eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania budynku administracyjno - socjalnego na środowiskowy dom samopomocy przy ul. Stara Droga 85 - etap IV.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Radomsko: Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania budynku administracyjno - socjalnego na środowiskowy dom samopomocy przy ul. Stara Droga 85 - etap IV.
Numer ogłoszenia: 382782 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329880 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kościuszki 12 A, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6832885, faks 044 6832855.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania budynku administracyjno - socjalnego na środowiskowy dom samopomocy przy ul. Stara Droga 85 - etap IV..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na zrealizowaniu robót budowlanych związanych ze zmianą użytkowania budynku administracyjno - socjalnego na środowiskowy dom samopomocy przy ul. Stara Droga 85 w Radomsku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu zamówienia w terminie niżej uzgodnionym. W dokumentacji technicznej w przypadku wskazania przez opracowującego dokumentację na produkty konkretnych producentów, Zamawiający dodaje określenie lub równoważny. Produkty równoważne muszą mieć nie gorsze parametry techniczne i technologiczne niż określone w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych materiałów innych producentów niż podanych w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej, w tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zestawienie tych produktów oraz karty techniczne zawierające opis parametrów technicznych i użytkowych zaoferowanych produktów równoważnych., a także złożyć oświadczenie, że zastosowane rozwiązania równoważne nie są gorsze od opisanych w dokumentacji technicznej. Uwaga: W przypadku złożenia oferty z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych Wykonawca w każdej takiej pozycji kosztorysowej gdzie równoważne rozwiązanie będzie zastosowane umieści (na końcu pozycji) dopisek pogrubioną czcionką - rozwiązanie równoważne. Jeżeli Wykonawca w kosztorysie ofertowym w opisie pozycji robót zastosuje ogólną nazwę, która niewystarczająco określi rodzaj użytego materiału wówczas na etapie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek stosować takie materiały jakie wynikają z dokumentacji projektowej. 3.2 Szczegółowy zakres zamówienia i realizowanych w jego ramach robót opisują: 3.2.1. przedmiar robót ( załącznik nr 7 ) do SIWZ, 3.2.2. dokumentacja projektowa ( załącznik nr 8 ), 3.3.3. specyfikacja technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 9 )..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo-Budowlana Batorex Bator Eugeniusz, ul. Broniewskiego 6, 42-160 Krzepice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 337429,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210675,08

  • Oferta z najniższą ceną: 210675,08 / Oferta z najwyższą ceną: 299665,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.