eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prószków › Remont i prace konserwacyjne Zespołu Pałacowego, w tym wykonanie prac odtworzeniowych malarstwa ściennego - w Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Prószków: Remont i prace konserwacyjne Zespołu Pałacowego, w tym wykonanie prac odtworzeniowych malarstwa ściennego - w Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie.
Numer ogłoszenia: 382150 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Zamkowa 8, 46-060 Prószków, woj. opolskie, tel. 077 4648068, 4648092, faks 077 4648068.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i prace konserwacyjne Zespołu Pałacowego, w tym wykonanie prac odtworzeniowych malarstwa ściennego - w Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont konserwatorski elewacji, kaplicy zamkowej oraz Sali Rycerskiej w zabytkowym Zamku w Prószkowie, obejmujący swym zakresem : a) prace konserwatorskie dekoracji sztukatorskiej oraz wyposażenia Sali Rycerskiej i kaplicy zamkowej, elementów zabytkowej kamieniarki oraz dekoracji sgraffitowej elewacji, b) remont elewacji zamku wraz z wymianą okien w wieżach zamkowych, parapetów zewnętrznych okien, renowacją drzwi i bram wejściowych, c) wykonanie iluminacji zewnętrznej zamku wraz zasilaniem i sterowaniem. Szczegółowy zakres robót określają : 1) projekt budowlany remontu elewacji, 2) projekt iluminacji - zasilanie i sterowanie, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - technologia iluminacji, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zasilanie i sterowanie technologii iluminacji, 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - remont elewacji, 6) przedmiar robót - remont elewacji, 7) przedmiar robót - zasilanie i sterowanie technologii iluminacji, 8) przedmiar robót - montaż opraw, 9) przedmiar robót - konserwatorskich, 10) program prac konserwatorskich, stanowiące odpowiednio załączniki nr nr 1-10 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 90000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. e) zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum dwie roboty budowlano-konserwatorskie w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, w tym : - min. jedną w zakresie remontu elewacji, o wartości powyżej 1.000.0000 zł (brutto) każda, - min. jedną w zakresie konserwacji dekoracji sztukatorskiej, malowideł ściennych, rzeźb i obrazów, oraz udokumentują, że roboty te zostały wykonane należycie, f) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,- zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 9.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wg załącznika nr 12. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlano-konserwatorskich w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym : a) min. jedną w zakresie remontu elewacji budynku wpisanego do rejestru zabytków, o wartości powyżej 1.000.0000 zł (brutto) każda, b) min. jedną w zakresie konserwacji dekoracji sztukatorskiej, malowideł ściennych, rzeźb i obrazów, z podaniem ich wartości, zakresu oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 13 do siwz. 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 13 zostały wykonane należycie. 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której posiada r-k, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 500.000,- zł. 7. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,- zł. 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca osobami takimi nie dysponuje. 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, w tym dla : a) Kierownika budowy : posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579). Kierownik budowy winien wykazać się co najmniej 2-letnią praktyką zawodową na budowach przy zabytkach nieruchomych. Ponadto należy dołączyć : poświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Kierownika zespołu konserwatorskiego : posiada uprawnienia zawodowe określone w w/wym. rozporządzeniu Ministra Kultury, dyplom magistra uzyskany po ukończeniu uczelni wyższej na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów o specjalności konserwacja zabytków. Kierownik zespołu winien wykazać się co najmniej 2-letnią praktyką zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. c) pozostali członkowie zespołu konserwatorskiego winni posiadać minimum średnie wykształcenie w zakresie konserwacji i badania zabytków lub posiadać kwalifikacje do wykonywania ww. prac oraz co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w w/wym. zakresie. 11. Wykaz podwykonawców, jeżeli wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zamówienia, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 16 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Prószkowie ul. Zamkowa 8 46-060 Prószków pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Prószkowie ul. Zamkowa 8 46-060 Prószków pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. /Remont i prace konserwacyjne Zespołu Pałacowego, w tym wykonanie prac odtworzeniowych malarstwa ściennego - w Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie oraz remont dachu w Zespole Pałacowym w Tułowicach - w Zespole Szkół w Tułowicach/, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 /inwestujemy w Twoją przyszłość/.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.