eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przeprowadzenie szkoleń i doradztwa po szkoleniach dla uczestników projektu Nowe możliwości rozwoju Firmy AdamS wyzwaniem dla jej pracowników

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Olsztyn: Przeprowadzenie szkoleń i doradztwa po szkoleniach dla uczestników projektu Nowe możliwości rozwoju Firmy AdamS wyzwaniem dla jej pracowników
Numer ogłoszenia: 382340 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350198 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Plac Generała Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5211250, 5211286, faks 89 5211260.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń i doradztwa po szkoleniach dla uczestników projektu Nowe możliwości rozwoju Firmy AdamS wyzwaniem dla jej pracowników.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie szkoleń i doradztwa po szkoleniach dla uczestników projektu Nowe możliwości rozwoju Firmy AdamS wyzwaniem dla jej pracowników 3.1. Wykaz szkoleń realizowanych w ramach poszczególnych bloków tematycznych Nr bloku 1 Szkolenia menadżerskie Ilość godzin szkolenia 16h; Ilość godzin doradztwa po szkoleniu 8 Ilość edycji 1; Razem ilość godzin 24 Zarządzanie zasobami ludzkimi Ilość godzin szkolenia 16 Ilość godzin doradztwa po szkoleniu 8 Ilość edycji 2 Razem ilość godzin 48 Nr bloku 2 Organizacja przedsiębiorstwa Ilość godzin szkolenia 8 Ilość godzin doradztwa po szkoleniu 8 Ilość edycji 5 Razem ilość godzin 80 Rola działu transportu w firmie produkcyjnej Ilość godzin szkolenia 8 Ilość edycji 2 Razem ilość godzin 16 Reklamacje Ilość godzin szkolenia 8 Ilość godzin doradztwa po szkoleniu 8 Ilość edycji 3 Razem ilość godzin 48 Nr bloku 3 Marketing Ilość godzin szkolenia 16 Ilość godzin doradztwa po szkoleniu 8 Ilość edycji 1 Razem ilość godzin 24 Rynki zagraniczne Ilość godzin szkolenia 8 Ilość edycji 1 Razem ilość godzin 8 Nr bloku 4 Logistyka i zaopatrzenie w przedsiębiorstwie Ilość godzin szkolenia 16 Ilość godzin doradztwa po szkoleniu 8 Ilość edycji 1 Razem ilość godzin 24 Zastosowanie arkusza Excel logistyce Ilość godzin szkolenia 16 Ilość godzin doradztwa po szkoleniu 8 Ilość edycji 2 Razem ilość godzin 48 Nr bloku 5 Zarządzanie finansami i windykacja Ilość godzin szkolenia 8 Ilość edycji 1 Razem ilość godzin 8 Łączna ilość godzin szkoleń i doradztwa po szkoleniach do realizacji w ramach pięciu bloków tematycznych wynosi 328. Szkolenia obywać się będą od dnia podpisania umowy do dnia 15.03.2015 roku. Szkolenia obywać się będą w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 w Gościńcu Rycerskim w miejscowości Paprotki, w grupach szkoleniowych ok. 11 osób. Doradztwo po szkoleniach odbywać się będzie w siedzibie firm w Mrągowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Nowe możliwości rozwoju Firmy AdamS wyzwaniem dla jej pracowników współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa o dofinansowanie projektu: UDA-POKL.08.01.01-28-097/13-00. Zamówienie jest finansowane w 100% w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GDAŃSKA AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH, ul. Derdowskiego 9/4,, 80-319 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.