Strój A1 = 441 Hz Kolor - czarny Z paskami spinającymi miech Z paskami nośnymi szerokości 4,5 cm manuał dyskantowy: -ilość rzędów 5 -ilość guzików 72 -ilość dźwięków 43 -skala g- cis3 -ilość chórów - 2 -ilość regestrów 3 -dyspozycja 16 + 8 manuał basowy -ilość basów 96 -ilość chórów 3 manuał melodyczny -ilość dźwięków 37 -skala E- e2 -ilość chórów 1 -dyspozycja 16 -waga max.6,9 kg rozmiar: 36 x 20 cm Wyposażenie: pokrowiec z materiału Cordura produkcji włoskiej g.Akordeon klawiszowy firmy Pigini model Polka - 1szt lub równoważny Głosy - Typu Hand Made Strój A1 = 442 Hz Kolor - czarny Z paskami spinającymi miech Z paskami nośnymi szerokości 8 cm Obudowa wykonana z drewna Wszystkie głośnice wykonane z drewna Wszystkie klapy wykonane z drewna manuał dyskantowy: -ilość dźwięków - 41 -skala f- a3 -ilość chórów - 4 -ilość regestrów 11 -ilość regestrów brodowych - 2 -dyspozycja 16 + 8 + 8 + 4 manuał basowy -ilość basów 120 -ilość chórów 5 -ilość regestrów 5 waga max.11 kg rozmiar: 47 x 20 cm Wyposażenie: pokrowiec z materiału Cordura produkcji włoskiej W zakresie równoważności Zamawiający będzie wymagał aby dostarczony instrument posiadał wymagania minimalne określone powyżej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie wadium na rzecz Szkoły Muzycznej I stopnia, 32-742 Łapanów , Sobolów 28 w wysokości 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset), przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wadium wnoszonego przez konsorcjum w postaci gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej gwarancja winna wskazywać wszystkich członków konsorcjum. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowe z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy zamawiającego w: KBS o/Łapanów 93 8591 0007 0120 0370 9191 0002 Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego (wpływ środków na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w postaci dokumentu (gwarancji) należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie szkoły, Adres: Sobolów 28, 32-742 Sobolów. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie, oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. Zamawiający nie wyraża zgody, aby żądanie zapłaty musiało być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta gwarancji. Uwaga - termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot wadium. a). Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium w terminach i w sposób zgody z zapisami art. 46 ust. 1, 2 i 3 ustawy Pzp. b). Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Jakość - 60

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkolamuzyczna-sobolow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Muzyczna I Stopnia w Sobolowie 32-742 Sobolów 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Muzyczna I Stopnia w Sobolowie 32-742 Sobolów 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.