Og³oszenie nr 38253 - 2017 z dnia 2017-03-07 r.
Bia³ystok: modernizacja instalacji elektrycznej
w budynku przy ul. S³onimskiej 15/1 w Bia³ymstoku (ETAP I)
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Powiatu Bia³ostockiego, krajowy numer identyfikacyjny
050658396, ul.
Borsucza
2,
15-569
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
857 403 951, e-mail
przetargi@powiatbialostocki.pl, faks
857 403 982.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatbialostocki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
wymagane jest przesy³anie ofert w formie pisemnej - za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) osobi¶cie lub z po¶rednictwem pos³añca. Nie dopuszcza siê sk³adania ofert w postaci elektronicznej.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Bia³ymstok, ul. Borsucza 2, 15-569 Bia³ystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: modernizacja instalacji elektrycznej
w budynku przy ul. S³onimskiej 15/1 w Bia³ymstoku (ETAP I)
Numer referencyjny: OR.272.2.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem umowy s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie instalacji elektrycznej w istniej±cym budynku przychodni wraz z pomieszczeniami administracji publicznej przy ul. S³onimskiej 15/1 w Bia³ymstoku. Zakres robót obejmuje: instalacjê o¶wietlenia ogólnego, instalacjê o¶wietlenia awaryjnego, instalacje gniazd wtykowych, instalacjê zasilania istniej±cych odbiorników, budowa nowego uk³adu pomiaru energii elektrycznego, ochrona przeciwpora¿eniowa po³±czeñ wyrównawczych, ochrona przeciwprzepiêciowa, rozdzielnica g³ówna budynku, rozdzielnice piêtrowe, rozdzielnice lokali u¿ytkowych, WLZ-ty, g³ówny przeciwpo¿arowy w³±cznik pr±du - I ETAP - parter budynku g³ównego. Obecna instalacja jest z lat 70-tych i 80- tych. Jej stan techniczny jest z³y i podlega modernizacji. W tych lokalach nie przewiduje siê demonta¿u instalacji. Wymagania dotycz±ce robót - wszystkie prace winny byæ zrealizowane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, obowi±zuj±cymi normami, warunkami technicznymi i sztuk± budowlan±, przepisami bhp, ppo¿. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiaj±cego oraz zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ oraz jej za³±cznikami, tj. dokumentacj± projektow±, przedmiarami robót oraz szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Wszelkie dobrane typy materia³ów i urz±dzeñ b±d¼ znaki towarowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³o, szczególne procesy, normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy oraz art. 30 ust. 1-3 ustawy jakie przytoczono w SIWZ nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe, maj±ce na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz okre¶laj±ce standard techniczny i jako¶ciowy. Mo¿na je zast±piæ zamiennie innymi materia³ami i urz±dzeniami, co najmniej równowa¿nymi pod warunkiem osi±gniêcia za³o¿onych standardów technicznych i jako¶ciowych odpowiadaj±cych opisowi zamówienia. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y i urz±dzenia spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego, sk³adaj±c dokumenty uwiarygodniaj±ce te materia³y i urz±dzenia. Powy¿sze prace nale¿y wykonaæ poza godzinami pracy poradni znajduj±cych siê w budynku, tj. po indywidualnym ustaleniu z ka¿d± poradni± oraz w dni wolne od pracy poradni. 2. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê. 2.1. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3 a) ustawy Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia (do wszelkich czynno¶ci z tym zwi±zanych) zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy - kierownika robót i pracowników fizycznych brygady (min. 5 osób). 2.2. Najpó¼niej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu kompletn± Listê Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami, która stanowiæ bêdzie za³±cznik do umowy. 2.3 Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy przedmiot umowy wskazani w za³±czniku do umowy bêd± w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z pó¼n. zm.) oraz otrzymywaæ wynagrodzenie za pracê równe lub przekraczaj±ce równowarto¶æ wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10.10.2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz.U., z 2002 r. nr 200, poz. 1679 z pó¼n. zm.). 2.4 Ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego nie krótszym ni¿ 3 dni robocze, Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ do wgl±du dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Przedmiot Umowy jest wykonywany przez osoby bêd±ce pracownikami. Dokumentami, o których mowa w zdaniu pierwszym mog± byæ umowy o pracê. W celu wype³nienia obowi±zku, o którym mowa w punkcie 2.3 Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 2.5. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê kopii dokumentów potwierdzaj±cych zawarcie przez Wykonawcê z Pracownikami umów o pracê w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego zgodnie z pkt 2 bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia Pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi na podstawie umowy o pracê. 2.6 W celu kontroli przestrzegania postanowieñ umowy przez Wykonawcê przedstawiciel Zamawiaj±cego uprawniony jest w ka¿dym czasie do weryfikacji to¿samo¶ci Personelu Wykonawcy uczestnicz±cego w realizacji przedmiotu umowy. 2.7 Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca ¶wiadczyæ bêdzie przedmiot umowy, na inne posiadaj±ce co najmniej tak± sam± wiedzê, do¶wiadczenie i kwalifikacje opisane w siwz z zachowaniem wymogów dotycz±cych zatrudniania na podstawie umowy o pracê. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznie powiadomiæ Zamawiaj±cego na pi¶mie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 2.8. Za niedope³nienie wymogu zatrudniania Pracowników ¶wiadcz±cych przedmiot umowy na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu kary umowne w wysoko¶ci kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (obowi±zuj±cych w chwili stwierdzenia przez Zamawiaj±cego niedope³nienia przez Wykonawcê wymogu zatrudniania Pracowników ¶wiadcz±cych przedmiot umowy na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) za ka¿d± osobê poni¿ej liczby wymaganych Pracowników ¶wiadcz±cych przedmiot umowy na podstawie umowy o pracê wskazanej przez Zamawiaj±cego w punkcie 2.1. Przedmiot zamówienia musi posiadaæ co najmniej 2 lata gwarancji.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
Dodatkowe kody CPV:45311100-1, 45310000-3, 45000000-7, 31524100-6, 31524200-7, 45317000-2
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 4
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) zrealizowa³ co najmniej 3 odrêbne roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji instalacji elektrycznych wewn±trz budynku. Warto¶æ ka¿dej z robót nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 200 000,00 z³ brutto. Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej warto¶ci porównywalnej.
UWAGA !
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zostanie uznany ze spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wyka¿e siê jego spe³nieniem w ca³o¶ci.
oraz wykonawca wyka¿e siê, ¿e spe³nia ww. warunek, tj. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej
1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, to jest do kierowania robotami eklektycznymi.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. okre¶lonych poni¿ej.
Potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu a opisanych w punkcie V ppkt c) SIWZ:
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty wykonawca za³±cza pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, s³u¿±cy wykazaniu udostêpnienia wykonawcy potencja³u przez podmiot trzeci w zakresie okre¶lonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp (zgodnie z za³. Nr 6 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 30 |
do¶wiadcznie kierownik robót | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 29/03/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Odnowa i wykonanie nowego oznakowania poziomego w roku 2024 na sieci dróg wojewódzkich zarz±dzanych przez PZDW w Bia³ymstoku z podzia³em na zadania.
- Remont dylatacji modu³owych estakad w ci±gu drogi krajowej 8 i 65 ul. Gen. Stanis³awa Maczka w Bia³ymstoku oraz w ci±gu drogi krajowej 19 i 65 ul. Gen. Stanis³awa Sosabowskiego
- Dostawa pojemników z formalin± do próbek histopatologicznych
- Zakup i dostawa 500 ton masy na zimno do Podlaskiego Zarz±du Dróg Wojewódzkich w Bia³ymstoku w 2024 r.
- Modernizacja zespo³u auli Wydzia³u Elektrycznego ZK-DZP.262.30.2024
- Czê¶ciowa likwidacja barier architektonicznych na terenie kampusu Politechniki Bia³ostockiej ZK-DZP.262.33.2024
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci Bia³opole
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeñ w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- Przebudowa k±pieliska miejskiego przy ul. Niepodleg³o¶ci w ¯aganiu wraz z otoczeniem - I etap
- Wykonanie o¶wietlenia boiska do pi³ki no¿nej przy Szkole Podstawowej nr 31 w Lublinie, przy ul. Lotniczej 1.
- Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 1.72 MWp wraz z infrastruktur± techniczn± na terenie zamkniêtego sk³adowiska odpadów innych ni¿ niebezpieczne i obojêtne w Zabrzu przy ul. Cmentarnej 19
- Remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzysz±cymi w budynkach nr 25 i 3 przy ul. ¯wirki i Wigury 103/105 w Warszawie K-3656
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.