eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębówGościejewo, Laskowo, Owczegłowy, Tarnowo, z gminy Rogoźno

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Oborniki: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Gościejewo, Laskowo, Owczegłowy, Tarnowo, z gminy Rogoźno
Numer ogłoszenia: 382220 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Obornikach , ul. 11 Listopada 2a, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.starostwo.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.oborniki.starostwo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Gościejewo, Laskowo, Owczegłowy, Tarnowo, z gminy Rogoźno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne i kartograficzne związane z modernizacją ewidencji gruntów i budynków 4 obrębów z gminy Rogoźno Gościejewo, Laskowo, Owczegłowy, Tarnowo. Etapy opracowania: Etap I Założenie ewidencji budynków . Etap II Założenie obiektowej numerycznej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO V. Etap III Modernizacja danych części opisowej operatów ewidencji gruntów Szczegółowy zakres prac określono w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.70.00 - Usługi przechowywania danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 5 000zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. wykażą się realizacją w ostatnich 3 latach minimum 3 obiektami o podobnym charakterze, o łącznej kwocie nie mniejszej niż 100 000,- PLN. Kwota, o której mowa powyżej, dotyczyć musi prac związanych z wykonywaniem bazy numerycznej mapy ewidencyjnej w programie GEO- INFO. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku jest wypełnienie Załącznika nr 4. W załączniku należy wykazać tylko obiekty mające związek z przedmiotem zamówienia . Firmy rozpoczynające działalność mogą uczestniczyć w przetargu pod warunkiem udokumentowania, że pracownicy uczestniczyli w realizacji zadań jak powyżej. Udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane zamówienie w całości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy oraz przystąpią do usunięcia wad i usterek w czasie nie dłuższym niż 3 dni od ich zgłoszenia przez zamawiającego. Wniosą wadium w wysokości i na warunkach określonych w Rozdziale 6 SIWZ. zaoferują realizację zamówienia na warunkach określonych w SIWZ . Wykażą potencjał techniczny będący do dyspozycji oferenta, umożliwiający wykonanie niniejszego zamówienia wg Załącznika nr 5 w tym, stacji roboczych z GEO-INFO (V) i innymi programami. Wykażą się odpowiednim personelem posiadającym stosowne uprawnienia i kwalifikacje wymagane w dziedzinie geodezji i kartografii, co należy zestawić w Załączniku nr 5 do SIWZ. Zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie ( wg załącznika nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie w formie pisemnej dla osoby podpisującej ofertę wraz z załącznikami o ile nie wynika ono z dokumentów wymaganych powyżej . Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością protokoły odbioru końcowego - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz potencjału produkcyjnego (Załącznik nr 5) zawierający: - wykaz sprzętu i oprogramowania (kserokopie licencji, oprogramowań), - informacje dotyczące uprawnień i kwalifikacji pracowników przewidywanych do realizacji zamówienia dla co najmniej 3 osób. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje pracowników niezbędne do wykonania zamówienia , uprawnienia. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument potwierdzający wpłatę wadium. Oświadczenie wykonawcy, jakie informacje zawarte w ofercie również w załącznikach stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku braku takiego oświadczenia informacje zawarte w ofercie nie będą traktowane jako tajemnica przedsiębiorstwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oborniki.starostwo.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Obornikiach ul. 11 Listopada 2a 64-600 Oborniki, pok. 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. 11 listopada 2a 64-600 Oborniki, pok.102 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.