eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2014/2015 dla grupy dróg A, K i O.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Limanowa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2014/2015 dla grupy dróg A, K i O.
Numer ogłoszenia: 382710 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 0-18 3375-831, faks 0-18 3375-832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdlimanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2014/2015 dla grupy dróg A, K i O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowego 2014/2015 dla grupy dróg A, K i O. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 3 zadania częściowe..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dla każdej części zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 300.00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 7.1 Lp. 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie lub będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ust. 2b ustawy Pzp, poprzez wykazanie że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę z zakresu zimowego utrzymania dróg o wartości co najmniej: 1) 20 000,00 zł - w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1 2) 50 000,00 zł - w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 2, 3) 5 000,00 zł - w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 3, Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usług, są: 1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów dotyczących dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w przedłożonym do oferty wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ) dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wykaże sprzęt umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia oraz ewentualnie udowodni zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa, Wykonawca wskazał narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia, którymi będzie dysponował. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że ma dostępny następujący sprzęt na jedno zadanie częściowe: 1) co najmniej 1 piaskarka (samochód) z napędem co najmniej na 2 osie, opłużona lub 2) co najmniej 1 solarka (samochód) z napędem co najmniej na 2 osie, opłużona. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie częściowe, Wykonawca winien wykazać dysponowanie potencjałem technicznym w ilości stanowiącej co najmniej sumę wymagań dla tych części zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 7.1 Lp. 1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 7.1 Lp. 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Oświadczenie dot. podwykonawcy - jeżeli dotyczy W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający wymaga podania nazwy (firmy) podwykonawcy. Oświadczenie - jeżeli dotyczy - należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Oświadczenie o którym mowa w art. 26 ust. 2b Pzp należy złożyć w oryginale. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku w Formularzu oferty należy wymienić dane wszystkich wykonawców występujących wspólnie ponadto wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia to: 1) spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt. 6.2 SIWZ wykonawcy wykazują łącznie, 2) każdy z nich składa dokumenty wymagane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 (określone w pkt. 7.2. SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy: 1) okresy trwania prac przy zimowym utrzymaniu dróg mogą być wydłużone lub skrócone ze względu na utrzymujące się bądź nie warunki zimowe, data początku dyspozycyjności Wykonawcy oraz początku obowiązywania umowy może ulec przesunięciu w przypadku gdyby z uwagi na przedłużenie się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego niemożliwe było zawarcie umowy przed upływem wskazanych w pkt 5 SIWZ terminów. 2) dopuszcza się możliwość zwiększenia limitu finansowego przeznaczonego na realizację przedmiotu zamówienia, jeśli będzie zachodziła potrzeba dalszej realizacji usługi z uwagi na utrzymujące się warunki zimowe, 3) zmiana narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych przy pomocy których Wykonawca będzie realizował bądź realizuje przedmiot zamówienia na inny pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w SIWZ, 4) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 5) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 6) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 7) zmiany zapisów umowy będących wynikiem realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji na wykonane roboty, 8) zmianie uległy stawki podatku VAT, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku Vat), 9) zmiany Podwykonawcy, w tym przypadku gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na moment składania ofert lub zgłoszenia zmiany przez Wykonawcę, Wykonawca może: a) powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, b) wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż w Ofercie, c) wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w Ofercie, d) zrezygnować z Podwykonawstwa. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycząc nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/pzdlimanowej/Article/id,61734.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - pokój nr 233, II piętro, budynek B..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Limanowej..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nd.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w grupie dróg A..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w grupie dróg A: nr 1626 K - odc. dróg Kasinka Mała - Węglówka, Węglówka - Kasina Wielka w sezonie zimowym 2014/2015 polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu własnego sprzętu, soli drogowej i materiałów uszorstniających dla zapewnienia przejezdności dróg oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością jezdni zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg oraz warunkami wynikającymi ze szczegółowej specyfikacji technicznej kompleksowego zimowego utrzymania dróg. Do obowiązków Wykonawcy oprócz czynnej akcji należy również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 7,226 km dróg powiatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych, standardy zimowego utrzymania dróg, wykaz dróg wraz z kilometrażem oraz szczegółowe warunki stosowania środków niechemicznych oraz chemicznych będące załącznikami do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w grupie dróg K..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w grupie dróg K: nr 1614 K i 1616 K - odc. dróg Chyszówki - Jurków, Jurków - Dobra w sezonie zimowym 2014/2015 polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu własnego sprzętu, soli drogowej i materiałów uszorstniających dla zapewnienia przejezdności dróg oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością jezdni zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg oraz warunkami wynikającymi ze szczegółowej specyfikacji technicznej kompleksowego zimowego utrzymania dróg. Do obowiązków Wykonawcy oprócz czynnej akcji należy również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 10,94 km dróg powiatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych, standardy zimowego utrzymania dróg, wykaz dróg wraz z kilometrażem oraz szczegółowe warunki stosowania środków niechemicznych oraz chemicznych będące załącznikami do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w grupie dróg O..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w grupie dróg O: nr 1547 K - odc. dróg Brzezna - Wysokie w sezonie zimowym 2014/2015 polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu własnego sprzętu, soli drogowej i materiałów uszorstniających dla zapewnienia przejezdności dróg oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością jezdni zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg oraz warunkami wynikającymi ze szczegółowej specyfikacji technicznej kompleksowego zimowego utrzymania dróg. Do obowiązków Wykonawcy oprócz czynnej akcji należy również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 1,578 km dróg powiatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych, standardy zimowego utrzymania dróg, wykaz dróg wraz z kilometrażem oraz szczegółowe warunki stosowania środków niechemicznych oraz chemicznych będące załącznikami do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.