To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-20
Zamość: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość
Numer ogłoszenia: 381704 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306310 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość, Kalinowice 148, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 616 72 74, faks 084 616 72 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawę i montaż: mebli stołów, krzesełek, szafek, regałów, biurek itp do pomieszczeń oddziałów przedszkolnych sprzętu multimedialnego i ICT wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych do sal oddziałów przedszkolnych sprzętu AGD w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie podzielone jest na następujące części: Część I Zakup, dostawa i montaż mebli ( stołów, krzesełek, szafek, regałów, biurek itp.) do pomieszczeń oddziałów przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie. Część II. Zakup, dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i ICT do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie. Część III. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia ( pomoce dydaktyczne, tablice, gaśnica, apteczka, skrzynia na klucze, instrukcje ) zabawek, pomocy dydaktycznych do sal oddziałów przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie. Część IV. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sprzętu AGD ( odkurzacze, pralki , lodówka, froterki zmywarka, zestawy naczyń, garnki, łyżki wazowe itp. ) do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie. 3. Szczegółowe zakresy zakupów i dostaw zawarte są w załącznikach do SIWZ. Część I - Załącznik nr 1 (meble) Część II - Załącznik nr 2 (ICT) Część III - Załącznik nr 3 (pomoce dydaktyczne) Część IV - Załącznik nr 4 (AGD) 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu rzeczy fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym określonym we właściwych aktach prawnych. 5. Podane w specyfikacji nazwy własne mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego oraz gwarantują taką samą funkcjonalność jak rzeczy opisanych w zał. nr 1,2,3,4 6. Ciężar udowodnienia, że zaoferowany przedmiot jest równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego spoczywa na Oferencie. 7. Oferent jest odpowiedzialny za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w tym za terminowe wykonanie, jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi. 8. Oferent na swój koszt dostarczy, rozładuje oraz zamontuje sprzęty i meble w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona ich wstępnego rozruchu. 9. Oferent na swój koszt przeszkoli personel w zakresie obsługi tablic interaktywnych, sprzętu multimedialnego oraz innych dostarczonych sprzętów. 10. Miejscem realizacji zadania jest 12 oddziałów przedszkolnych w 8 szkołach na terenie Gminy Zamość: Zespół Szkół w Sitańcu Sitaniec 422 22-400 Zamość , Szkoła Podstawowa w Mokrem Mokre 303 22-400 Zamość, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej Borowina Sitaniecka 49 22-400 Zamość, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej Wólka Wieprzecka 10 22-470 Zwierzyniec, Zespół Szkół w Wysokiem Wysokie 133 22-400 Zamość, Zespół szkół w Żdanowie Żdanów 124 22-400 Zamość, Zespół Szkół w Płoskiem Płoskie 139 22-400 Zamość, Szkoła Podstawowa w Zawadzie Zawada 46 22-400 Zamość . 11. W przypadku sprzętu AGD, elektronicznego, multimedialnego, programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. 12. Każdy z dostarczonych przedmiotów powinien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym, w szczególności być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wyposażenie sal winno posiadać atesty, certyfikaty wymagane dla wyrobów przeznaczonych dla dzieci. 13. Wybrany Wykonawca wraz przedmiotem zamówienia przekaże Dyrektorom szkół komplet dokumentów (protokoły inwentaryzacje, opinie, uzgodnienia, certyfikaty, gwarancje) potwierdzających spełnianie wymagań i prawidłowości ich zamontowania. 14. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 39.71.34.30 - Odkurzacze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Moder. oddziałów przedszk. w szkołach podstaw. w Gm. Zamość, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I Zakup, dostawa i montaż mebli ( stołów, krzesełek, szafek, regałów, biurek itp.) do pomieszczeń oddziałów przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- METALBIT Andrzej Kończyk,, ul Zwycięsców 26,, 78-460 Barwice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153089,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99478,00
Oferta z najniższą ceną: 99478,00 / Oferta z najwyższą ceną: 169247,77
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II. Zakup, dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i ICT do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
- AV Multimedia Małysz i Spółka, Sp. J., ul. Głowackiego 7/7, 25-368 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 218820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 222290,00
Oferta z najniższą ceną: 222290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 230516,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia ( pomoce dydaktyczne, tablice, gaśnica, apteczka, skrzynia na klucze, instrukcje ) zabawek, pomocy dydaktycznych do sal oddziałów przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU PRACOWNIA MARCIN KOŚCIELAK
jakie przetargi wygrała firma
EDU PRACOWNIA MARCIN KOŚCIELAK
- EDU Pracownia Marcin Kościelak, ul. Budziszyńska 8-10,, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120042,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97060,53
Oferta z najniższą ceną: 97060,53 / Oferta z najwyższą ceną: 183454,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sprzętu AGD ( odkurzacze, pralki , lodówka, froterki zmywarka, zestawy naczyń, garnki, łyżki wazowe itp. ) do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ZUBER, Andrzej Zuber, Krakowska 29 C,, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22170,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21156,00
Oferta z najniższą ceną: 21156,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26895,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
- Dostawa sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację robót budowlanych dotyczących budynku przy ul. Partyzantów 5 w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji
- Dostawa płynów i sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą czterech aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadań inwestycyjnych z podziałem na części: Cz.1-Rozbudowa dr.gm. nr 110384L w m.Wólka Panieńska Cz.2-Rozbudowa dr.gm. nr 110392L w m.Płoskie
- Dostosowanie lądowiska do obowiązujących przepisów w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i stołowego
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.