eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań 102 › świadczenie usług związanych z ochroną obiektów wojskowych wg zadańzad. nr 1 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 2767 w m. Poznań - Ławica ul. Lotnicza 5; zad. nr 2 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 8637 w m. Biedrusko k/Poznania; zad. nr 3 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 5470 w m. Trzaskowo k/ Murowanej Gośliny; zad. nr 4 - świadczenie usług związanych z ochroną Pływalni przy ul. Dąbrowskiego 252 w Poznaniu;



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Poznań 102: świadczenie usług związanych z ochroną obiektów wojskowych wg zadań: zad. nr 1 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 2767 w m. Poznań - Ławica ul. Lotnicza 5; zad. nr 2 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 8637 w m. Biedrusko k/Poznania; zad. nr 3 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 5470 w m. Trzaskowo k/ Murowanej Gośliny; zad. nr 4 - świadczenie usług związanych z ochroną Pływalni przy ul. Dąbrowskiego 252 w Poznaniu;
Numer ogłoszenia: 381538 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2094 , skrytka pocztowa 129, 61-716 Poznań 102, woj. wielkopolskie, tel. 061 8578408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług związanych z ochroną obiektów wojskowych wg zadań: zad. nr 1 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 2767 w m. Poznań - Ławica ul. Lotnicza 5; zad. nr 2 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 8637 w m. Biedrusko k/Poznania; zad. nr 3 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 5470 w m. Trzaskowo k/ Murowanej Gośliny; zad. nr 4 - świadczenie usług związanych z ochroną Pływalni przy ul. Dąbrowskiego 252 w Poznaniu;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wg SIWZ i załączników do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium - w związku z art. 5 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 roku nr 113, poz. 759 z póź.zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z zakresu art. 22 ust 1 ustawy Pzp dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy zgodnie z wymaganiami zawartymi w Ustawie o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.), Ustawie o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz ustawie o broni i amunicji (t. j. Dz. U. z 2004 Nr 52 poz. 525 z późn. zm.) posiadają: - Ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez MSWiA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy przedstawią: -wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców, do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie; - załącznik nr 9-12 do SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy: dysponują co najmniej niżej wymieniona liczbą pracowników, na każde zadanie osobno - załącznik nr 4- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, obejmujący wskazanie wszystkich osób, które będą realizować zadanie (kierownicy obiektów, wartownicy, składy grup interwencyjnych): Zadanie nr 1 - minimum 38 osób; Zadanie nr 2 - minimum 32 osoby; Zadanie nr 3 - minimum 32 osoby; Zadanie nr 4 - minimum 4 osoby; którzy posiadają: -poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE dla Kierownika ochrony minimum oraz ZASTRZEŻONE dla wszystkich pozostałych pracowników. -posiadanie licencji pracownika ochrony (szef obiektu) - II stopnia, pracownicy ochrony I stopnia. -pozwolenie na broń dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zadań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy: dysponują co najmniej niżej wymieniona liczbą pracowników, na każde zadanie osobno - załącznik nr 4- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, obejmujący wskazanie wszystkich osób, które będą realizować zadanie (kierownicy obiektów, wartownicy, składy grup interwencyjnych): Zadanie nr 1 - minimum 38 osób; Zadanie nr 2 - minimum 32 osoby; Zadanie nr 3 - minimum 32 osoby; Zadanie nr 4 - minimum 4 osoby; którzy posiadają: -poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE dla Kierownika ochrony minimum oraz ZASTRZEŻONE dla wszystkich pozostałych pracowników. -posiadanie licencji pracownika ochrony (szef obiektu) - II stopnia, pracownicy ochrony I stopnia. -pozwolenie na broń dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zadań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy poosiadają: - Opłaconą polisę potwierdzającą , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (ochrona mienia) na kwotę co najmniej 3 000 000,00 PLN na jedno i każde zdarzenie w całym zakresie odpowiedzialności za szkody mogące powstać podczas realizacji umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.1. Inne wymagane dokumenty: Lp. Wymagany dokument 1 Złożenie (kopi) dokumentów potwierdzających posiadanie licencji pracownika ochrony (szef obiektu) - II stopnia, pracownicy ochrony I stopnia 2 Ponadto dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zadań wymagane jest pozwolenie na broń (kopia) 3 Złożenie (kopi) poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE dla Kierownika ochrony minimum oraz ZASTRZEŻONE dla wszystkich pozostałych pracowników 4 Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla wszystkich pracowników uczestniczących w realizacji zadania nr 1 - 4, 5 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pozwolenia radiowe wraz z warunkami wykorzystania częstotliwości wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na użytkowanie z wykorzystaniem częstotliwości urządzeń radiowych (radiotelefony bazowe i ruchome) dla poszczególnych obiektów co najmniej na czas trwania zamówienia tj. - kompleks 2767 Poznań ul. Lotnicza 5 bud. nr. 22 ( jeden radiotelefon bazowy + 7 ruchomych); - kompleks 8637 w m. Biedrusko k Poznania ul. Generalska bud nr 29 ( jeden radiotelefon bazowy + 4 ruchomych); - kompleks 5470 w m. Trzaskowo k Murowanej Gośliny JW. 2209 wartownia ( jeden radiotelefon bazowy + 7 ruchomych); - kompleks 2746 Poznań ul. Dąbrowskiego 252 ( jeden radiotelefon bazowy + 1 ruchomy); 6 Oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych oraz pionu ochrony; 7 Oświadczenie potwierdzające, że firma posiada własną kancelarię tajną oraz własne pomieszczenia, umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną do wytworzenia, przetworzenia lub przechowywania informacji niejawnych z wykorzystaniem sprzętu teleinformatycznego. Załączyć pisemną akredytację lub akceptację dla własnego systemu teleinformatycznego wydaną przez Służbę Ochrony Państwa SKW lub ABW. 8 Oświadczenie, że firma zatrudnia wyłącznie obywateli polskich (ze wskazaniem na byłych żołnierzy zawodowych, rezerwistów wojskowych, policjantów); 9 Oświadczenie że firma zatrudnia przynajmniej w 75% ludzi na podstawie umowy o pracę, za których płacone są składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne; 10 Przedstawić oświadczenie, że przeciwko niej nie jest prowadzone postępowanie administracyjne lub skarbowe 11 Certyfikat systemu jakości potwierdzający spełnianie normy AQAP -2110:2006 lub 2009 w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 12 Decyzję lub zgodę na prowadzenie zajęć ze szkolenia strzeleckiego pracowników specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO) z broni przewidzianej do realizacji zadań ochronnych na strzelnicy na terenie Garnizonu Poznań wydaną przez organ do tego uprawniony - kserokopia dokumentu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego bud. nr 5 pok. 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego bud. nr 5 pok. 115.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług związanych z ochroną kompleksu wojskowego 2767 w m. Poznań - Ławica ul. Lotnicza 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona bezpośrednia obiektów wojskowych JW. 2094 Poznań ul. Lotnicza 5 w oparciu o dwa posterunki wartownicze z bronią palną długą gwintowaną, oraz obsadę (posterunek bez broni) - biuro przepustek, po przez ochronę, obserwację i patrolowanie kompleksu. Wspomagane przez grupę interwencyjną wyposażoną w broń palną, hełmy, kamizelki kuloodporne, która przybędzie i podejmie się czynnego działania bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu na obiekcie jednak nie później niż 8 minut od powiadomienia. Powiadomienie grupy interwencyjnej o sytuacjach kryzysowych realizować drogą radiową; - Patrole interwencyjne i doraźne. Patrol wystawiany ze składu SUFO w sytuacjach kryzysowych (zadziałanie sygnalizacji alarmowej, naruszenia systemu ochrony, sytuacjach kryzysowych itp.), - Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Sygn. OIN 3 2008, - Ochrona obiektów wojskowych poradnik sygn. OIN 4 2009; Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007 r. Dz.U.2007.126.876 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie ministra obrony narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. W sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organi?zacyjnych resortu obrony narodowej późniejszymi zmianami; Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19.06.1999 w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej oraz opisem zamówienia. Posterunek nr 1 - magazyn uzbrojenia i środków bojowych oraz teren wokół magazynu OPCHEM - posterunek zewnętrzny, ochronny, trzyzmienny ruchomy - 24 godzinny - szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu - tabela posterunku; Posterunek nr 2 - rejon magazynów i garaży na PST- posterunek zewnętrzny, ochronny, dwuzmienny ruchomy - 14 godzinny, w dni wolne i świąteczne trzyzmienny ruchomy (24 godziny) szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu -w tabeli posterunku; Posterunek nr 3 - Biuro Przepustek - całodobowa ochrona bezpośrednia obiektu wojskowego realizowana poprzez kontrolę wejścia, wyjścia, wjazdu, wyjazdu osób i pojazdów z terenu i na teren ochranianego kompleksu. Ochrona będzie realizowana w systemie 24 - godzinnym - jeden pracownik ochrony w godzinach 600 do godz. 600 - wspomagany przez drugiego w dni powszednie ( robocze) w godzinach 600 do godz. 1600. - służba pełniona jest bez broni przez osoby umundurowane, wyposażone w zabezpieczenie osobiste środki łączności i przyciski napadowe, w przypadku wprowadzenia sytuacji kryzysowych i po ogłoszeniu Gotowości do Podjęcia Działań - dodatkowo broń palna, kamizelki kuloodporne i hełmy. Szczegółowe zadania i obowiązki ochrony biura zostaną określone w instrukcji, która zostanie opracowana po podpisaniu umowy przez zamawiającego i wykonawcę. INNE WYMAGANIA WYNIKAJĄCE ZE SPECYFIKI ZADANIA - ochrona kompleksu wykonywana jest przez osoby umundurowane, wyposażone w zabezpieczenie osobiste ( kamizelki kuloodporne, hełmy, przyciski napadowe i środki łączności); - wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przechowywanej broni i amunicji na wartowni; - zabezpieczenie ciągłej łączności radiowej z kierownikiem obiektu, siedzibą wykonawcy i grupą interwencyjną wystawianą przez wykonawcę; - wykonawca zobowiązany jest do kontroli służby przez grupę interwencyjną raz na dobę w godzinach nocnych, fakt ten należy odnotować w dokumentach służby dyżurnej; - minimalna ilość pracowników przewidywana do realizacji zadań związanych z ochroną posterunków 1 i 2 wynosi siedem osób (w tym dowódca warty) i dwie biuro przepustek razem 9 osób; - znajomość obsługi i posługiwania się komputerem , centralami alarmowymi przez dowódców wart i obsadę biura przepustek; - opracowanie z Zamawiającym Instrukcji ochrony obiektu po podpisaniu umowy zgodnej z obowiązującymi rozporządzeniami Rady Ministrów i Ministra Obrony Narodowej; - wzmocnienie ochrony posterunków w wyższych stanach gotowości bojowej i sytuacjach kryzysowych przez grupę interwencyjną wyposażoną jak wartownicy na posterunkach w czasie przez 48 godzin po ogłoszeniu gotowości do podjęcia działań i zarządzeń kryzysowych; - przestrzeganie postępowań zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług związanych z ochroną kompleksu wojskowego 8637 w m. Biedrusko k Poznania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona bezpośrednia kompleksu wojskowego 8637 Biedrusko wchodzącego w skład JW 2209 z bronią palną długą gwintowaną. Realizowana w oparciu o dwa posterunki wartownicze: po przez ochronę, obserwację i patrolowanie kompleksu. Wspomagane przez grupę interwencyjną wyposażoną w broń palną, hełmy, kamizelki kuloodporne, która przybędzie i podejmie się czynnego działania bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu na obiekcie jednak nie później niż 12 minut od powiadomienia. Powiadomienie grupy interwencyjnej o sytuacjach kryzysowych realizować drogą radiową; - Patrole interwencyjne i doraźne. Patrol wystawiany ze składu SUFO w sytuacjach kryzysowych (zadziałanie sygnalizacji alarmowej, naruszenia systemu ochrony itp.), - Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Sygn. OIN 3 2008, - Ochrona obiektów wojskowych poradnik sygn. OIN 4 2009; Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007 r. Dz.U.2007.126.876 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie ministra obrony narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. W sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organi?zacyjnych resortu obrony narodowej późniejszymi zmianami; Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19.06.1999 w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej oraz opisem zamówienia. Posterunek nr 1 - brama wjazdowa i teren strefy A posterunek zewnętrzny, ochronny, trzyzmienny ruchomy - 24 godzinny - szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu - tabela posterunku; Posterunek nr 2 - rejon strefy B posterunek zewnętrzny, ochronny, dwuzmienny ruchomy - 12 godzinny, w dni wolne i świąteczne trzyzmienny ruchomy (24 godziny) szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu - tabela posterunku; INNE WYMAGANIA WYNIKAJĄCE ZE SPECYFIKI ZADANIA - ochrona kompleksu wykonywana jest przez osoby umundurowane, wyposażone w zabezpieczenie osobiste ( kamizelki kuloodporne, hełmy, przyciski napadowe i środki łączności); - wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przechowywanej broni amunicji na wartowni; - zabezpieczenie ciągłej łączności radiowej z kierownikiem obiektu, siedzibą wykonawcy i grupą interwencyjną wystawianą przez wykonawcę; - znajomość obsługi i posługiwania się komputerem , centralami alarmowymi przez dowódców wart; - wykonawca zobowiązany jest do kontroli służby przez grupę interwencyjną raz na dobę w godzinach nocnych, fakt ten należy odnotować w dokumentach służby dyżurnej; - minimalna ilość pracowników przewidywana do realizacji zadań związanych z ochroną posterunków 1 i 2 wynosi siedem osób (w tym dowódca warty) razem 7 osób; - opracowanie z Zamawiającym Instrukcji ochrony obiektu po podpisaniu umowy zgodnej z obowiązującymi rozporządzeniami Rady Ministrów i Ministra Obrony Narodowej; - wzmocnienie ochrony posterunków w wyższych stanach gotowości bojowej i sytuacjach kryzysowych przez grupę interwencyjną wyposażoną jak wartownicy na posterunkach w czasie przez 48 godzin po ogłoszeniu gotowości do podjęcia działań i zarządzeń kryzysowych; - przestrzeganie postępowań zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: świadczenie usług związanych z ochroną kompleksu wojskowego 5470 w m. Trzaskowo k Murowanej Gośliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona bezpośrednia kompleksu wojskowego 5470 tj. JW 2209 Trzaskowo k Murowanej Gośliny z bronią palną długą gwintowaną. Realizowana w oparciu o dwa posterunki wartownicze: po przez ochronę, obserwację i patrolowanie kompleksu. Wspomagane przez grupę interwencyjną wyposażoną w broń palną, hełmy, kamizelki kuloodporne, która przybędzie i podejmie się czynnego działania bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu na obiekcie jednak nie później niż 17 minut od powiadomienia. Powiadomienie grupy interwencyjnej o sytuacjach kryzysowych realizować drogą radiową; - Patrole interwencyjne i doraźne. Patrol wystawiany ze składu SUFO w sytuacjach kryzysowych (zadziałanie sygnalizacji alarmowej, naruszenia systemu ochrony itp.), - Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Sygn. OIN 3 2008, - Ochrona obiektów wojskowych poradnik sygn. OIN 4 2009; Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007 r. Dz.U.2007.126.876 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie ministra obrony narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. W sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organi?zacyjnych resortu obrony narodowej późniejszymi zmianami; Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19.06.1999 w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej oraz opisem zamówienia. Posterunek nr 1 - brama wjazdowa i teren strefy A , posterunek zewnętrzny, ochronny, trzyzmienny ruchomy - 24 godzinny - szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu - tabela posterunku; Posterunek nr 2 - rejon strefy B posterunek zewnętrzny, ochronny, dwuzmienny ruchomy - 14 godzinny, w dni wolne i świąteczne trzyzmienny ruchomy (24 godziny) szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu - tabela posterunku; INNE WYMAGANIA WYNIKAJĄCE ZE SPECYFIKI ZADANIA - ochrona kompleksu wykonywana jest przez osoby umundurowane, wyposażone w zabezpieczenie osobiste ( kamizelki kuloodporne, hełmy, przyciski napadowe i środki łączności); - wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przechowywanej broni amunicji na wartowni; - zabezpieczenie ciągłej łączności radiowej z kierownikiem obiektu, siedzibą wykonawcy i grupą interwencyjną wystawianą przez wykonawcę; - znajomość obsługi i posługiwania się komputerem , centralami alarmowymi przez dowódców wart; - wykonawca zobowiązany jest do kontroli służby przez grupę interwencyjną raz na dobę w godzinach nocnych, fakt ten należy odnotować w dokumentach służby dyżurnej; - minimalna ilość pracowników przewidywana do realizacji zadań związanych z ochroną posterunków 1 i 2 wynosi siedem osób (w tym dowódca warty) razem 7 osób; - opracowanie z Zamawiającym Instrukcji ochrony obiektu po podpisaniu umowy zgodnej z obowiązującymi rozporządzeniami Rady Ministrów i Ministra Obrony Narodowej; - wzmocnienie ochrony posterunków w wyższych stanach gotowości bojowej i sytuacjach kryzysowych przez grupę interwencyjną wyposażoną jak wartownicy na posterunkach w czasie przez 48 godzin po ogłoszeniu gotowości do podjęcia działań i zarządzeń kryzysowych; - przestrzeganie postępowań zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: świadczenie usług związanych z ochroną kompleksu 2746 - Pływalni przy ul. Dąbrowskiego 252 w Poznaniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektu wojskowego kompleks 2746 - ochronę fizyczną pływalni należy realizować w godzinach nocnych w dni powszednie tj. od 22 00 - do 600 , oraz całodobowo w dni wolne i świąteczne - tj. w sobotę od godziny 14 00 do poniedziałku do godziny 600 , oraz niżej wymienione soboty i święta w 2011 roku tj. 01 - 02.01; 06.01; 25.04; 02 - 03.05; 23.06; 15. 08; 31.10; 01. 11; 11 - 12. 11; 07; 24, 26, 31. 12; oraz w okresie urlopowym od piątku w godzinach 1500 do poniedziałku do godzinny 600 w dniach: 01- 04; 08 - 11; 15 - 18; 22 - 25; 29 - 01. 07, 05 - 08; 12 - 16; 18 - 22; 25 - 30. 08 przez specjalistyczną uzbrojoną formacje. 1. Przyjęcie obiektu pod ochronę realizować należy na 30 min. przed rozpoczęciem służby; przekazanie obiektu spod ochrony osobom upoważnionym przeprowadzać należy do 30 min. po zakończeniu zadania. 2. Ochrona kompleksu 2746 wykonywana jest przez osoby umundurowane. wyposażone w zabezpieczenie osobiste 3. Patrolowanie rejonu wokół pływalni przez pracownika ochrony minimum cztery razy w trakcie służby z jednoczesną rejestracją (czytnik czasu pracy) i przekazaniem wydruków do siedziby zamawiającego co dwa tygodnie. 4. W przypadku zagrożenia obiektu, ochrona powinna być wspomagana przez grupę interwencyjną wyposażoną w broń palną, hełmy, kamizelki kuloodporne, która przybędzie i podejmie się czynnego działania bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu na obiekcie jednak nie później niż 7 minut od powiadomienia. Powiadomienie grupy interwencyjnej o sytuacjach kryzysowych realizować drogą radiową; 5. Zabezpieczenie ciągłej łączności radiowej z kierownikiem obiektu, siedzibą wykonawcy i grupą interwencyjną wystawianą przez wykonawcę; 6. Szczegółowe zadania i obowiązki służby ochrony i grupy interwencyjnej zostaną określone w instrukcji ochrony obiektu, która zostanie opracowana po podpisaniu umowy przez zamawiającego i wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do kontroli służby przez grupę interwencyjną raz na dobę w godzinach nocnych, fakt ten należy odnotować w dokumentach służby dyżurnej; 8. Minimalna ilość pracowników przewidywana do realizacji zamówienia wynosi - jedna osoba w trakcie realizacji zadania; 9. Przestrzeganie postępowań zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy. Przedsięwzięcie należy realizować w oparciu o dokumenty normatywne obowiązujące w Siłach Zbrojnych RP tj. Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych Sygn. OIN 3 2008, - Ochrona obiektów wojskowych poradnik sygn. OIN 4 2009; Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007 r. Dz.U.2007.126.876 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie ministra obrony narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. W sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organi?zacyjnych resortu obrony narodowej późniejszymi zmianami; Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19.06.1999 w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej opisem zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.