eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych - 3 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-24

Zgierz: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych - 3 zadania
Numer ogłoszenia: 38203 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych - 3 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych Powiatu Zgierskiego. 2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest się do dokonania czynności wymienionych w ust. 2, z należytą starannością w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z zapisów art. 25 i 26 Ustawy z dnia 07.07.1994. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. Nr 156 z 2006 r., poz. 1118 z póź. zm.), zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami sztuki budowlanej, przepisami BHP oraz etyką zawodową. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części oznaczone, jako zadania: 1) Zadanie 1 : Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Zgierz. 2) Zadanie Nr 2: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki, gminy Parzęczew, miasta i gminy Ozorków, oraz nadzór inwestorski nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gmin: Ozorków i Parzęczew. 3) Zadanie Nr 3: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Stryków, oraz miasta i gminy Głowno, oraz nadzór inwestorski nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie miasta i gminy Stryków oraz gmin: Głowno i Zgierz. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 2 części zamówienia. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy ( usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych Powiatu Zgierskiego) w ramach poszczególnych zadań. Zakres zamówień uzupełniających - nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, w ramach danego zadania.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 4 do SIWZ Ocena spełnienia warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi wykazać dysponowanie min. 1 osobą (odrębnie dla danego zadania) zdolną do wykonania zamówienia, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestycyjnego posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadają uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz potwierdzające aktualną przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ oraz w oparciu o oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy musi wykazać, iż w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 zł za wszystkie wypadki ubezpieczeniowe. Ocena warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o opłaconą polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wymaganym przez Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. Zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne : a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiany rzutujące na termin wykonania umowy: a) przedłużenia terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: przekazanie terenu budowy, przekazanie dokumentów budowy, b) zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, przedłużenie procedury przetargowej, uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami nieruchomości, technologię wykonywania robót, zmiany stanu prawnego, niesprzyjające warunki atmosferyczne, działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej. UWAGA: Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) zmiany rzutujące na wysokość wynagrodzenia: zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów. 7. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6A, pok. 314 lub za zaliczeniem pocztowym, zamówienie na numer fax 427175484.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6 A , pok. 112 Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Zgierz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego nad następującymi inwestycjami: ZADANIE NR 1 Lp. Nazwa inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego Szacunkowa wartość inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego - brutto 1 Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5133 E ul. Główna w m. Dąbrówka Wielka, gm. Zgierz. 340 000,00 zł 2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 5122 E i Nr 5144 E w m. Rosanów, gm. Zgierz. 700 000,00 zł 3 Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5142 E w m. Ustronie, gm. Zgierz. 50 000,00 zł 4 Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5132 E - ul. Cegielniana w m. Dąbrówka Wielka, gm. Zgierz. 400 000,00 zł 5 Przebudowa drogi gruntowej Nr 5106 E relacji Zgierz - Kębliny. 768 000,00 zł 6 Przebudowa drogi powiatowej Nr 5136 E relacji Jastrzębie Górne - Zgierz (Wiosny Ludów), wraz z wykonaniem nakładki asfaltowej i przebudową istniejących chodników. 1 700 000,00 zł 7 Przebudowa drogi powiatowej Nr 5131 E relacji Łagiewniki - Szczawin, gm. Zgierz. 300.000,00 zł Termin wykonania zamówienia: 1) Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2010r. 2) Nadzór inwestorski nad poszczególnymi etapami wchodzącymi w skład poszczególnej części przedmiotu zamówienia, 3) data rozpoczęcia: od dnia rozpoczęcia robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego, 4) data zakończenia: do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót oraz przekazania do użytkowania nadzorowanej inwestycji. Na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego Naczelnik Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu na piśmie zawiadomi Wykonawcę o terminie rozpoczęcia usługi realizowanej w ramach danego etapu poszczególnej części przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki, gminy Parzęczew, miasta i gminy Ozorków, oraz nadzór inwestorski nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gmin: Ozorków i Parzęczew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania Nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego nad następującymi inwestycjami: ZADANIE NR 2 Nazwa inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego Szacunkowa wartość inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego - brutto Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E na odcinku Rąbień - Wola Grzymkowa, gm. Aleksandrów Łódzki 375 000,00 zł Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5166 E relacji Aleksandrów - gr. Powiatu (Lutomiersk), gm. Aleksandrów Łódzki 550 000,00 zł Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5137 E na odcinku Parzęczew - Łążki, gm. Parzęczew 150.000,00 zł Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E - ul. Jagiellońska w m. Sokolniki Las, gm. Ozorków. 100 000,00 zł Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5150 E w m. Leśmierz, gm. Ozorków. 100 000,00 zł Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 2513 E w m. Leśmierz, gm. Ozorków (odcinek od budynku Gminnego Ośrodka Kultury w kierunku Czerchowa). 150 000,00 zł Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E - ul. Narutowicza w m. Sokolniki, gm. Ozorków. 300 000,00 zł Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5173 E - ul. Zgierska w Ozorkowie. 50 000,00 zł Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki 88.000,00 zł Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno -asfaltową na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew 88.000,00 zł Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki 47.000,00 zł Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew 47.000,00 zł Termin wykonania zamówienia: 1) Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2010r. 2) Nadzór inwestorski nad poszczególnymi etapami wchodzącymi w skład poszczególnej części przedmiotu zamówienia, 3) data rozpoczęcia: od dnia rozpoczęcia robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego, 4) data zakończenia: do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót oraz przekazania do użytkowania nadzorowanej inwestycji. Na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego Naczelnik Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu na piśmie zawiadomi Wykonawcę o terminie rozpoczęcia usługi realizowanej w ramach danego etapu poszczególnej części przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Stryków, oraz miasta i gminy Głowno, oraz nadzór inwestorski nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie miasta i gminy Stryków oraz gmin: Głowno i Zgierz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania Nr 3 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego nad następującymi inwestycjami: ZADANIE NR 3 Lp. Nazwa inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego Szacunkowa wartość inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego - brutto 1 Przebudowa drogi gruntowej Nr 5115 E relacji Wola Mąkolska - Popów - gr. powiatu (Jasionna) 550 000,00 zł 2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 5101 E - ul. Bielawska w Głownie 100 000,00 zł 3 Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5103 E relacji Niesułków - gr. powiatu (Kołacin), gm. Stryków. 150 000,00 zł 4 Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5113 E - ul. Mickiewicza Strykowie. 120 000,00 zł 5 Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5112 E - ul. Szkolna w m. Bratoszewice, gm. Styków. 90 000,00 zł 6 Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5129 E ul. Starowiejska w m. Dobra, gm. Stryków. 120 000,00 zł 7 Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5101 E ul. Swoboda w Głownie. 180 000,00 zł 8 Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5113 E - ul. Mickiewicza w Strykowie. 80 000,00 zł 9 Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5125 E na odcinku Głowno (ul. Ostrołęcka) - Ostrołęka, gm. Głowno. 200 000,00 zł 10 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno -asfaltową na terenie gminy Zgierz 88.000,00 zł 11 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową, na terenie gminy Głowno 88.000,00 zł 12 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową, na terenie miasta i gminy Stryków 88.000,00 zł 13 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gminy Zgierz 47.000,00 zł 14 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gminy Głowno 47.000,00 zł 15 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Stryków 47.000,00 zł Termin wykonania zamówienia: 1) Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2010r. 2) Nadzór inwestorski nad poszczególnymi etapami wchodzącymi w skład poszczególnej części przedmiotu zamówienia, 3) data rozpoczęcia: od dnia rozpoczęcia robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego, 4) data zakończenia: do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót oraz przekazania do użytkowania nadzorowanej inwestycji. Na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego Naczelnik Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu na piśmie zawiadomi Wykonawcę o terminie rozpoczęcia usługi realizowanej w ramach danego etapu poszczególnej części przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.