eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą - zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-08

Zgorzelec: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą - zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego
Numer ogłoszenia: 38166 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zgorzelec , ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7721435.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.zgorzelec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą - zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji projektu pn. Przygoda z Nysą - zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami oraz roboty budowlane dotyczące traktów pieszo-rowerowych i szlaków turystycznych w Gminie Zgorzelec, wraz z niezbędnymi remontami dróg oraz pracami infrastrukturalnymi, wzdłuż Nysy Łużyckiej stanowiących bazę do kompleksowego zagospodarowania turystycznego. Prace projektowe i budowlano-wykonawcze przebiegać będą w pobliżu miejscowości: Koźlice (Lasowice); Koźlice; Osiek Łużycki; Radomierzyce, Jędrzychowice Niniejsze zamówienie obejmuje: I. Kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania robót budowlanych na podstawie załączonego PF-U: Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub uzyskanie przez Wykonawcę braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót. Zakres opracowania dokumentacji powinien obejmować: 1) Projekt budowlany (wykonany w zakresie i formie niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia wraz z kompletem uzgodnień i opracowań wymaganych na tym etapie), który obejmie m.in.: a) Uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji funkcjonalno-przestrzennej i jej pisemne zaakceptowanie przez Inwestora; b) Projekt zagospodarowania terenu; c) Projekt architektoniczno - budowlany; d) Projekt gospodarki zielenią oraz projekt małej architektury; e) Opinia Zespołu Uzgodnień Dokumentacji (jeżeli wymagane); f) Projekt konstrukcyjny; 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, obejmujące cały zakres przedmiotu zamówienia; 3) Projekt wykonawczy; 4) Opracowanie bądź zakup mapy turystycznej gminy do publikacji na tablicach turystycznych. 5) Projekt tablic turystycznych dużych, tablic małych, tablic obiektowych, tablic szkolnych (zdjęcia, treść w dwóch językach (polski-niemiecki)). Do zadań Wykonawcy będzie opracowanie treści informacyjnej (opisy turystyczne. dwujęzyczne-polski i niemiecki) i graficznej (zdjęcia, rysunki, mapy) tablic oraz wszelkie tłumaczenia. Każdy projekt tablicy musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. 6) Dodatkowo (opcjonalnie jeżeli poniższe zadania będą wymagane) m.in.: a) Uzyskanie map do celów projektowych; b) Decyzja lokalizacji inwestycji celu publicznego c) Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy lub wypis z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego d) Pomoc Zamawiającemu w pozyskiwaniu na etapie projektowania zgód, umów użytkowania wieloletniego działek nie będących własnością Gminy. e) Wykonanie Raportów o oddziaływaniu na środowisko dla całości inwestycji; f) Decyzje o wycięciu drzew, jeśli będzie to konieczne (nie dotyczy terenów objętych Naturą 2000) g) Pozwolenia wodno - prawne na podstawie operatów wodno - prawnych, sporządzonych przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia (uprawniony hydrolog) i przygotowanie merytoryczne. h) Badania gruntowe -geotechniczne; dokumentacja geologiczno-inżynierska; i) Uzgodnienia ekspertyz dla odstępstw od warunków technicznych; j) Uzgodnienia odstępstw przewidzianych w warunkach technicznych i uzyskanie zgody na odstępstwa od warunków technicznych; k) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę; l) Zgłoszenie rozpoczęcia robót w imieniu Zamawiającego. II. Wykonanie robót budowlanych, infrastruktura techniczno-wypoczynkowa: a) Prace znakarskie i wyposażeniowe na szlakach turystycznych zgodnie z Koncepcją przebiegu szlaków turystycznych w Gminie Zgorzelec (patrz zał. 3 do PF-U) - rewitalizacja (odnowienie) istniejących szlaków pieszych i rowerowych - ok 80 km; - oznakowanie nowych szlaków rowerowych - ok 120 km; - wytyczenie i oznakowanie znakami szlaku wodnego (kajakowego) po Nysie - ok 20 km; - oznakowanie dojazdów do szlaku wodnego (kajakowego) - 1 komplet; - wyposażenie szlaku wodnego (kajakowego) na Nysie wg projektu; - wykonanie i zamontowanie na szlaku wodnym i terenie gminy 6 dużych i 16 małych tablic turystycznych z przebiegiem szlaków; - wykonanie i zamontowanie 29 tablic obiektowych przy obiektach krajoznawczych; - wykonanie i zamontowanie na szlaku wodnym i innych szlakach 10 miejsc odpoczynku z ławką, 10 miejsc odpoczynku ze stołem i 5 wiat turystycznych; - wykonanie 5 tablic szkolnych; b) Remont dróg leśnych i zmiana na trakt pieszo-rowerowy: - droga leśna ze Stalagu VIIIA do rzeki (działki am1: 313, 238, 237 Koźlice - ok.2,5 km - równanie, warstwa 15 cm kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 5/31,5, warstwa 3 cm grysu kamiennego 2/5mm. Trakt pieszo-rowerowy o szerokości 2,5m - wyłączony z ruchu samochodowego. - remont drogi polnej na działce am1 238 Koźlice w stronę granicy z miastem Zgorzelec. ok1km - równanie, warstwa 15 cm kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 5/31,5, warstwa 3 cm grysu kamiennego 2/5mm. Trakt pieszo-rowerowy o szerokości 2,5m - wyłączony z ruchu samochodowego kontynuacja drogi rowerowej ze Zgorzelca. c) Remont dróg leśnych i polnych pod ruch pojazdów: - polnej na działce 526 a.m.2 Osiek Łużycki - jako drogi dojazdowej z Osieka Łużyckiego do traktu pieszo rowerowego. ok. 1900 m - równanie, warstwa 30 cm kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 5/31,5. Droga szutrowa o szerokości 2,5m. d) budowa/remont/przebudowa traktu pieszo-rowerowego, o charakterze rekreacyjno-edukacyjnym wzdłuż Nysy Łużyckiej z Radomierzyc do Koźlic (Lasowic) (ok 15 km) - szutrowa 2 - 2,5m szerokości - równanie, geotkanina o wytrzymałości wzdłuż i w poprzek mim. 35 kN/mb, warstwa 15 cm kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 5/31,5 , warstwa 3 cm grysu kamiennego 2/5mm. Trasa biegnie wzdłuż wałów nad Nysą Łużycką - teren łąk, możliwe miejsca gdzie będzie trzeba wykonać więcej podsypki piaskiem (tereny bardziej wilgotne, a nawet niewielkie przepusty rurowe - działka 199/3 a.m.1 Kożlice). Naprawa mostku ceglanego (droga z Osieka - działka 290/1, a.m. 2 Osiek) polegająca na wymianie umocnień wlotu i wylotu mostku poprzez wykonanie betonowych ścianek czołowych. e) prace ziemne pod infrastrukturę techniczno-wypoczynkową i informacyjną na trakcie pieszo - rowerowym z Radomierzyc do Jędrzychowic, związane ze szlakiem wodnym po Nysie. Jako, że trakt prowadzony jest równolegle do szlaku wodnego (kajakowego) - zakładane jest przygotowanie placów i dojść pod miejsca dobijania i odbijania na szlaku wodnym. Miejsca te będą jednocześnie miejscami odpoczynku dla turystów poruszających się po trakcie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 20.000 złotych (słownie : dwadzieścia tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Warunkiem spełnienia jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie składa pełnomocnik upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): - Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną inwestycję budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/remoncie drogi lub ścieżki rowerowej o długości co najmniej 3000 m; - Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na znakowaniu szlaków turystycznych (rowerowych, wodnych /kajakowych/, pieszych) zgodnie z Instrukcją PTTK o długości nie mniejszej niż 100 km. b) wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu/ dostawie drewnianej infrastruktury turystycznej (tablice turystyczne, wiaty, miejsca odpoczynku turystów) na kwotę min. 70.000,00 zł. (netto). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót i usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone a usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Warunkiem spełnienia jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie składa pełnomocnik upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: a) w zakresie zespołu projektowego - dysponowanie co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności drogowej. b) w zakresie zespołu realizującego zamówienie - dysponowanie co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej - wraz z podaniem informacji na temat jej/ich kwalifikacji zawodowych oraz informacji o dysponowaniu tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w poszczególnych branżach, posiadają wymagane uprawnienia, są wpisane do Izby Samorządu Zawodowego a zaświadczenia o wpisie do tej Izby są ważne na dzień otwarcia ofert - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 300 tys. zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 3. dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie kopię oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; 4. Wypełnione zestawienie rzeczowo-finansowe na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość wprowadzenia zmian umowy przy zachowaniu ceny umowy, może wystąpić w następujących przypadkach: 1. w przypadku zmian organizacyjnych stron np.: zmiana reprezentacji, adresu siedziby Firmy, zmiany kierownika robót lub inspektora nadzoru; 2. w przypadku zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. 2.1 Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących przypadkach: 2.1.1 śmierci, choroby lub zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, 2.1.2 nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy. 2.1.3 Jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.), 2.2 Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany kluczowego specjalisty nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty. 3. w zakresie częściowych terminów i terminu końcowego - w przypadku błędów lub braków projektowych (z winy projektanta lub nie) jest konieczna zmiana technologii wykonania robót budowlanych, - gdy wykonanie zamówień dodatkowych spowoduje uzasadnione przedłużenie terminu realizacji zamówienia, - z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację zamówienia potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru wpisem do Dziennika Budowy, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. - jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do projektu, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy lub wprowadzenia robót zamiennych; 4. Zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy; 5. W zakresie płatności: - zmianie mogą ulec terminy płatności ujęte w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy - jeżeli nastąpiła zmiana terminu częściowego lub końcowego. - zmianie mogą ulec podziały płatności częściowych jeśli ich wprowadzenie będzie korzystne dla realizacji zamówienia poprzez np. technologiczne uzasadnienie zmiany, usprawnienie realizacji zamówienia, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika budowy i zaakceptowane przez Zamawiającego. 6 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.zgorzelec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zgorzelec ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec (pok. nr 9).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zgorzelec ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec (Biuro Obsługi Klienta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.