eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Prace rozbiórkowe obiektów budowlanych w 2011 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Nowa Dęba: Prace rozbiórkowe obiektów budowlanych w 2011 r
Numer ogłoszenia: 382786 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba , ul. Sikorskiego 2, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8467452, faks 015 8467377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/nowa_deba

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace rozbiórkowe obiektów budowlanych w 2011 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn. Prace rozbiórkowe obiektów budowlanych w 2011 r. są roboty budowlane związane z rozbiórką budynków gospodarczych, lini energetycznych oraz infrastruktury towarzyszącej wraz z uprzątnięciem terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przed przystąpieniem do rozbiórki wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności sprawdzić czy budynki są odłączone od sieci zewnętrznych, tj. wodociągowej, elektrycznej, kanalizacyjnej itp. Wykonawca zobowiązany jest uporządkować materiał pochodzący z rozbiórki wg. sortymentu z podziałem na: cegłę, elementy drewniane, gruz betonowy i ceglany, elementy stalowe. Materiały te należy złożyć w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Rozbiórkę i utylizację materiałów z azbestem należy przeprowadzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., Nr 71, poz. 649). Koszt utylizacji ponosi Wykonawca i przewidziany jest w kosztorysie robót. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części: Cześć I- Prace rozbiórkowe w m. Buda Stalowska i Alfredówka Cześć II- Prace rozbiórkowe w m. Durdy Cześć III- Prace rozbiórkowe w m. Nowa Dęba Szczergółowy zakres prac poszczególnych części określony został w opisie części zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6, 45.11.30.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości: Część nr 1 - 508 zł (słownie: pięćset osiem złotych), Część nr 2 - 536 zł (słownie: pięćset trzydzieści sześć złotych), Część nr 3 - 605 zł (słownie: sześćset pięć złotych). 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składani ofert. 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96 poz..620 ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku BGŻ S.A. O/Tarnobrzeg nr ROR: 36-2030-0045-1110-0000-0020-9850. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 2 w siedzibie zamawiającego (kasa) lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu wykonawcy, zaś kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10 poniżej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Ponadto Zamawiający zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 10. Zamawiający również zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw nie złoży wymaganych dokumentów z przyczyn leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.7 powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje wymagań do tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia tego warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienie o podobnym charakterze i rozmiarze jak w niniejszym zamówieniu za cenę nie mniejszą niż 20 tys. zł na każdą część zamówienia oddzielnie, odpowiednio potwierdzone, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; W przypadku oferty wspólnej spełnienie tych warunków będzie oceniane łącznie. Ocena spełnienia wykonania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje wymagań do tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia tego warunku będzie dysponowanie kierownikiem budowy robót z uprawnieniami budowlanymi w zakresie budownictwa ogólnego bez ograniczeń lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności. W przypadku oferty wspólnej spełnienie tych warunków będzie oceniane łącznie. Ocena spełnienia wykonania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje wymagań do tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga aby wykonawca dołaczył do oferty : -kosztorys ofertowy, - potwierdzenie wpłaty wadium złożonego w pieniądzu lub oryginał dokumentu zabezpieczenia wadium złożonego w innej formie. - w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza, - dokumenty umożliwiające ustalenie pełnego składu urzędujących władz Wykonawcy oraz prawnej rezydencji Wykonawcy, tj. odpis z właściwego rejestru lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej, lub umowa spółki (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert i będą traktowane jak pełnomocnictwo), - zaparafowany wzór umowy. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy Zamawiającemu: - kopię uprawnienia budowlanego kierownika budowy, oraz kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego. - kopię polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę, na którą zostanie zawarta umowa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, inne zmiany. 1.1. Termin realizacji może ulec zmianie w przypadku: - opóźnienia w rozstrzygnięciu przetargu (umowa zostanie podpisana po upływie terminu związania ofertą), - opóźnienia przez zamawiającego w przekazaniu placu budowy lub frontu prac, - braków lub wad dokumentacji projektowej, - braków innych dokumentów budowy, jak np. nie przedłożenia pozwolenia na rozbiórkę w dniu przekazania placu budowy, - wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wymagających czasu niezbędnego do dostosowania się wykonawcy do tych zmian, - przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od zamawiającego (przyczyny organizacyjne, finansowe), - konieczności wykonania robót zamiennych i dodatkowych, niezbadanych dla prawidłowego wykonania przedmioty zamówienia, - przerwy na skutek konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień, które uniemożliwiają prowadzenie robót, - przerwy na skutek niesprzyjających warunków atmosferycznych, negatywnie wpływających na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, - przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów, a także odkryć archeologicznych. Termin realizacji zamówienia zostanie przesunięty o okres trwania przyczyny lub o okres niezbędny na jej usunięcia. 1.2.Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku: - rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonywania robót dodatkowych i zamiennych, - ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 1.3. Inne zmiany: - w zakresie zmiany (za uprzednia zgoda zamawiającego) udziału podwykonawców w przypadku skorzystania w realizacji zamówienia pomimo, ze w złożonej ofercie wykonawca nie przewidywał realizacji z udziałem podwykonawców, lub powierzenie podwykonawstwa innej części robót niż wskazana w ofercie, - w zakresie zmian kluczowego personelu (kierownika budowy, inspektora nadzoru), za uprzednią zgodą zamawiającego na piśmie, - zmiana adresu. 1.4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian umowy na pisemny wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizacje zamówienia: wpisy do dziennika robót, protokoły konieczności, kosztorysy robót zamiennych, dodatkowych. 1.5. Forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmian adresu, zmiana kluczowego personelu, zmiana udziału podwykonawców nie wymaga pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/web/nowa_deba
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Nowa Dęba ul.W.Sikorskiego 2 39-460 Nowa Dęba.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Nowa Dęba ul.W.Sikorskiego 2 39-460 Nowa Dęba pok. nr 13- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbiórka budynków gospodarczych w m. Buda Stalowska i Alfredówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty rozbiórkowe dotyczą trzech budynków: 1.Budynek gospodarczy- stodoła w miejscowości Buda Stalowska - nr inw.108/3 - data nabycia-1934-01.31 - kubatura - 460 m3 - pow.całkowita-103 m2 - pow. użytkowa- 90,72 m2 - budynek drewniany, pokryty dachówka cementową - konstrukcja dachu drewniana, ściany obite deskami - wysokość budynku - 6,20 m 2.Budynek gospodarczy-magazyn paliw i olejów w miejscowości Buda Stalowska - nr inw.108/27 - data nabycia - 1968.01.31 - kubatura - 206 m3 - pow. całkowita - 92 m2 - pow. użytkowa - 63 m2 - budynek murowany / ściany z pustaków/konstrukcja dachu drewniana, pokryta eternitem falistym ,podpiwniczony , piwnica zagłębiona w ziemia na całej wysokości, ściany piwnicy wykonane z betonu, w budynku znajduje się jedno okno metalowe oraz dwa otwory drzwiowe/drzwi drewniane okute blachą ,dwuskrzydłowe/ - wysokość budynku 3.Budynek gospodarczy w miejscowości Alfredówka - budynek drewniany, dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką cementową, ściany oraz szczyty obite deskami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbiórka budynków gospodarczych w m. Durdy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe dotyczą czterech budynków gospodarczych: 1 Budynek gospodarczy - spichlerz w miejscowości Durdy - nr inw.108/52 - rok nabycia - 1982.01.31 - kubatura - 244 m3 - pow. całkowita - 60 m2 - pow. użytkowa - 60 m2 - budynek drewniany, konstrukcja dachu drewniana, dwuspadowa, pokryta dachówką ceramiczną, podpiwniczenie wykonane z cegły palonej zagłębione w ziemi- piwnica - wysokość budynku - 4,20 m 2 Budynek gospodarczy - stajnia w miejscowości Durdy - nr inw.108/250 - rok nabycia 1960.01.31 - kubatura - 190 m3 - pow. całkowita - 50 m2 - pow. użytkowa - 41,40 m2 - budynek murowany z bloczków, dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką cementową / w chwili obecnej dach uległ zawaleniu do środka budynku z powodu przegnicia konstrukcji/ - w otworach okiennych i drzwiowych brak stolarki - szczątkowa, - budynek na fundamentach cementowych - wysokość budynku z zawalonym dachem około 3,50 m 3 Budynek gospodarczy-stodoła w miejscowości Durdy - nr inw.108/246 - data nabycia - 1910.01.31 - kubatura - 321 m3 - pow. całkowita - 73 m2 - pow. użytkowa - 72 m2 - budynek drewniany, dach dwuspadowy pokryty dachówką cementową, dwuspadowy, Ściany i szczyty obite deskami - wysokość budynku - 6,10 m 4. Magazynek paliw i olejów w miejscowości Durdy - nr inwentarzowy - B14/24 - rok nabycia - 1983 - skład murowany z pustaków cementowych, dach jednospadowy drewniany pokryty płytami z eternitu -falistym ,brak fundamentów ,drzwi dwuskrzydłowe drewniane okute blachą, - wysokość składu-2,80 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbiórka budynków w m. Nowa Dęba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe dotyczą trzech budynków (gospodarczych i linii energetycznych) w miejscowości Nowa Dęba: 1 Linia energetyczna w miejscowości Nowa Dęba - Składnica drewna - linia energetyczna składa się z 22 słupów cementowych pojedynczych oraz 12 słupów podwójnych /asów /, brak przewodów elektrycznych, rozmieszczenie słupów na powierzchni około 5 ha powierzchni. 2 Budynek gospodarczy-kantorek w miejscowości Nowa Dęba -Składnica drewna - rok nabycia - 1999.12.31 - kubatura - 156 m3 - pow. całkowita - 73,50 m2 - pow. użytkowa - 57,90 m2 - budynek murowany z pustaków cementowych, dach jednospadowy - stropodach z cementu, dwa otwory drzwiowe i 5 otworów okiennych bez stolarki /pozostały tylko futryny drzwi i okien /budynek na fundamentach cementowych, podpiwniczenia brak, budynek, jedno -kondygnacyjny. 3. Magazynek paliw i olejów w miejscowości Nowa Dęba ul. Podleśna - nr inwentarzowy - 108/76 - rok nabycia - 1983 - skład murowany z pustaków cementowych, dach dwuspadowy drewniany pokryty płytami z eternitu -falistym, brak fundamentów, drzwi dwuskrzydłowe drewniane, - wysokość składu- 2,80 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.