eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › USŁUGA NA STAŁE PRZEWOZY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - UCZESTNIKÓW WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ W DOBROSZYCACH I W SYCOWIE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-30

Wrocław: USŁUGA NA STAŁE PRZEWOZY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - UCZESTNIKÓW WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ W DOBROSZYCACH I W SYCOWIE.
Numer ogłoszenia: 381787 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Archidiecezji Wrocławskiej , ul. Katedralna 7, 50-328 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3271300, faks 071 3271302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kościelna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA NA STAŁE PRZEWOZY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - UCZESTNIKÓW WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ W DOBROSZYCACH I W SYCOWIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1) przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na stałym przewozie osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatu Terapii zajęciowej (WTZ) w Dobroszycach i Sycowie. 2) stały przewóz polegać będzie na przewozie uczestników z ich miejsca zamieszkania do WTZ w Dobroszycach przy ul. Stawowej 23 (trasa nr 1) oraz do Filii WTZ w Sycowie przy ul. Kościelnej 3A (trasa nr 2) i z powrotem do miejsca ich zamieszkania a więc dwa kursy dziennie po tej samej trasie. 3) niektóre zajęcia mogą odbywać się poza terenem siedziby WTZ Dobroszyce, o czym każdorazowo Wykonawca zostanie powiadomiony wcześniej. 4) Zamawiający ustala dwie trasy przejazdu obejmujące n/w miejscowości. W związku z powyższym Zamawiający dzieli przedmiot umowy na dwa zadania : a) Zadanie 1 - pn. Dobroszyce trasa przejazdu nr 1 - 36 km X 2 - zajęcia w Dobroszycach 1. Goszcz 2. Twardogóra 3. Chełstów 4. Sądrożyce 5. Grabowno 6. Dobroszyce i powrót b) zadanie 2 - pn.Syców trasa przejazdu nr 2 - 37 km X 2 - zajęcia w Sycowie 1. Międzybórz 2. Niwki Książęce 3. Ligota Rybińska 4. Kraszów 5. Komorów 6. Syców i powrót 5) dzienna, jednorazowa liczba uczestników do przewozu, zarówno w zadaniu 1 jak i w zadaniu 2, nie przekracza 11 osób, 6) szacowana ilość dni przewozów wyniesie 220 dni. 7) Zamawiający zastrzega ,iż w trakcie obowiązywania umowy na daną usługę może ulec zmianie trasa(długość) przejazdów. Ze względu na ewentualny wzrost lub zmniejszenie liczby uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej , trasa może ulec zmianie poprzez zwiększenie lub zmniejszenie ilości miejscowości, a co za tym idzie - zwiększenie lub zmniejszenie ilości kilometrów. 8) Wymogi stawiane wykonawcy: - usługi muszą być wykonywane samochodami przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych : wyposażonymi w najazdy na wózek lub windy dla wózków inwalidzkich, miejsce przeznaczone do przewozu osoby niepełnosprawnej i złożonego wózka inwalidzkiego, pasy bezpieczeństwa, - samochody muszą być odpowiednio oznakowane, w pełni sprawne (posiadające ważne badania diagnostyczne), zapewniające odpowiednie bezpieczeństwo i komfort jazdy pasażerów, - Wykonawca musi zapewnić stały kontakt telefoniczny z pracownikami WTZ , ze względu na stan psychofizyczny uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej. UWAGA- Trasa dowozu uczestników liczona jest od miejsca zabrania pierwszego uczestnika dziennej trasy przejazdu do miejsca dowozu ostatniego uczestnika tej trasy w dowozie powrotnym . Wykonawca dojeżdża z siedziby firmy do miejsca pierwszego uczestnika oraz wraca po odwiezieniu ostatniego uczestnika do siedziby firmy - na koszt własny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art..24 ustawy - posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art.7 ust.2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.Nr 204/2004 r. poz.2088), - posiada samochód/samochody przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, potwierdzone świadectwem homologacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopie lub odpisy, i tak: 1. Wypełniony formularz oferty (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ) - 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 ustawy- Prawo Zamówień Publicznych - wg zał. nr 2 do SIWZ 3. Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny odpis aktu założycielskiego spółki czy też inny dokument właściwy dla oferenta- wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art.7 ust.2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.Nr 204/2004 r. poz.2088). 5. Świadectwo homologacji potwierdzające przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych. 6. Zaakceptowany projekt umowy - zał .nr 3 Dokument ,o którym mowa w pkt.3-5 może być złożony w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii. Ocena spełniania warunków dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.caritas.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w lub pod nr tel.502 039670.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Warsztat Terpaii Zajęciowej ul. Stawowa 23 56-410 Dobroszyce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ----------------------.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOBROSZYCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trasa przejazdu nr 1 - 36 km X 2 - zajęcia w Dobroszycach 1. Goszcz 2. Twardogóra 3. Chełstów 4. Sądrożyce 5. Grabowno 6. Dobroszyce i powrót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SYCÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trasa przejazdu nr 2 - 37 km X 2 - zajęcia w Sycowie 1. Międzybórz 2. Niwki Książęce 3. Ligota Rybińska 4. Kraszów 5. Komorów 6. Syców i powrót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.