eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › USŁUGA - polegająca na publikowaniu w płatnej, regionalnej i ogólnokrajowej polskojęzycznej prasie codziennej ustawowych ogłoszeń prasowych dotyczących zamiaru zagospodarowania mienia oraz innych informacji związanych z działalnością Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Gorzów Wielkopolski: USŁUGA - polegająca na publikowaniu w płatnej, regionalnej i ogólnokrajowej polskojęzycznej prasie codziennej ustawowych ogłoszeń prasowych dotyczących zamiaru zagospodarowania mienia oraz innych informacji związanych z działalnością Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 382692 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim , Al. 11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7338070, 7338083, faks 0-95 7338072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona na podstawie odrębnych ustaw..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA - polegająca na publikowaniu w płatnej, regionalnej i ogólnokrajowej polskojęzycznej prasie codziennej ustawowych ogłoszeń prasowych dotyczących zamiaru zagospodarowania mienia oraz innych informacji związanych z działalnością Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - USŁUGA - polegająca na publikowaniu na stronach redakcyjnych, ogłoszeniowych w dodatkach tematycznych i lokalnych, ogłoszeń prasowych dotyczących zamiaru zagospodarowania mienia oraz innych informacji związanych z bieżącą działalnością Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2012 roku, w jednym i stałym tytule polskojęzycznej prasy codziennej obejmującym swoim zasięgiem obszar całego województwa lubuskiego i wielkopolskiego oraz całego kraju. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na trzy części (trzy zadania) dopuszczając składanie ofert na całość zamówienia (wszystkie trzy części) lub na poszczególne zadania. W poszczególnych częściach zamówienia, zamawiający określił zadania następująco: - USŁUGA publikacji polegać będzie na zamieszczaniu na stronach redakcyjnych, ogłoszeniowych, w dodatkach tematycznych i lokalnych, ogłoszeń prasowych dotyczących zamiaru zagospodarowania mienia oraz innych informacji związanych z bieżącą działalnością Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2012 roku w: - jednym stałym, płatnym tytule polskojęzycznej prasy codziennej obejmującym swoim zasięgiem obszar całego województwa lubuskiego - ZADANIE Nr 1; - jednym stałym, płatnym tytule polskojęzycznej prasy codziennej obejmującym swoim zasięgiem obszar całego województwa wielkopolskiego - ZADANIE Nr 2; - jednym stałym, płatnym tytule polskojęzycznej prasy codziennej obejmującym swoim zasięgiem obszar całego kraju - ZADANIE Nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w Art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli Wykonawca: 1) Ma zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie wykonywania usług drukowania i wydawania gazet. 2) Posiada aktualne uprawnienia do wykonywania usług związanych z wydawaniem i drukowaniem gazet, wydawaniem czasopism i wydawnictw periodycznych, publikacją ogłoszeń oraz podlega kontroli przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. 3) Dysponuje lub będzie dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z Art. 26 ust. 2 b Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6) Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. 7) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2010 roku Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) i spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8) Upoważnionym do złożenia oferty jest podmiot, który pobierze z Internetu lub u Zamawiającego Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia albo zgodnie z Art. 42, ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych złoży pisemny wniosek o jej przekazanie i spełni warunki wynikające z jej treści. 3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie (np. jako konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy przedłożą po wyborze ich oferty jako najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia, umowę określającą strony tej umowy, przedmiot umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób współdziałania stron, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdą z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców); 2) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców będących stronami oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie Art. 24 Ustawy; 3) Oferta musi być podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie lub ich wspólnego pełnomocnika w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w Art. 23 Ustawy, w tym również do odbioru korespondencji oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści umowy lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. UWAGA: Treść pełnomocnictwa winna dokładnie określać zakres umocowania. 5) W przypadku określonym w punkcie 4, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 6) Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy. 4. Ocena spełniania powyższych warunków udziału Wykonawców w niniejszym postępowaniu ujętych w Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będzie polegała na wskazaniu przez Komisję przetargową (spełnia-nie spełnia). Podstawą oceny Wykonawcy będą oświadczenia i dokumenty które Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączone do FORMULARZA OFERTOWEGO Na zadanie Nr 1, 2 lub 3, na zasadach określonych w Rozdziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia tam wskazane. 5. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzi się w języku polskim. 6. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentacji przetargowej. Wykonawca ponosi ryzyko nieterminowego dostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, przedłożenia oferty nie w pełni odpowiadającej pod każdym względem zbiorowi dokumentów przetargowych. Każde z uchybień może skutkować odrzuceniem oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo którym mowa w Rozdziale V ust. 3, pkt 4, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z określonym zakresem - w przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna niż ujawniona(e) w składanych dokumentach oraz w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2.Pełnomocnictwo o którym mowa w ust. 1, musi być złożone w formie oryginału. 3.Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji warunków umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 5. Jeden egzemplarz okazowy dziennika (gazety), w którym Wykonawca oferuje publikowanie materiałów będących przedmiotem zamówienia wydany w miesiącu złożenia oferty. 6. Aktualnie obowiązujący cennik ogłoszeń będący podstawą złożenia oferty cenowej, a który będzie obowiązywał w dniu podpisania umowy i przez cały okres jej trwania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50.00
  • 2 - Udzielony rabat - 50.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Al. 11 Listopada 91, wejście B, pokój Nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 11:45, miejsce: Siedziba Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Al. 11 Listopada 91, wejście A, pokój Nr 2, Kancelaria Oddziału.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: USŁUGA - polegająca na publikowaniu w płatnej, regionalnej polskojęzycznej prasie codziennej ustawowych ogłoszeń prasowych dotyczących zamiaru zagospodarowania mienia oraz innych informacji związanych z bieżącą działalnością Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2012 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA - polegająca na publikowaniu na stronach redakcyjnych, ogłoszeniowych w dodatkach tematycznych i lokalnych, ustawowych ogłoszeń prasowych dotyczących zamiaru zagospodarowania mienia oraz innych informacji związanych z bieżącą działalnością Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2012 roku, w jednym i stałym tytule polskojęzycznej regionalnej prasy codziennej obejmującym swoim zasięgiem obszar całego województwa lubuskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50.00
    • 2. Udzielony rabat - 50.00

CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: USŁUGA - polegająca na publikowaniu w płatnej, regionalnej polskojęzycznej prasie codziennej ustawowych ogłoszeń prasowych dotyczących zamiaru zagospodarowania mienia oraz innych informacji związanych z bieżącą działalnością Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2012 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA - polegająca na publikowaniu na stronach redakcyjnych, ogłoszeniowych w dodatkach tematycznych i lokalnych ustawowych ogłoszeń prasowych dotyczących zamiaru zagospodarowania mienia oraz innych informacji związanych z bieżącą działalnością Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2012 roku, w jednym i stałym tytule polskojęzycznej regionalnej prasy codziennej obejmującym swoim zasięgiem obszar całego województwa wielkopolskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50.00
    • 2. Udzielony rabat - 50.00

CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: USŁUGA - polegająca na publikowaniu w płatnej polskojęzycznej prasie codziennej ustawowych ogłoszeń prasowych dotyczących zamiaru zagospodarowania mienia oraz innych informacji związanych z bieżącą działalnością Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2012 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA - polegająca na publikowaniu na stronach redakcyjnych, ogłoszeniowych w dodatkach tematycznych i lokalnych ustawowych ogłoszeń prasowych dotyczących zamiaru zagospodarowania mienia oraz innych informacji związanych z bieżącą działalnością Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2012 roku, w jednym i stałym tytule polskojęzycznej prasy codziennej obejmującym swoim zasięgiem obszar całego kraju..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50.00
    • 2. Udzielony rabat - 50.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.