eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytniki › Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Iwanowice - Niemiecka Wieś - Główczyn nr 675723P, gm. Szczytniki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-07

Ogłoszenie nr 38281 - 2017 z dnia 2017-03-07 r.

Szczytniki: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Iwanowice - Niemiecka Wieś - Główczyn nr 675723P, gm. Szczytniki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfiansowany ze środków Unii Europejskiej dla operacji typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infastruktury,w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii", objętego PROW na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 8464-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 11794-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczytniki, krajowy numer identyfikacyjny 25085502100000, ul. Szczytniki  139, 62865   Szczytniki, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 625 001, faks 627 625 274, e-mail sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szczytniki.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Iwanowice - Niemiecka Wieś - Główczyn nr 675723P, gm. Szczytniki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IOŚ.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Iwanowice - Niemiecka Wieś - Główczyn nr 675723P, gm. Szczytniki.Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej dla operacji typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii", objętego PROW na lata 2014 - 2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : a) roboty przygotowawcze, w tym : roboty pomiarowe, zabezpieczenie znaków geodezyjnych,b) roboty rozbiórkowe, w tym : rozebranie krawężników betonowych wraz z ława betonową; rozebranie nawierzchni z kostki betonowej; mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa; roboty remontowe; wywiezienie gruzu; rozebranie słupków do znaków; frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm (włączenia), c) regulacja pionowa urządzeń,d) roboty ziemne, w tym : roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi; ręczne formowanie nasypów z zakupem piasku; oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu, e) remont przepustów drogowych, w tym : ławy fundamentowe betonowe wraz z robotami ziemnymi; remont przepustów rurowych o śr. 40 cm; remont przepustów rurowych o śr. 60 cm, remont ścianek czołowych, f) krawężniki i obrzeża, w tym : krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm; krawężniki betonowe wjazdowe o wym. 15x22 cm; opornik betonowy wtopiony o wym. 12x25 cm, obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm, g) ściek przykrawężnikowy, ściek betonowy, w tym : ława pod ściek z betonu C8/10 (0,04 m3); ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej gr 8 cm w dwóch rzędach na podsypce cem-piaskowej o gr. 3 cm; podbudowy z mieszanki betonowej C8/10, pielęgnacja piaskiem i wodą, grubość warstwy 15 cm wraz z robotami ziemnymi; ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej,h) poszerzenia jezdni + mijanki, wtym : koryta o głęb. 20 cm wykonywane na poszerzeniu przy użyciu koparki, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV, warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie - 10 cm grub. po zagęszczeniu; dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego twardego, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm; górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0,31,5 twardego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm; górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 twardego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm; skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy, zużycie emulsji 0,5 kg/m2; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR2, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm, i) jezdnia, w tym : mechaniczne wyrównywanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową dla KR2; skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy, zużycie emulsji 0,3 kg/m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR2 wraz z chodnikiem o nawierzchni asfaltowej,grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm,j) zjazdy, w tym : koryta wykonywane ręcznie gł. 30 cm w gruncie kat. III na całej szerokości; mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie - 10 cm grub. po zagęszczeniu; górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego twardego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm; zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej układane na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm; zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm kolorowej - grafitowej układane na podsypce cementowo-piaskowej,k) chodniki, w tym : koryta wykonywane ręcznie na całej szerokości chodników , o głębokości 15 cm w gruntach kategorii I-II; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV; warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie - 10 cm grub. po zagęszczeniu; chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm, spoiny wypełniane piaskiem; chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm kolorowej, grafitowej układane na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm, spoiny wypełniane piaskiem,l) oznakowanie pionowe, poziome, w tym : oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową, linia osi drogi, krawędzi, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, malowane mechaniczne; pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2; słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm z przyspawanymi poprzeczkami na wysokości 30-40 cm od spodu rury + 0,06 m3 betonu; oznakowanie poziome jezdni punktowymi elementami odblaskowymi barwy białej, ł) roboty wykończeniowe, w tym : formowanie poboczy z destruktu lub kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 cm; plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy w gruntach kat. I-II wraz z uzupełnieniem ziemią.2.1. Parametry projektowe : - klasa drogi : D (dojazdowa), - dostępność : nieograniczona, - kategoria ruchu ; KR1, - przekrój : dwupasowy, - prędkość projektowa : 40 km/h, szerokośćdrogi : 3,5 m- 5,5 m, mijanki.2.2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : - dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, - projekcie organizacji ruchu. Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWIORB i zapisów SIWZ. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Wykonawca na własny koszt musi wykonać następujące dokumenty : inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (2 egz.), dokumentację powykonawczą (2 egz.). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia.Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządkuw gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.4. Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, oo których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót.5.1. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierownikówrobót, geodety.5.2. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać.5.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamó wienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.5.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2. oraz 5.3. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 5.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1005785.83
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Budowlany Henryk Mocny,  z.b.mocny@o2.pl,  ul. Polna 29,  98-235 ,  Błaszki,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 848490,92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 848490,92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 856262,89
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 112264,86
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.