eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › wykonywanie usług polegajcych na na wykonywaniu czynności ochrony elektronicznej w budynkach i lokalach użytkowych zarządzanych przez Zamawiającego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Koszalin: wykonywanie usług polegajcych na na wykonywaniu czynności ochrony elektronicznej w budynkach i lokalach użytkowych zarządzanych przez Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 381878 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług polegajcych na na wykonywaniu czynności ochrony elektronicznej w budynkach i lokalach użytkowych zarządzanych przez Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług polegajcych na na wykonywaniu czynności ochrony elektronicznej w niżej wymienionych budynkach i lokalach użytkowych zarządzanych przez Zamawiającego, położonych w Koszalinie przy: Budynki użytkowe: - Alei Monte Cassino 13 - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 1, - ul. Tadeusza Kościuszki 7 - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 2, - ul. Świętego Wojciecha 1 - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 2, - ul. Kolejowej 71 - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 4, - Placu Wolności 2-3 - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 1, - ul. Stanisława Wyspiańskiego 4 - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 2, - ul. Zwycięstwa 168 - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 2, - ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 11-15 - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 2, - ul. Ferdynanda Ruszczyca 14 - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 2, - ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 90 - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 2, Lokale użytkowe: - ul. Odrodzenia 34 - biuro Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej nr 1, - ul. Jana Matejki 19 - biuro Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej nr 2, - ul. Łużyckiej 30 - biuro Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej nr 4, ul. Jana z Kolna 10 - biuro Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej nr 5, w zakresie:1) robót przygotowawczych, w tym: a) przeprowadzenia inwentaryzacji lokalnych systemów alarmowych chronionych nieruchomości, wraz ze sporządzeniem schematów jednokreskowych instalacji z osprzętem na rzutach nieruchomości oraz przekazania Zamawiającemu sporządzonej dokumentacji, b) wykonania montażu na chronionych nieruchomościach urządzeń umożliwiających radiowe włączenie lokalnych systemów alarmowych do centrum odbiorczego Wykonawcy, c) wydzierżawienia Zamawiającemu zainstalowanych urządzeń, stanowiących własność Wykonawcy, d) włączenia lokalnego systemu alarmowego do centrum odbiorczego Wykonawcy, 2) całodobowego elektronicznego monitorowania nieruchomości włączonych do centrum odbiorczego Wykonawcy, w tym: a) określenia indywidualnych kodów uzbrojenia instalacji alarmowych dla użytkowników lokali w nieruchomości oraz dla ZGM i podległych służb (usługodawców) wskazanych przez ZGM oraz prowadzenia ewidencji kodów uzbrojenia, b) przyjmowania i monitorowania sygnałów alarmowych i informacyjnych wysyłanych z lokalnych systemów alarmowych ochranianych nieruchomości do centrum odbiorczego, c) monitorowania terenu zewnętrznego nieruchomości przy ul. Ferdynanda Ruszczyca 14 przy zastosowaniu kamery zewnętrznej oraz archiwizowania zapisów monitoringu wizualnego, d) w przypadkach stwierdzenia uszkodzenia mienia chronionego za pomocą systemu wizualnego, bezzwłocznego wysyłania Grupy Interwencyjnej w postaci patrolu samochodowego oraz każdorazowego informowania o zaistniałej sytuacji osoby wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z § 1 ust. 2 Umowy,w przypadkach stwierdzenia braku uzbrojenia instalacji alarmowej chronionych obiektów, bezwzględnego wysyłania Grupy Interwencyjnej w postaci patrolu samochodowego w celu ustalenia przyczyn braku uzbrojenia instalacji i zabezpieczenia nieruchomości oraz każdorazowego informowania o braku uzbrojenia (tj. po godz 2000 w budynkach użytkowych biurowych oraz po godz.a) 2200 w budynkach przychodni lekarskich) osoby wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z § 1ust. 2 Umowy, b) w przypadkach zagrożenia bezzwłocznego wysyłania Grupy Interwencyjnej w postaci patrolu samochodowego w celu zabezpieczenia nieruchomości do czasu przybycia Policji oraz służb Zamawiającego - czas dojazdu Grupy Interwencyjnej 5 min. (noc), 10 min. (dzień), czas dojazdu może ulec wydłużeniu wyłącznie przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których wystąpienia nie można było przewidzieć, c) powiadamiania o sytuacjach zagrożenia Dyżurnego Komendy Policji w Koszalinie oraz osoby wskazanej przez Zamawiającego w celu podjęcia wspólnych działań, d) rejestrowania sygnałów i obrazów przychodzących z chronionych nieruchomości oraz ich przechowywania przez okres trwania umowy i dwa lata po jej zakończeniu, e) udostępniania wydruków zarejestrowanych sygnałów oraz zapisów wizualnych z rejestratora kamery na każde żądanie Zamawiającego, f) zapewnienia sprawności działania lokalnych instalacji alarmowych oraz kamery zewnętrznej wraz z rejestratorem, zainstalowanych na chronionych nieruchomościach oraz prowadzenia w tym celu niezbędnej konserwacji zainstalowanych urządzeń i instalacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wynagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca , wykaże że posiada aktualną koncesję , wydaną przez MSWiA zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, ww. warunek musi spełniać każdy z wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument, z którego wynika upoważnienie do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 18,30PLN. Siwz dostępna bezplatnie na stronie internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 212 (sekretariat) lub 212 (sekcja biuro zam. pub.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.