eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie na rzecz Administracji Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II usługi stałej bezpośredniej ochrony fizycznej mienia obiektu użytkowego położonego w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 61

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-10

Łódź: Świadczenie na rzecz Administracji Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II usługi stałej bezpośredniej ochrony fizycznej mienia obiektu użytkowego położonego w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 61
Numer ogłoszenia: 38184 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1120 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie na rzecz Administracji Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II usługi stałej bezpośredniej ochrony fizycznej mienia obiektu użytkowego położonego w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 61.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Ochrona będzie sprawowana przez jednego wartownika. 2. Wartownik kończący służbę przekazuje ją swojemu następcy potwierdzając podpisem i godziną w książce służby. 3. Wartownik będzie wydawał klucze do pomieszczeń najemcom lokali użytkowych bądź osobom przez nich upoważnionym - zostanie to odnotowane w książce służby z podaniem godziny wydania kluczy i podpisem osoby je pobierającej. Po zakończeniu działalności lokali użytkowych klucze będą odbierane od ich najemców lub osób upoważnionych - fakt ten zostanie odnotowany w książce służby. 4. Wartownik będzie wydawał klucze do lokali wolnych osobom zainteresowanym ich wynajmem - zostanie to odnotowane przez wpis do książki służby . 5.Wartownik będzie wydawał klucze od poszczególnych korytarzy, pomieszczeń socjalnych i toalet osobie upoważnionej do ich sprzątania. 6.Zleceniobiorca odpowiada za prawidłowe oznakowanie i kompletność kluczy do poszczególnych pomieszczeń, w przypadku ich zaginięcia Zleceniobiorca ponosi koszty związane z dorobieniem kluczy lub wymianą zamków. 7. Wartownik w trakcie służby ma obowiązek sprawdzenia czy wszystkie lokale zostały prawidłowo zamknięte oraz czy na terenie znajdują się osoby nieupoważnione. 8. Wartownik ma obowiązek regularnego obchodu obiektu : przynajmniej cztery razy w godzinach 7.00 - 18.00, po godzinie 18-tej przynajmniej raz na godzinę - każdy obchód będzie potwierdzony wpisem do książki służby. 9. Wartownik będzie sprawował ochronę w obiekcie przy bramie wjazdowej i kontrolował wjazd samochodów na teren podwórza posesji. Uprawnieni do wjazdu są : prowadzący pojazdy uprzywilejowane, samochody służb technicznych oraz samochody dostarczające materiały do lokali użytkowych - na czas dostawy towaru oraz najemcy lokali użytkowych - według wykazu , który zostanie dostarczony przez Zamawiającego. 10.Wartownik w trakcie służby nie jest uprawniony do dokonywania jakichkolwiek czynności nie związanych z ochroną a w szczególności nie ma prawa do korzystania z telefonów, faksów, komputerów oraz do przeglądania dokumentów znajdujących się w lokalach. 11. W razie niebezpieczeństwa wartownik ma obowiązek zawiadomienia Zleceniodawcy, Zleceniobiorcy oraz odpowiednich służb zwłaszcza Policji, Straży Pożarnej i Pogotowia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MM SERVICE SECURITY Sp. z o.o., 3 go Maja 64/66, 93-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80074,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80074,94

  • Oferta z najniższą ceną: 80074,94 / Oferta z najwyższą ceną: 143530,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.