Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-17
Rzeszów: Remont systemu odwodnienia drogi powiatowej nr 1377R Przybyszówka - Rudna Wielka - Rudna Mała - Zaczernie - Nowa Wieś w miejscowości Zaczernie w km 7+720 do 7+780
Numer ogłoszenia: 382494 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie , ul. Miłocińska 44, 35-232 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8636134, faks 017 8636113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont systemu odwodnienia drogi powiatowej nr 1377R Przybyszówka - Rudna Wielka - Rudna Mała - Zaczernie - Nowa Wieś w miejscowości Zaczernie w km 7+720 do 7+780.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont systemu odwodnienia drogi powiatowej nr 1377R Przybyszówka - Rudna Wielka - Rudna Mała - Zaczernie - Nowa Wieś w miejscowości Zaczernie w km 7+720 do 7+780 Zamówienie obejmuje: - rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego -5m2; - rozebranie przepustów rurowych- 10m; - montaż odwodnienia liniowego- 14m; - wykonanie przepustów pod zjazdami- 10 m; - oczyszczanie i umocnienie dna i skarp rowów - 34 mb.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Będą one udzielone w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna posiadanie jednej osoby przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. 2.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.Kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy: 1.zmiany na stanowisku kierownika robót w przypadku niemożliwości pełnienia przez niego powierzonej mu funkcji (sytuacja losowa) - Wykonawca przedstawi osobę do pełnienia funkcji kierownika robót, która będzie spełniała niezbędne wymagania w tym zakresie; 2.zmiany ceny określonej w umowie w przypadku urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku; 3.zmiany ceny określonej w umowie w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zmniejszenie zakresu robót określonych w kosztorysie;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/rzeszowski/zdp/zam_publi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-232 Rzeszów, ul. Miłocińska 44, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-232 Rzeszów, ul. Miłocińska 44, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont nawierzchni placu składowego RDW Jarosław w Koniaczowie, Koniaczów 34A".
- Wynajem autobusów i busów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym dla jednostek wojskowych stacjonujących w m. Jarosław, Żurawica, Przemyśl.
- Zakup skanera dziełowego wraz z komputerem sterującym, dedykowanym oprogramowaniem i zasilaczem awaryjnym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wojska Polskiego w Kolbuszowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Dostawy pomp insulinowych.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na poprawie infrastruktury stadionu przy ul .Stadionowej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Kluczbork w 2024 roku
- Popowodziowe naprawy dróg na terenie miasta Bielska-Białej, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również "Zadaniami" (pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia)
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2273R Bóbrka - Łobozew polegającej na budowie chodnika"
- Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz sukcesywna dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Stare Juchy w 2024 r.
- Bieżące utrzymanie przejezdności sieci dojazdów pożarowych i dróg leśnych
- Roboty budowlane w zakresie dróg gminnych - bieżąca konserwacja dróg w sołectwach w roku 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.