eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chlewiska › Realizacja usług w ramach projektu1POKL9.1.2 2013 Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Nasze lepsze jutro realizowanego w Publicznej Szkole Podstawowej w :Chlewiskach, Budkach, Skłobach



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Chlewiska: Realizacja usług w ramach projektu1POKL9.1.2 2013 Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Nasze lepsze jutro realizowanego w Publicznej Szkole Podstawowej w :Chlewiskach, Budkach, Skłobach
Numer ogłoszenia: 381422 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chlewiska , ul. Czachowskiego 49, 25-510 Chlewiska, woj. mazowieckie, tel. 48 6287054, faks 48 6287271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chlewiska.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług w ramach projektu1POKL9.1.2 2013 Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Nasze lepsze jutro realizowanego w Publicznej Szkole Podstawowej w :Chlewiskach, Budkach, Skłobach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie transportu drogowego Usługi przygotowywania posiłków Pomoce dydaktyczne Usługi edukacyjne i szkoleniowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 60.10.00.00-9, 55.32.10.00-6, 39.16.21.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zakres nr 2: wykonał co najmniej 1 usługę kateringową o wartości co najmniej 4.000 zł Zakres nr 3: wykonał co najmniej 1 usługę dostawy/sprzedaży sprzętu komputerowego i/lub audio-wideo o wartości co najmniej 10.000 złWarunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: Zakres nr 1: wykonał co najmniej 1 usługę transportu osób o wartości co najmniej 20.000 zł

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz kadry na załączniku nr 8 . Warunek dotyczy wyłącznie Zakresu nr 4. Wykonawca przyjmuje do wiadomości fakt, że Zamawiający nie dopuszcza zamiany kadry przedstawionej w ofercie na innych wykładowców. Ewentualne zmiany mogą następować jedynie na wniosek Zamawiającego, lub w pojedynczych sytuacjach losowych, za zgodą Zamawiającego. W przypadku Zakresu nr 1 - 3 Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chlewiska.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół 26-510 Chlewiska,ul.Czachowskiego 45.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy 26-510 Chlewiska, ul. Czachowskiego 49.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczestników zajęć, zgodnie ze szczegółowym grafikiem przygotowanym przez Zamawiającego..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład jednego zestawu dla każdego ucznia wchodzić musi napój (np. soczek) oraz kanapka. Zalecane jest urozmaicenie rodzajów napojów i rodzajów kanapek co tydzień. Wykonawca dostarcza zamiennie w ciągu tygodnia: kanapki z masłem i szynką lub kiełbasą, kanapki z masłem i serem żółtym z dodatkiem warzywa tj. sałaty zielonej/ogórka/pomidora/papryki Tygodniowa liczba zestawów - 145 sztuk.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków dydaktycznych na potrzeby realizacji zajęć..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica interaktywna szt.3, laptop szt. 3, projektor multimedialny szt.3, odtwarzacz CD z USB szt. 3.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: realizacja zajęć rozwijających i wyrównujących.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zajęcia języka polskiego w wymiarze 60h dla grupy - dla 5 grup (19 os) 2. zajęcia z plastyki w wymiarze 60h dla grupy - dla 2 grup (9 os) W cenie zajęć Wykonawca zobowiązany jest skalkulować zakup i przekazanie na własność uczestnikom podręczników i zbiorów tekstów oraz brulionu A4 i długopisu dla zajęć opisanych w pkt 1 oraz niezbędnych materiałów plastycznych na zajęcia oraz dla każdego uczestnika 3. zajęcia z matematyki w wymiarze 30h dla grupy - dla 4 grup (19 os) 4. zajęcia z j.polskiego w wymiarze 30h dla grupy - dla 4 grup (20 os) 5. zajęcia z przyrody w wymiarze 30h dla grupy - dla 2 grup (10 os) W cenie zajęć 3-5 Wykonawca zobowiązany jest skalkulować zakup i przekazanie na własność uczestnikom podręczników i zbiorów tekstów oraz brulionu A4 i długopisu (49 kompletów) 6. Zajęcia z j.angielskiego w wymiarze 120h dla grupy - dla 5 grup (33 os). W cenie zajęć Wykonawca zobowiązany jest skalkulować zakup i przekazanie na własność uczestnikom po dwa komplety podręczników i po jednym słowniku, organizację, przeprowadzenie egzaminu językowego telc lub równoważnego, wydanie certyfikatów uczniom, którzy zaliczyli egzamin oraz udostępnienie uczniom materiałów do nauki j.angielskiego na platformie do szkoleń zdalnych Wykonawcy w wymiarze co najmniej 15h/osobę na okres zajęć i kolejnych 2 lat. 7. Indywidualne doradztwo zawodowe w wymiarze 3h/uczestnika dla 42 uczestników W cenie zajęć Wykonawca zobowiązany jest skalkulować przygotowanie indywidualnego planu działania da każdego ucznia. 8. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej w wymiarze 30h/grupę dla 5 grup (26 osób). Cel: złagodzenie wad postawy, wypracowanie dobrych nawyków (np.siedzenia). 9. Zajęcia rewalidacyjne dla uczniów niepełnosprawnych w wymiarze 30h/grupę dla 3 grup (9 os). Celem zajęć jest prowadzenie ćwiczeń rewalidacyjno-ruchowych, poprawiających motorykę, koordynację i zaburzenia koordynacji ręka-oko..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.