eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów oraz kopert z nadrukiem (logo i adres Zamawiającego)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-19

Kalisz: Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów oraz kopert z nadrukiem (logo i adres Zamawiającego)
Numer ogłoszenia: 38220 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów oraz kopert z nadrukiem (logo i adres Zamawiającego).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów oraz kopert z nadrukiem (logo i adres Zamawiającego) na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu. Przedmiot zamówienia składa się z 4 niepodzielnych zadań: Zadanie Nr 1 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów. Zadanie Nr 2 - Sukcesywne dostawy papieru do drukowania. Zadanie Nr 3 - Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych i papierniczych. Zadanie Nr 4 - Sukcesywne dostawy kopert z nadrukiem (logo i adres Zamawiającego)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 30.12.51.00-2, 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.19.92.30-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - druk w załączeniu do siwz, 2) wypełnione i podpisane Formularze Cenowe - druki w załączeniu do siwz, 3) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt Q S 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba/osoby działające na jego podstawie, 5) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.98
  • 2 - Termin płatności - 0.02

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych (kondygnacja III - pokój nr 16).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego (kondygnacja III, sektor D, pokój nr 10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów na potrzeby WSZ w Kaliszu Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający m.in..: rodzaj asortymentu objętego zamówieniem, parametry/wymagania, typy urządzeń jakimi dysponuje zamawiający, rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz orientacyjne ilości , poszczególnego asortymentu został zawarty w załączniku do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 30.22.51.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy papieru do drukowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru do drukowania, na potrzeby WSZ w Kaliszu Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający m.in..: rodzaj asortymentu objętego zamówieniem, parametry/wymagania, orientacyjne ilości , poszczególnego asortymentu został zawarty w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. Termin płatności - 0.02

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych i papierniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych na potrzeby WSZ w Kaliszu. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający m.in..: rodzaj asortymentu objętego zamówieniem, parametry/wymagania,oraz orientacyjne ilości , poszczególnego asortymentu został zawarty w załączniku do SIWZ...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. Termin płatności - 0.02

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy kopert z nadrukiem (logo i adres Zamawiającego)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy kopert z nadrukiem (logo i adres WSZ) na potrzeby WSZ w Kaliszu Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający m.in.: rodzaj asortymentu objętego zamówieniem, parametry/wymagania, oraz orientacyjne ilości , poszczególnego asortymentu został zawarty w załączniku do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. Termin płatności - 0.02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.