eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień › Wyposażenie bazy dydaktycznej Punktów Przedszkolnych w Strachosławiu i Kamieniu w ramach realizacji projektu systemowego pt. PRZEDSZKOLANDIA-SPOSÓB NA UDANE DZIECIŃSTWO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-04

Kamień: Wyposażenie bazy dydaktycznej Punktów Przedszkolnych w Strachosławiu i Kamieniu w ramach realizacji projektu systemowego pt. PRZEDSZKOLANDIA-SPOSÓB NA UDANE DZIECIŃSTWO.
Numer ogłoszenia: 382446 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień , ul. Diamentowa 15, 22-113 Kamień, woj. lubelskie, tel. 82 5671551, faks 82 5671571.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamien.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie bazy dydaktycznej Punktów Przedszkolnych w Strachosławiu i Kamieniu w ramach realizacji projektu systemowego pt. PRZEDSZKOLANDIA-SPOSÓB NA UDANE DZIECIŃSTWO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie bazy dydaktycznej Punktów Przedszkolnych w Strachosławiu i Kamieniu. Szkoły objęte wsparciem to Szkoła Podstawowa w Kamieniu, Zespół Szkół w Strachosławiu . Wyposażenie bazy dydaktycznej Punktów Przedszkolnych dotyczy zakupu i dostawy pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, placu zabaw, mebli szkolnych wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancją jakości na dostarczony towar. Każdy z powyższych elementów bazy dydaktycznej stanowi oddzielną oznaczoną część zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełniają wymagania określone przez Zamawiającego art. 30 ust. 5 ustawy Pzp . Zamawiający informuje, że wszystkie podane i wpisane w zapytaniu znaki towarowe sprzętu, patenty lub pochodzenie, należy traktować jako przykładowe, które można zastąpić materiałami, produktami, urządzeniami, wyrobami równoważnymi . Przez równoważność należy rozumieć zastosowanie porównywalnych wyrobów, produktów innych marek/producentów o parametrach technicznych i wymogach jakościowych niepowodujących pogorszenia właściwości użytkowania i jakości sprzętu. Użyte znaki towarowe materiałów i urządzeń należy traktować jako rozwiązania techniczne określające standard określonego sprzętu. Nazwy i symbole handlowe zostały podane w celu jak najdokładniejszego określenia sprzętu, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Mogą one być zastąpione sprzętem o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, technologicznych i standardzie jakościowym. 4.1. Wykonawca zobowiązany jest podać w formie oświadczenia części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia w całości przez inny podmiot niż Wykonawca. 4.2. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę wraz z montażem pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, placu zabaw, mebli szkolnych do każdego z niżej wymienionych rodzajów zajęć w poszczególnych szkołach i składa się z następujących części . Część Nr 1 zamówienia - Zakup mebli do punktu przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Kamieniu i Zespole Szkół w Strachosławiu Wspólny Słownik Zamówień CPV : 3916100-8 Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012r. Część Nr 2 zamówienia - Zakup z montażem placu zabaw do Punktu Przedszkolnego w Strachosławiu Wspólny Słownik Zamówień CPV: 37535200-9, 37535240-1, 37535230-8 Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012r. Część Nr 3 zamówienia - Zakup urządzeń sanitarnych do Punktów Przedszkolnych w Strachosławiu i Kamieniu Wspólny Słownik Zamówień CPV : 44411700-1, 39236000-5, Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie : 09.11.2012r. Część Nr 4 zamówienia - Zakup pomocy dydaktycznych na zajęcia do Punkt ów Przedszkolnych w Strachosławiu i Kamieniu. Wspólny Słownik Zamówień CPV : 37524100-8; 39162100-6; 39162110-9; Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012r. Część Nr 5 zamówienia - Zakup kocy , poduszek, wykładziny podłogowej do Punktów Przedszkolnych w Strachosławiu i Kamieniu Wspólny Słownik Zamówień CPV : 39511100-8, 39516120-9, 39531000-3 Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012r. Część Nr 6 zamówienia - Zakup sprzętu elektronicznego do Punktów Przedszkolnych w Strachosławiu i Kamieniu Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31710000-6, 92225000-4, 32333400-0,30125130-1 Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 7 PZP, polegającego na rozszerzeniu dostawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.52.41.00-8, 39.16.21.00-8, 39.51.11.00-8, 39.51.61.20-9, 39.53.10.00-3, 44.41.17.00-1, 44.41.10.00-4, 39.23.60.00-5, 37.53.52.00-9, 37.53.52.40-1, 37.53.52.30-8, 31.71.00.00-6, 30.12.51.30-1, 32.33.34.00-0, 92.22.50.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Brak

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany i może być dopuszczalna tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Niedopuszczalna jest jednak zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba , że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamien.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.kamien.lubelskie.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamień, Kamień ul. Diamentowa 15, 22-113 Kamień. Pokój nr 11 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie finansowany z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część Nr 1 zamówienia - Zakup mebli do punktu przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Kamieniu i Zespole Szkół w Strachosławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup mebli do punktu przedszkolnego - regał(zestaw). Dla PP w Strachosławiu zestaw - szt. 1 Dla PP w Kamieniu zestaw - szt. 1 2.Zakup mebli do punktu przedszkolnego - stoliki 7 sztuk Dla PP w Strachosławiu - szt. 3 Dla PP w Kamieniu - szt. 4 .Stoliki prostokątne z nogami o regulowanych wysokościach. 3. Zakup mebli do punktów przedszkolnych - krzesełka - 27 sztuk. Dla PP w Strachosławiu - szt. 12 Dla PP w Kamieniu - szt.15 Krzesło z regulowaną wysokością do przedszkola. 4.Zestaw mebli do punktu przedszkolnego - wieszaki na odzież do szatni -5 sztuk Dla PP w Strachosławiu - szt. 2 Dla PP w Kamieniu - szt. 3 5. Zakup mebli do punktu przedszkolnego - leżaki - 27 sztuk Dla PP w Strachosławiu - szt. 12 Dla PP w Kamieniu - szt. 15 Długość leżaków - 140 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część Nr 2 zamówienia - Zakup z montażem placu zabaw do Punktu Przedszkolnego w Strachosławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zjeżdżalnia duża (chromoniklowana) - 1 szt. 2. Huśtawka podwójna łańcuchowa dla maluchów - szt. 1 Wymiary :dł:3800xszer:1150xwys:2000; strefa bezpieczeństwa:8000x6400; zabetonowanie 3. Ważka pojedyncza - szt. 1 4. Karuzela krzyżowa - szt. 1 Wymiary: dł:1900xszer:1900xwys:700; r=3900; zabetonowanie 5.Bujak koniczynka - szt. 1 Wymiary : dł,szer.0,65m, wys.0,80m6. 6.Bujak Ważka - szt. 1 Wymiary: długość: 1,30 m / szerokość: 0,40 m / wysokość: 1,00 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.53.52.40-1, 37.53.52.30-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część Nr 3 zamówienia - Zakup urządzeń sanitarnych do Punktów Przedszkolnych w Strachosławiu i Kamieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup kabiny sedesowej - szt. 2 junior do przedszkola Dla PP Strachosław -1 szt. Dla PP Kamień -1 szt. 2. Zakup kabiny prysznicowej. - szt. 2 Dla PP Strachosław -1 szt. Dla PP Kamień -1 szt. Rozmiar 90 x 90 x 190 cm - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.17.00-1, 39.23.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część Nr 4 zamówienia - Zakup pomocy dydaktycznych na zajęcia do Punkt ów Przedszkolnych w Strachosławiu i Kamieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wesołe literki - układanka dydaktyczna - szt. 2 2. Wesoła farma - loteryjka - szt. 2 3. Na łące i z sadzie- układanka dydaktyczna - szt.2 3. Gra dydaktyczna - Przeciwieństwa - szt.2 4.Gra dydaktyczna - Memory , pojazdy - szt. 2 5. Gra edukacyjna - Alfabet - szt. 2 6. Gra dydaktyczna domino logopedyczne- szt. Książki dla dzieci: - Przygody Koziołka Matołka - szt. 2 - Królewna Lenka - szt. 2 - Samolocik - szt. 2 - Co to znaczy - szt. 2 - Poczytaj mi mamo - szt. 2 - Bella Sara - szt. 2 Gry komputerowe: - Misio Nanda - szt. 2 - Super gry logiczne - szt. 2 - Szybkie myślenie - szt. 2 - Zuzia - szt. 2 Płyty dla dzieci: - Nie wiem kto - szt. 2 - Nie ma jak fasolki - szt.2 - TIK-TAK - szt. 2 PUSY dla przedszkolaków 1 i 2 - szt. 2 Janka - klocki dydaktyczne Uczę się i bawię - szt.2 Zestaw plansz dydaktycznych Zestaw 15 dwustronnych plansz edukacyjnych w bogatej szacie graficznej. Plansze stanowią atrakcyjną pomoc dydaktyczną w zajęciach prowadzonych metodami aktywizującymi. Plansze można wykorzystać zarówno w edukacji przedszkolnej, jak i wczesnoszkolnej. Treści są skorelowane z wybranymi kręgami tematycznymi zawartymi w pakietach Zestaw plansz edukacyjnych - szt. 2 Pomoc dydaktyczna przeznaczona jest do pracy w zajęciach dydaktyczno - wychowawczych w edukacji przedszkolnej. Zestaw plansz spełnia wymagania programowe wychowania przedszkolnego. Zestaw plansz edukacyjnych Kto lubi łąkę - szt. 2 Zestaw składa się z 2 plansz:1. Warzywa2. Owoce Wymiary planszy: 70 x 100 cm - szt. 2 Tablica korkowa 100 x 150 - 4 szt. Kosze na śmieci - 4 szt. Pojemnik na zabawki Wesoły Żółwik - niebieski - 4 szt. Pojemnik Play Box 52L - różowy- 4 szt. Piłka hop 60 cm - 4 sztuki. Piłka 23 cm - 12 sztuki. Ringo z miękkiego tworzywa - śr. 18 cm - 14 sztuk. Woreczki kolory 10x13 cm - 2 kpl. Gra w klasy z pianki - 2 sztuki. Gra zręcznościowa rzut obręczą - wym. 47 cm - 4 sztuki. Gra zręcznościowa rzut piłeczką -wym. 56 cm - 4 sztuki. Wesołe skakanki z drewnianymi uchwytami dl.2,22 m - 12 sztuk. Kolorowe liny - dł. 3 m 5 szt. w kpl. - 2 kpl. Zakup instrumentów: Dzwonki diatoniczne - 14 sztuk; Trójkąt muzyczny - 16 sztuk; Bębenek średnica minimum 20 cm - 14 sztuk Tamburyn z rączką minimum 9 par talerzyków - 16 sztuk Zakup zabawek : Klocki tradycyjne dł. klocków 3-6,5 cm. 36 elem. - 2 kpl. Klocki okienka bok sześcianu 2 cm. 100 elem. - 2 kpl. Paletki z rzepem - 2 paletki o śr. 18 cm. +piłka - 2 kpl. Zestawy do piasku - 4 kpl. Mały wózek parasolka dla lalek - 2 szt. Klocki wafle - 2 kpl. Lalki bobasy - 4 szt. Lalka z wanienką - 2 szt Lalka śpiąca - 2 szt. Lalka miękka - 2 szt. Zestaw do herbaty - 2 szt. Duży zestaw obiadowy - 2 szt. Zestaw fryzjerski - 2 szt. Klocki z pianki - 2 kpl. Samochód wywrotka - 2 szt. Samochód betoniarka - 2 szt. Samochód dźwig - 2 szt. Samochód straż pożarna - 2 szt. Samochód betoniarka - 2 szt Bujak przyjaciela lasu - 2 szt. Kręgle - 2 szt. Kołyska dla lalek - 2 szt. Samochód śmieciarka - 2 szt. Miś łatek - 2 szt. Mini kuchenka - 2 szt. Duża lokomotywa - 2 szt. Mały doktor - 2 szt. Puzzle drewniane klocki - 2 szt. Kolorowanki do nauki języka angielskiego - 30 sztuk. Gry edukacyjne język angielski dla przedszkolaków - 8 sztuk. Plansza dla przedszkolaków alfabet w języku angielskim - 2 sztuki Artykuły plastyczne: Zestaw papierów podstawowych - 2 kpl. Folie piankowe - 30 ark. Klej czarodziejski - 2 x 1 litr Kredki bambino 30 kompletów. Kredki bambino ołówkowe - 30 kompletów . Plastelina mix 2x2,3 kg Tempery 6 kolorów - 12 x 500 ml Beżowa tektura falista - 200 ark. Krepina mix - 2x15 kolorów Papier pakowy beżowy - 20 ark. Tektura falista kolorowa - 20 ark. Ołówki grafitowe - 30 szt. Zeszyty 16 kart. - 30 szt. Masa papierowa - 2 szt. Teczka prac przedszkolaka - 30 szt. Zakup drobnych upominków dla dzieci: Książki bajki dla dzieci - 27 szt. Kolorowanki dla dzieci - 27 szt. Kredki ołówkowe - 27 szt. Pojemnik na kredki - 27 szt. Plastelina - 27 szt. Urządzenie Smart Talk do nauki języka angielskiego+ Karty Smart Talk do pracy z urządzeniem Smart: Opis: urządzenie na baterie posiadające wbudowany głośnik, umożliwiający odsłuchanie słówek, a następnie ich powtarzanie przez dzieci- 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część Nr 5 zamówienia - Zakup kocy , poduszek, wykładziny podłogowej do Punktów Przedszkolnych w Strachosławiu i Kamieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup koców: - 27 sztuk Dla PP w Strachosławiu - szt. 12 Dla PP w Kamieniu - szt. 15 Rozmiar : dł. 200 cm, szer. 160 cm 2. Zakup poduszek - 27 sztuk Dla PP w Strachosławiu - 12 szt. Dla PP w Kamieniu - 15 szt. rozmiar : szer. 40 cm, dł. 60 cm 3.Zakup wykładziny dywanowej do pomieszczeń punktu przedszkolnego Wymiary wykładziny dla PP w Strachosławiu : 4,50m x 4,00m; 4,50m x 4,00m; 2,80m x 3,50m; Wymiary wykładziny dla PP w Kamieniu : 5m x 5,50m;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.11.00-8, 39.51.61.20-9, 39.53.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część Nr 6 zamówienia - Zakup sprzętu elektronicznego do Punktów Przedszkolnych w Strachosławiu i Kamieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Telewizor LCD minimum 40 - calowy - 2 sztuki 2. Odtwarzacz z obsługa płyt DVD-R, DVD-R DL, DVD-RW, DVD+R, DVD+R DL, DVD+RW, CD-R i CD-RW oraz format DVD-Video, CD-DA, SVCD, VCD, MP3, DivX i JPEG - 2 sztuki 3. Radiomagnetofon z CD z obsługą płyt CD-R/RW oraz plików MP3 i WMA - 2 sztuki 4. Tablica interaktywna minimum 70 cali + projektor krótkoogniskowy+ statyw mobilny do tablicy z uchwytem do projektora krótkoogniskowego+ niezbędne oprogramowanie - 2 komplety. 5. Toner do xero kopiarki Sharp AR-M160 - sztuk 2. Toner do xero kopiarki HP Color Laser Jet 2820 czarny - sztuk 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6, 92.22.50.00-4, 32.33.34.00-0, 30.12.51.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.