eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopiennik Górny › Organizacja wyjazdów edukacyjnych, wyjazdów na basen oraz na sale gimnastyczną dla uczniów Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym i Gimnazjum w Łopienniku Górnym, w ramach projektu pt. Akademia wielkich możliwości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-04

Łopiennik Górny: Organizacja wyjazdów edukacyjnych, wyjazdów na basen oraz na sale gimnastyczną dla uczniów Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym i Gimnazjum w Łopienniku Górnym, w ramach projektu pt. Akademia wielkich możliwości
Numer ogłoszenia: 382378 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopiennik Górny , Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny, woj. lubelskie, tel. 82 5773123, faks 82 5773010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglopiennikgorny.bip.e-zeto.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wyjazdów edukacyjnych, wyjazdów na basen oraz na sale gimnastyczną dla uczniów Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym i Gimnazjum w Łopienniku Górnym, w ramach projektu pt. Akademia wielkich możliwości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację wyjazdów edukacyjnych, wyjazdów na basen oraz na sale gimnastyczną dla uczniów Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym i Gimnazjum w Łopienniku Górnym, w ramach projektu pt. Akademia wielkich możliwości. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 1) Część 1: organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym i Gimnazjum w Łopienniku Górnym Wykonawca w celu realizacji zakresu zamówienia we własnym zakresie zabezpiecza uczestnikom wycieczek: a) opiekę kompetentnego pilota na całej trasie wycieczki oraz opiekę miejscowych przewodników w trakcie zwiedzania obiektów, zgodnie z programem wycieczek; b) zapewnia bilety wstępu do atrakcji turystycznych/miejsc dla wszystkich uczestników wycieczki; c) zapewnia wcześniejszą rezerwację wstępu do zwiedzanych miejsc; d) zapewnienia zastępczy środek transportu w przypadku awarii celem uniknięcia opóźnień; e) zapewnia wyżywienie dla każdego uczestnika wycieczki - 1 ciepły posiłek (obiad dwudaniowy); 2) Część 2: organizacja wyjazdów na basen dla uczniów Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym i Gimnazjum w Łopienniku Górnym Wykonawca w celu realizacji zakresu zamówienia we własnym zakresie pokrywa koszt biletów za wejście dzieci na basen (w cenie biletu musi być zapewniony ratownik), opłatę za instruktora pływania organizującego zajęcia na basenie, koszt ubezpieczenia dzieci oraz koszt udziału opiekuna. Pobyt na basenie podczas jednego wyjazdu 60 minut. Wyjazdy w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły. 3) Część 3: organizacja wyjazdów na salę gimnastyczną w Łopienniku Górnym dla uczniów Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym Wykonawca w celu realizacji zakresu zamówienia we własnym zakresie pokrywa koszt transportu uczniów na zajęcia na sali gimnastycznej oraz koszt ubezpieczenia dzieci. Wyjazdy w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły. 3. Uszczegółowienie wymagań dotyczących części zamówienia uwzględniono w załączniku Nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do organizowania wycieczek, posiadać wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity z 2004 r. Dz. U. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) lub posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). Termin ważności dokumentów musi obejmować okres realizacji zamówienia. 5. Szczegółowe harmonogramy wyjazdów, wyjazdów na basen i sale gimnastyczną, uzależnione m.in. od dostępności i godzin otwarcia poszczególnych obiektów w miejscach docelowych, zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy. Dokładny termin każdego wyjazdu zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 6. Wykonawca w celu realizacji zakresu zamówienia we własnym zakresie zabezpiecza uczestnikom wycieczek, wyjazdów na basen i salę gimnastyczną: a) dojazd i przejazd środkami transportu (autokary), sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu i odpowiadającymi wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) tj. posiadającymi aktualny przegląd techniczny i ubezpieczenie; wyposażonymi w sprawną klimatyzację, spełniające wszystkie wymogi bezpieczeństwa, z dostosowaną liczbą miejsc siedzących dla każdego uczestnika; b) obsługę środków transportu - osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami; Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia stanu technicznego pojazdów każdorazowo przed wyruszeniem w trasę. c) ubezpieczenie wszystkich uczestników wycieczki NNW; d) pokrywa wszystkie wymagane koszty opłat drogowych i parkingowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do organizowania wycieczek, posiadać wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity z 2004 r. Dz. U. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) lub posiadał licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglopiennikgorny.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łopiennik Górny 1 22-351 Łopiennik Górny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Łopiennik Górny 1 22-351 Łopiennik Górny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym i Gimnazjum w Łopienniku Górnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w celu realizacji zakresu zamówienia we własnym zakresie zabezpiecza uczestnikom wycieczek: a) opiekę kompetentnego pilota na całej trasie wycieczki oraz opiekę miejscowych przewodników w trakcie zwiedzania obiektów, zgodnie z programem wycieczek; b) zapewnia bilety wstępu do atrakcji turystycznych/miejsc dla wszystkich uczestników wycieczki; c) zapewnia wcześniejszą rezerwację wstępu do zwiedzanych miejsc; d) zapewnienia zastępczy środek transportu w przypadku awarii celem uniknięcia opóźnień; e) zapewnia wyżywienie dla każdego uczestnika wycieczki - 1 ciepły posiłek (obiad dwudaniowy); Uszczegółowienie wymagań dotyczących części zamówienia uwzględniono w załączniku Nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: organizacja wyjazdów na basen dla uczniów Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym i Gimnazjum w Łopienniku Górnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w celu realizacji zakresu zamówienia we własnym zakresie pokrywa koszt biletów za wejście dzieci na basen (w cenie biletu musi być zapewniony ratownik), opłatę za instruktora pływania organizującego zajęcia na basenie, koszt ubezpieczenia dzieci oraz koszt udziału opiekuna. Pobyt na basenie podczas jednego wyjazdu 60 minut. Wyjazdy w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły. Uszczegółowienie wymagań dotyczących części zamówienia uwzględniono w załączniku Nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: organizacja wyjazdów na salę gimnastyczną w Łopienniku Górnym dla uczniów Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w celu realizacji zakresu zamówienia we własnym zakresie pokrywa koszt transportu uczniów na zajęcia na sali gimnastycznej oraz koszt ubezpieczenia dzieci. Wyjazdy w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły. Uszczegółowienie wymagań dotyczących części zamówienia uwzględniono w załączniku Nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.