eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bledzew › Remont świetlicy Wiejskiej w Goruńsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Bledzew: Remont świetlicy Wiejskiej w Goruńsku
Numer ogłoszenia: 381984 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bledzew , ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew, woj. lubuskie, tel. 095 743 66 10, faks 095 743 66 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledzew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy Wiejskiej w Goruńsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY ROZBIÓRKOWE odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowej na ścianach , filarach , pilastrach o pow. odbicia do 5 m2 406,335 m2, wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 1 m2 szt. 1 wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 2,0 m2 szt. 12, wykucie z mury ościeżnic drewnianych o pow. ponad 2,0 m2 59,42 m2, wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko 22,0 m, wykucie z muru ościeżnic stalowych, krat okiennych o pow. ponad 2,0 m2 - 12,335 m2, rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku 61,50 m, rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku 36,40 m, rozebranie obróbek blacharskich z murów ogniowych , okapów itp. nie nadających się do użytku 26,625 m2, wywiezienie samochodem gruzu samowyładowczymi rozbiórki konstrukcji ceglanej na odległość do 1 km 9,231 m3, wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi konstrukcji rozebranych - za każdy nast. 1 km , krotność 4 9,231 m3, rozebranie obróbek z parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej 5,863 m2, zerwanie posadzki z płytek lastrykowych na zaprawie cementowej 26,106 m2, OCIEPLENIE BUDYNKU STYROPIANEM GRUBOŚCI 15 CM przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie metoda lekką -mokrą oczyszczenie mechaniczne i zmycie 406,335 m2, przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie metodą lekka - mokrą jednokrotne gruntowanie emulsją ATLAS UNI GRUNT 406,335 m2 ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych do ścian 384,73 m2, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych do ścian cokołu 24,45 m2, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych do ościeży 27,06 m2, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z cegły 2455,08 szt. ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych przyklejenie warstwy siatki na ścianach 409,18 m2, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych przyklejenie warstwy siatki na ościeżach 27,06 m2 ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER ochrona narożników wypukłych kątowników metalowych 204,54 m, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER zamocowanie listwy cokołowej 97,80 m, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego ATLAS CERMIT DR 20 lub SN 20 grub. 2 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu - nałożenie masy tynkarskie 436,24 m2, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoral ATLAS CERMIT N 200 o fakturze nakrapianej lub R 200 o fakturze rustykalnej gryb. 3 mm wyk. ręcznie na uprzednio przyg. podłoże ościeża 440,715 m2, rusztowania zewnętrzne rurowe o wysk. do 10 m 466,62 m2, obsadzenie prefabrykowanych podokienników dł. do 0,75 m 8,0 szt., obsadzenie prefabrykowanych podokienników dł ponad 1,15 m 4,0 szt., obsadzenie prefabrykowanych podokienników dł. ponad 1,45 m 5,0 szt., obsadzenie prefabrykowanych podokienników dł 4,45 m 1 szt. licowanie płytami klinkierowymi o wymiarach 25x12 cm ościeży 9,153 m2, obsadzenie prefabrykowanych podokienników dł. 2,9 m 1 szt., STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA montaż okien rozwieralnych i uchylno rozwieralnych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 1,5 m2 61,794 m2, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone 15,99 m2, montaż drzwi z PCV z obróbką obsadzenia jednoskrzydłowe zewnętrzne 2,31 m2 montaż drzwi z PCV z obróbka obsadzenia dwuskrzydłowe zewnętrzne - 7,92 m2 montaż drzwi z PCV z obróbką obsadzenia dwuskrzydłowe wewnętrzne 31,68 m2, drzwi stalowe pełne o pow. ponad 2 m2 2,10 m2, OCIEPLENIE STROPODACHU STYROPIANEM GRUBOŚCI 15 CM docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowych ( styropianowymi) mocowanie punktowo w technologii firmy DEITERMANN grub. 15 cm 457,575 m2, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi system STOPTER przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z gazobetonu grub.15 cm 1830,30 szt., naprawa pokryć dachowych papa termozgrzewalną - jednokrotnie pokrycie papą wierzchniego krycia 469,305 m2, naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalna -obróbki z papy wierzchniego krycia 10,115 m2, obróbki przy szer. w rozwinięciu ponad 25 cm z blachy stalowej ocynkowanej 41,229 m2, rynny dachowe półokrągłe ośr. 15 cm z blach stalowej ocynkowanej 63,10 m., rury spustowe okrągłe ośr. 132 cm z blachy stalowej ocynkowanej 35,00 m, INSTALACJA ODGROMOWA zwody poziome płaskie wykonywane przewodem stalowym o śr. do 10 mm na dachu betonowym krytym papą 136,70 m, przewody odprowadzające na ścianach ceglanych 23,00m, SCHODY ZEWNĘTRZNE okładziny schodów z płytek o wymiarach 30x30 cm układanych metodą kombinowaną 26,106 m2, cokoliki z płytek o wymiarach 30x30 cm wysokość cokolika równej 15 cm - 12,0 m, warstwy wyrównawcze i wygładzające - grunt dyspersyjny 26,106 m2, kraty stałe stalowe prętowe o pow. ponad 2,0 m2 osadzone w ścianach - 10,235 m2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 6.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadać uprawnienia do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadać uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi w tym względzie i dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje budowlane Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem łącznie wykonanie docieplenia budynków o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1200 m2 Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponować pracownikami technicznymi, kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno - budowlane w pełnym zakresie z aktualnym wpisem członka właściwej izby samorządu zawodowego załączając kopię uprawnień budowlanych , kierownikiem robót elektrycznych posiadającego uprawnienia do nadzorowania robót elektrycznych z aktualnym wpisem członka właściwej izby samorządu zawodowego, załączając kopię uprawnień budowlanych Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdować się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiadać własne lub dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót, w wysokości nie mniejszej niż cena ofertowa, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną - na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 3 w dziale III SIWZ oraz: wskaźniki kalkulacyjne jest: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminów wskazanych w niniejszej specyfikacji i umowie może nastąpić wyłącznie w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadku wstrzymania robót lub przerwy w wykonywaniu przedmiotu umowy powstałych z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego oraz z powodu działania siły wyższej, w tym wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych, np. mróz, intensywne opady śniegu, deszczu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bledzew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bledzew ul. Kościuszki 16 66 -350 Bledzew pokój nr 6 lub na stronie www.bip.bledzew.pl w zakładce przetargi aktualne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat (parter) Urzędu Gminy Bledzew, ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach działania Odnowa i rozwój wsi w ramach Programu Oś 4 Leader, działania 413 Wdrożenie lokalnych strategii rozwoju.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.