Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-02
Sucha Beskidzka: Dostawa aparatów RTG.
Numer ogłoszenia: 381538 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatów RTG..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów RTG. Pakiet nr 1- Aparat RTG przyłóżkowy (noworodkowy) Pakiet nr 2- Aparat RTG do zdjęć kostno-płucny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Dostawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do dostawców nie otwarto likwidacji lub upadłości.5. Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat .6. Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.7. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8.8. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9.10. Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w-w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz dwóch dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.3. Oświadczenie że oferent znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4. Oświadczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1.5. Oświadczenie że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Dostawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do dostawców nie otwarto likwidacji lub upadłości. 6. Zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji.7. Zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.8. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Krajowego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ocena techniczna - 15
- 3 - Koszt serwisu pogwarancyjnego - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.wp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 22, Blok A,Dział Zamówień Publicznych piętro S-1, pok.016..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, Sekretariat, Blok C, I Piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat RTG przyłóżkowy (noworodkowy).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 15
- 3. Koszt serwisu pogwarancyjnego - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat RTG do zdjęć kostno-płucny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 15
- 3. Koszt serwisu pograwancyjnego - 15
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie III
- Dostawa przełączników sieciowych finansowana w ramach inwestycji "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Suchej Beskidzkiej ..."
- Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Budowa zewnętrznej windy osobowej, przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Łętowni na działce ewid. Nr 12503 jedn. Ewid. 121505-2 Jordanów, obręb 0001 Łętownia ...
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.