Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-23
Łódź: Przebudowa i rewitalizacja budynku po byłej wozowni w parku im. Ks. Bp. M.Klepacza w Łodzi, przy ul. Ks. Skorupki 6/8
Numer ogłoszenia: 38184 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka - Dział Rozbudowy i Remontów , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6361699, faks 042 6365615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rewitalizacja budynku po byłej wozowni w parku im. Ks. Bp. M.Klepacza w Łodzi, przy ul. Ks. Skorupki 6/8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i rewitalizacja budynku po byłej wozowni w parku im. Ks. Bp. M.Klepacza w Łodzi, przy ul. Ks. Skorupki 6/8.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił wadium w wysokości 40.000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wyboru spośród wykonawców którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w pkt. 2.1, 2.2. i 2.3. 2.1 Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.1. i 1.4. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - pkt 8) ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i/lub - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2.2. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.2. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, min. 4 roboty budowlane o wartości min. 800.000,00 PLN brutto każda z robót - Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy uzyskali największą liczbę punktów. Za każde wykonane przez Wykonawcę zamówienie powyżej 4 robót, Wykonawca otrzyma 1 punkt.Jeżeli liczba Wykonawców, którzy wykażą się doświadczeniem oczekiwanym przez Zamawiającego będzie większa od 5, wówczas Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy wykonali największą liczbę zamówień o wartości 800.000,00LN brutto. W sytuacji uzyskania takiej samej liczby najmniejszej liczby punktów przez ponad 5 Wykonawców, o zaroszeniu do złożenia ofert zadecyduje największa wartość zrealizowanych zamówień, po zsumowaniu przez Zamawiającego wartości zamówień wskazanych przez Wykonawców. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Wykonawca musi zatrudniać co najmniej 10 osób na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy. -Dokument osoby, posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.06.83.578 z późn. zm.), któremu Wykonawca powierzy funkcję Kierownika budowy, - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.3. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.3 zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 300.000,00 PLN..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - pkt 8) ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i/lub - Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, min. 4 roboty budowlane o wartości min. 800.000,00 PLN brutto każda z robót. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Wykonawca musi zatrudniać co najmniej 10 osób na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy. - Dokument osoby, posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.06.83.578 z późn. zm.), któremu Wykonawca powierzy funkcję Kierownika budowy, - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.3. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.3 zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 300.000,00 PLN..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Budynek A 28, Dział Rozbudowy i Remontów pokój nr 5, ul.Żeromskiego 116 90-924 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Budynek A 28, Kancelaria, wejście ze szczytu wschodniego budynku, ul.Żeromskiego 116, 90-924 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DEA OZPA 272.10.2024 DOSTAWA WZORCÓW CHROMATOGRAFICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Dostawa kompletnego układu do wielokątowego statycznego (SLS) i dynamicznego (DLS) pomiaru intensywności rozpraszania światła dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej
- Zakup dwóch samochodów osobowych
- Budowa boiska wielofunkcyjnego na zieleńcu przy ul. Cyganka
- Dostawa i montaż reduktorów oktagonalnych na istniejących ekranach akustycznych wzdłuż Al. Bartoszewskiego w Łodzi
- Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu windy wewnętrznej w istniejącym szybie windowym wewnątrz budynku A2, w ramach budowy drugiego etapu CKD2
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Modernizacja sali sportowej przy Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych
- DOSTOSOWANIE BUDYNKU ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH DLA ZESPOŁU PRZEDSZKOLNEGO W RABIE NIZNEJ
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.