eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dozór terenu i obiektów oraz ochrona fizyczna mienia i osób przebywających w kompleksie Zespołu Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-02-19

Białystok: Dozór terenu i obiektów oraz ochrona fizyczna mienia i osób przebywających w kompleksie Zespołu Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 38236 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku , ul. Stołeczna 21, 15-879 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7421213, faks 85 7422923.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zst.bialystok.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór terenu i obiektów oraz ochrona fizyczna mienia i osób przebywających w kompleksie Zespołu Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dozór terenu i obiektów jak też ochrona fizyczna mienia i osób przebywających w kompleksie Zespołu Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku przez licencjonowanych pracowników I lub II stopnia w szczególności: 1) stała bezpośrednia ochrona i dozór pełnione zmianowo: całodobowo we wszystkie dni tygodnia - w tym soboty, niedziele i święta - dotyczy budynku szkoły ze stołówką przy ul. Stołecznej 21, w dni pracujące w godz. 15:00 - 07:00 dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne dla szkoły - dotyczy budynku pracowni zajęć praktycznych szkoły przy ul. Grunwaldzkiej 18. w miarę potrzeb udzielenie wsparcia ochrony Grupą Interwencyjną, której czas reakcji nie może być dłuższy niż 10 minut, ochrona obiektów i mienia w celu zabezpieczenia ich przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem bądź dewastacją, prowadzenie działań zapobiegających przestępstwom, wykroczeniom przeciwko życiu i zdrowiu osób, mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń oraz działań uniemożliwiających wtargnięcie osób nieupoważnionych na teren szkoły, kontrolę osób wchodzących na teren szkoły w tym rejestrowanie osób trzecich wchodzących na teren szkoły - o czym mowa w poniższym ppkt. 2) lit. l) interweniowanie w przypadkach wychodzenia młodzieży ze szkoły na zewnątrz obiektu podczas lekcji i na przerwach, kontrolowanie i egzekwowanie przestrzegania przez osoby przebywające na terenie szkoły ustalonych norm zachowania oraz zasad porządku publicznego, nie dopuszczanie do wejścia na teren szkoły osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, wezwanie osób do opuszczenia obszaru/obiektu, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie obszaru lub obiektu albo stwierdzenia zakłócenia ustalonego porządku, zapewnienie bezpieczeństwa i zapobieganie przed utratą zdrowia lub życia osób przebywających na terenie szkoły, nie dopuszczanie do wnoszenia na teren szkoły broni, alkoholu oraz innych niebezpiecznych przedmiotów mogących zagrozić życiu bądź zdrowiu, ujęcie i niezwłoczne przekazanie Policji osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzkiego a także chronionego mienia, niezwłoczne powiadamianie organów ścigania /Policji/ oraz Zamawiającego o czynach przestępczych zaistniałych na terenie szkoły i zabezpieczenie miejsca zdarzenia do czasu przybycia odpowiednich służb, ochronę przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem i aktami wandalizmu na terenie szkoły, sprawowanie stałego nadzoru nad przechowywanymi kluczami do pomieszczeń oraz wydawanie ich wyłącznie osobom upoważnionym do pobierania kluczy, sprawdzanie (kontrola) stanu technicznego urządzeń wspomagających ochronę obiektów oraz zabezpieczeń fizycznych w postaci zamków mechanicznych, drzwi, okien, krat, zamknięć, ogrodzeń, oświetlenia, zabezpieczeń ppoż., kontrolowanie przestrzegania przez pracowników, uczniów i innych osób przebywających na obszarze szkoły obowiązujących przepisów porządkowych, przeciwpożarowych oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, utrzymywanie pomieszczeń, przekazanych przez Zamawiającego, przeznaczonych do pełnienia służby ochronnej, w stanie zapewniającym należyte wykonywanie zadań, patrolowanie terenu i prowadzenie monitoringu wizyjnego obiektów, zwracanie uwagi na podejrzane przedmioty, paczki na strzeżonym terenie, zamykanie i otwieranie wejść do obiektów o określonej godzinie, zamiatanie i odśnieżanie pieszych ciągów komunikacyjnych, łącznie z przyległymi do posesji szkoły, włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego obiektów, pielęgnowanie zieleni na posesjach przy użyciu sprzętu Zamawiającego, przed przyjęciem służby dokonanie przeglądu zewnętrznego obiektu szkoły, odnotowanie uwag w prowadzonej dokumentacji, wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego, a mających związek z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku w chronionym obiekcie. 2) Wykonawca zobowiązany jest również do a) wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie pracowników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, którzy - zgodnie z przedłożonymi stosownymi zaświadczeniami - nie są i nie byli karani oraz posiadają odpowiednie doświadczenie w przedmiotowym zakresie, b) wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia zawsze tych samych pracowników (zmianowo), zaś o każdej zmianie personalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego minimum 24 godziny przed planowaną zmianą, załączając w szczególności: aktualne dane o karalności, licencję oraz inne dane wskazane przez Zamawiającego, c) przedłożenia dokumentu potwierdzającego podstawę prawną do dysponowania pracownikiem skierowanym do realizacji zamówienia (np. umowa o pracę, bądź inny dokument z którego wynika, iż Wykonawca może korzystać z usług pracownika), d) wyposażenia pracowników w jednolite mundury/stroje służbowe oraz imiennie identyfikatory wraz ze zdjęciem i nazwą firmy, które będą noszone w widocznym miejscu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia umożliwiające ich identyfikacje oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego, e) wyposażenia pracowników w środki przymusu bezpośredniego adekwatne do świadczonej usługi i zgodne z przepisami prawa w tym zakresie, środki łączności bezprzewodowej, latarki oraz baterie lub akumulatory do nich, umożliwiające działanie przez czas świadczenia usługi, ponadto pracownicy powinni posiadać służbowy telefon komórkowy. Nie przewiduje się wyposażenia pracowników ochrony w broń palną, f) przedstawienia wykazu osób skierowanych do wykonywania przedmiotu zamówienia, g) kategorycznego przestrzegania zasad higieny osobistej i czystości odzieży przez osoby realizujące przedmiot zamówienia. W przypadku stwierdzenia odstępstw od niniejszego warunku, Wykonawca, po uprzednim poinformowaniu o zaistniałym fakcie przez Zamawiającego, zobowiązany jest do natychmiastowej zmiany personelu, h) zapoznania pracowników realizujących przedmiot zamówienia z regulaminem organizacyjnym szkoły, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i p.poż., zapewnienia znajomości przez tychże pracowników topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych, głównymi wyłącznikami prądu, zaworów wody, etc. oraz monitoring TV, itp. Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia winien dostarczyć pisemne oświadczenia pracowników potwierdzających fakt zapoznania się z w/w zakresem, i) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, również po zakończeniu świadczenia usługi. Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia winien dostarczyć pisemne oświadczenia pracowników potwierdzających fakt zapoznania się z w/w zakresem, j) nieużywania telefonów należących do Zamawiającego - za wyjątkiem nagłych przypadków - uniemożliwiających korzystanie z własnych telefonów komórkowych, k) prowadzenia na rzecz Zamawiającego niezbędnej dokumentacji służbowej /książki dyżurów/ zawierającej: prowadzone dyżury jak też wszelkie spostrzeżenia, uwagi i istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony oraz rejestr pojazdów garażowanych bądź parkowanych na terenie szkoły, l) rejestrowanie osób trzecich wchodzących na teren szkoły, m) odnotowywanie w ewidencji dyżurów nazwisk osób upoważnionych do przebywania po godzinach pracy na terenie szkoły, n) raportowania Zamawiającemu w zakresie opisanym w pkt. k). W przypadku zdarzeń istotnych bądź nagłych, pracownik ochrony zobligowany jest do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego oraz swoich przełożonych, o) w razie pożaru w obiekcie, natychmiastowego powiadomienia Straży Pożarnej oraz wzmożenia czujności w celu uniemożliwienia zaboru mienia przez osoby postronne działające pod pozorem niesienia pomocy, p) pomocy w sprawnej ewakuacji osób przebywających w szkole w przypadku alarmu, q) w razie nieszczęśliwego wypadku wezwania Pogotowia Ratunkowego bądź innych stosownych służb, r) reagowania na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z zainstalowanymi na terenie szkoły instalacjami, s) przestrzegania zasad wynikających z regulaminów wewnętrznych szkoły, t) postępowania z należytą starannością i posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną, u) dbałości o dobre imię Zamawiającego, v) monitorowanie funkcjonujących na terenie szkoły systemów - m.in. monitoring TV. 3) Zabrania się przekazywania przez pracowników Wykonawcy kluczy, etc osobom trzecim pod karą natychmiastowego rozwiązania umowy i pełnej odpowiedzialności finansowej za ewentualne straty. 4) Zabrania się w czasie realizowania przedmiotu zamówienia przebywania osób nie posiadających stosownego zezwolenia. 5) Zabrania się przekazywania przez pracowników Wykonawcy wykonywania swych obowiązków osobom trzecim pod karą natychmiastowego rozwiązania umowy i pełnej odpowiedzialności finansowej za ewentualne straty. 6) Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji umowy przekaże Zamawiającemu: 1) wykaz pracowników, którzy przewidziani są do realizacji umowy z następującymi danymi: a) imiona, nazwisko, imię ojca, b) data, miejsce urodzenia, c) PESEL, d) adres zamieszkania, e) numer legitymacji kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej i przez jaki organ wydana..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy PZP

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający powyższy warunek oceni wg złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający powyższy warunek oceni wg złożonego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający powyższy warunek oceni wg złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający powyższy warunek oceni wg złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający powyższy warunek oceni wg złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na podstawie oświadczenia Oferent wykaże również: 1) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 2) nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Pracownicy na etacie - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zst.bialystok.pl/przetargi2.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.zst.bialystok.pl/przetargi2.htm.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2016 godzina 08:59, miejsce: Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku ul. Stołeczna 21, 15-879 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.