eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › budowa II etapu wysypiska odpadów komunalnych II kwatera w Promniku gm. Strawczyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-25

POZYCJA 38184

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kielce: budowa II etapu wysypiska odpadów komunalnych II kwatera w Promniku gm. Strawczyn Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp.z o.o., do kontaktów: Stanisław Kowalczyk, ul. Piekoszowska 390, 25-645 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3461244, fax 041 3683929, e-mail: pgo_kielce@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pgo.kielce.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka komunalna; usługi w zakresie gospodarki ściekami oraz wywozu i unieszkodliwiania odpadów, usługi sanitarne i pokrewne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa II etapu wysypiska odpadów komunalnych II kwatera w Promniku gm. Strawczyn. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Promnik Gmina Strawczyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa II etapu wysypiska odpadów komunalnych II kwatera w Promniku gm. Strawczyn 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Informacje o wymaganych oświadczeniach i dokumentach podano w pkt. III.2) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.21.10 - Składowiska odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje budowę kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne o pow. 4,0 ha polegającej na wykonaniu następujących robót: ukształtowanie kwatery, uszczelnienie kwatery folią PEHD oraz matą bentonitową, ujęcie i odprowadzenie ścieków, przepompownia ścieków, droga dojazdowa, instalacja i sieć elektryczna. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 15

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy: - nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; - spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; - którzy wykażą: wykonawstwo robót ziemnych o charakterze odpowiadającym robotom przy budowie składowisk lub podobnego typu; - którzy wykażą: wykonawstwo robót przy uszczelnianiu składowiska w zakresie układania i łączenia stosowanych materiałów jak folia PEHD oraz mata bentonitowa lub podobnego typu; - którzy wykażą: wykonawstwo robót drenażowych na składowiskach lub podobnego typu; - dysponowanie osobami (umowa o pracę lub umowa wstępna na czas realizacji inwestycji) o kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do wykonania zamówienia co najmniej po 1 pracowniku posiadającym uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót z następujących specjalności: a) budowlanej o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych i przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych; - dysponowanie sprzętem i środkami transportu niezbędnymi do wykonania zamówienia; - średnioroczne przychody na podstawie pozycji z rachunku zysków i strat. Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów z ostatnich 3 lat obrotowych tj. z lat: 2003, 2004, 2005 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) w wysokości co najmniej 600 tys. PLN; - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę co najmniej 500 tys. PLN Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają łącznie warunki określone powyżej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w ogłoszeniu na zasadzie: spełnia / nie spełnia zgodnie z wyżej wymienionymi wymaganiami. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Oświadczenia i dokumenty: I. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, załączy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia załączy: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności, a) wykaz wykonanych robót ziemnych o charakterze odpowiadającym robotom ziemnym przy budowie składowisk; b) wykaz robót wykonanych przez ekipę (własną lub wynajętą), która będzie realizować uszczelnienie składowiska lub podobnego typu w zakresie układania i łączenia materiałów uszczelniających stosowanych na składowiskach (folia PEHD, mata bentonitowa) min. 20.000 m kw. w ciągu ostatnich 5 lat; c) wykaz robót wykonanych przez ekipę, która będzie realizować wykonanie drenażu składowiska lub o charakterze podobnego typu min. 20.000 m2 zdrenowanego terenu w ostatnich 5 latach; 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem kopii uprawnień budowlanych dla występujących robót budowlanych oraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). 3. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu jakimi dysponuje wykonawca. IV. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, załączy: 1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe tj. lata: 2003, 2004, 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określona w ogłoszeniu - aktualnie na dzień składania ofert tj. 500 tys. PLN. V. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II, ppkt. 1, 2 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. W zakresie pkt. II ppkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp. Dokumenty o których mowa w pkt. V. 1 lit. a i c oraz pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt. V.1 lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. V.1 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. VI. W przypadku składania oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia przez wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgo.kielce.com.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 11:00, Siedziba zamawiającego: 25-645 Kielce, ul. Piekoszowska 390, - składanie ofert sekretariat, otwarcie ofert sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Ofertę należy złożyć wyłącznie w oparciu o niniejszą specyfikację istotnych warunków zamówienia. Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna lub faks. Jeżeli dokumenty są przekazywane faksem, zamawiający, żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.