Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Gdańsk: Budowa Małej Elektrowni Wodnej w Michałowie
Numer ogłoszenia: 38248 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku , ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 326 18 88, 3261877, faks (058) 326 18 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Małej Elektrowni Wodnej w Michałowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wybudowanie małej elektrowni wodnej w Michałowie na rzece Nogat . W ramach zamówienia należy: wykonać projekt wykonawczy elektrowni, roboty budowlane w tym m.in.: prace przygotowawcze, roboty ziemne, wybudować obiekty tymczasowe (drogę dojazdową), zabezpieczyć wykop i wykonać korek betonowy w wykopie, budynek elektrowni, kanał doprowadzający, kanał odprowadzający, wybudować przyłącze energetyczne. Przedmiotem zamówienia jest również dostawa, montaż i dokonanie rozruchu turbozespołów oraz kompletnego wyposażenia technologicznego elektrowni. Lokalizacja elektrowni: stopień wodny Michałowo w km 38+600 rzeki Nogat. Budynek elektrowni wraz z obiektami towarzyszącymi powstanie przy jazie na prawym brzegu rzeki, na terenie gminy Gronowo Elbląskie, województwo warmińsko-mazurskie. Elektrownia będzie włączona do państwowej sieci energetycznej zlokalizowanej na lewym brzegu rzeki na terenie gminy Nowy Dwór Gdański, województwo pomorskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ. Do opisu przedmiotu zamówienia należy 5 załączników, w tym projekt budowlany. Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy. Maksymalna wielkość zamówienia 9 mln zł netto..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.24.36.00 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane 45.25.11.20 - Roboty budowlane w zakresie hydroelektrowni 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.24.20 - Wznoszenie konstrukcji obiektów 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.72.00 - Instalowanie transformatorów elektrycznych 31.12.41.00 - Turbozespoły 31.21.33.00 - Szafy kablowe 31.32.10.00 - Linie energetyczne 31.68.25.10 - Awaryjne układy energetyczne 42.11.20.00 - Instalacje turbinowe 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100.000,- zł. (słownie: sto tysięcy złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1) i 4) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienie do wykonywania działalności oraz, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. IX ust. 1 od pkt. 1) do 4) oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do IDW. 2) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 2) wymaga się, aby: a) Wykonawca wykazał, iż wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub zostaną mu udostępnione: co najmniej dwie osoby - projektant i sprawdzający - posiadający uprawnienia projektowe hydrotechniczne lub uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, co najmniej jedna osoba - kierownik budowy - posiadający uprawnienia wykonawcze hydrotechniczne lub uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej jedna osoba - kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w specjalności elektrycznej Powyższe osoby muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z Ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zm.), Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. IX ust.1 pkt. 5), 6) i 7) oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do IDW. 3) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 3) Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w rozdz. IX ust. 1 pkt. 8) oraz oświadczenia, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do IDW..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda niżej wskazanych dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykazu robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór stanowi załącznik nr 3 do IDW) 6) a) Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór formularza wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do IDW) b) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt a) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 8) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza oświadczenia o spełnieniu warunków stanowi załącznik nr 2 do IDW)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku ul. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku ul. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach Projektu nr PL0145 pn. Wzrost wykorzystania odnawialnych źródeł energii poprzez budowę Małej Elektrowni Wodnej w Michałowie współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
- "Świadczenie usług sprzątania zamkniętych obiektów sportowych wraz z pełnym zapleczem (bez pływalni), pomieszczeń przyległych do pływalni, pomieszczeń laboratoryjnych, Domu Studenta AWFiS Gdańsk".
- Ustawienie, remont, naprawa barier ochronnych na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
- Modernizacja klatek schodowych K5, K6 w ramach zadania: "Modernizacja budynku, w tym dostosowanie klatek schodowych do wymogów bezpieczeństwa pożarowego"
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa i montaż ekranów led - 2 zadania
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
- WYKONANIE REMONTU WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ AGRO-EKONOMICZNYCH W KAROLEWIE 8
- Renowacja stawu w miejscowości Izdebki - Wąsy
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
więcej: Turbozespoły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.