eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego - Nr 36/13/N

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Dęblin: Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego - Nr 36/13/N
Numer ogłoszenia: 381402 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306982 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego - Nr 36/13/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego w ilościach i asortymencie określonych w formularzu ofertowym - załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem 2 grupy -części: grupa I - Środki czystości; grupa II - Drobny sprzęt gospodarczy 3. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych grup. 4. Wszystkie dostarczone środki czystości i drobny sprzęt gospodarczy muszą pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą posiadać śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia, oraz muszą być opakowane w szczelnie zamknięte oryginalne opakowania. Opakowania winny być nienaruszone, z oryginalnymi etykietami producenta, posiadać znaki lub oznaczenia identyfikujące produkt - znak towarowy lub nazwa producenta, a także dokładnie określony - czytelny termin ważności i przydatności do użycia. 5. Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego w ilości i asortymencie odpowiadającym formularzowi ofertowemu nastąpi do miejsca wskazanego przez zamawiającego - magazynu Infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, 08-521 Dęblin. Dostawa powinna nastąpić w dzień pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 800-1300. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego w kontaktach roboczych - telefonicznie lub faksem - minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 6. Dostarczone środki czystości i drobny sprzęt gospodarczy muszą być dopuszczone do powszechnego obrotu, zgodne z Polskimi Normami oraz spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki czystości i drobny sprzęt gospodarczy do miejsca wskazanego w punkcie 5 - na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru dostarczonych środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego przez zamawiającego, niebezpieczeństwo związane z ich utratą lub uszkodzeniem ponosi wykonawca. 8. Ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonych środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego zostanie dokonany w miejscu ich dostawy, wymienionym w punkcie 5, przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. Z czynności odbioru dostarczonych środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego zostanie sporządzony protokół odbioru, stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki czystości posiadające następujące terminy ważności i przydatności do użycia: - środki czystości dostarczane w ramach Grupy I: a - co najmniej 11 miesięcy, liczony od daty dostawy potwierdzonej protokołem odbioru - wymienione w poz. 1, poz. 2, poz. 3 formularza ofertowego, b - co najmniej 18 miesięcy, liczony od daty dostawy potwierdzonej protokołem odbioru - wymienione w poz. 9 formularza ofertowego, c - co najmniej 23 miesiące, liczony od daty dostawy potwierdzonej protokołem odbioru - wymienione w poz. 5, poz. 7, poz. 8, poz. 10, poz. 11, poz. 12, poz. 13, poz. 14, poz. 15, poz. 16, poz. 17, poz. 18, poz. 19, poz. 20 formularza ofertowego, d - co najmniej 24 miesiące, liczony od daty dostawy potwierdzonej protokołem odbioru -wymienione w poz. 4, poz. 6 formularza ofertowego; 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć drobny sprzęt gospodarczy najwyższej jakości, posiadający gwarancję jakości na okres: a -12 miesięcy, liczony od daty dostawy potwierdzonej protokołem odbioru - w przypadku drobnego sprzętu gospodarczego, dostarczanych w ramach Grupy II, wymienionych w poz. 21 - poz. 38 formularza ofertowego. 11. Cena podana przez wykonawcę w formularzu ofertowym uwzględnia wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, łącznie z dostawą towaru do magazynu wskazanego przez zamawiającego - magazynu Infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, 08-521 Dęblin. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 12. Zamawiający żąda dostarczenia wraz z dostawą środków czystości następujących dokumentów: dotyczy tylko grupy I dla. poz. 4 - wymagana karta charakterystyki preparatu i atest PZH; dla poz. 5 - wymagany atest PZH; dla poz. 6 - wymagana karta charakterystyki preparatu i atest PZH; dla poz. 7 - wymagany atest PZH; dla poz. 8- wymagana karta charakterystyki preparatu i atest PZH; dla poz. 9- wymagana karta charakterystyki preparatu i atest PZH; dla poz.10 - wymagana karta charakterystyki preparatu i atest PZH; dla poz. 11- wymagany atest PZH; dla poz. 12 - wymagany atest PZH; dla poz. 13 - wymagana karta charakterystyki i atest PZH; dla poz. 14 - wymagana karta charakterystyki preparatu i atest PZH dla poz. 15 - wymagana karta charakterystyki preparatu i atest PZH; dla poz. 16 - wymagana karta charakterystyki i atest PZH; dla poz. 17 - wymagana karta produktu i pozwolenie z krajowego systemu informacji o kosmetykach wprowadzonych do obrotu lub atest PZH; dla poz. 18 - wymagana karta charakterystyki preparatu i pozwolenie z krajowego systemu informacji o kosmetykach wprowadzonych do obrotu lub atest PZH; dla poz. 19 - wymagana karta charakterystyki i atest PZH; dla poz.20 - atest PZH. W przypadku niedostarczenia wraz z dostawą środków czystości określonych wyżej dokumentów, zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostawy, do momentu uzupełnienia tych braków przez wykonawcę. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 14. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się także w ogólnych warunkach umowy dla grup I-II -załącznik Nr 5 do SIWZ. 15. UWAGA! Wskazane w poszczególnych opisach przedmiotu zamówienia znaki towarowe służą jedynie jako przykłady produktów spełniających wymagania zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 19.51.00.00 - Produkty z gumy 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Środki czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P. H. U. MONA Małgorzata Krzywicka, ul. Emilii Plater 5/14, 16-010 Wasilków, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43001,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39070,72

  • Oferta z najniższą ceną: 37722,38 / Oferta z najwyższą ceną: 59788,29

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Drobny sprzęt gospodarczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowa MILENA Elżbieta Pros, ul. Sanatoryjna 63, 85-474 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17498,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17126,52

  • Oferta z najniższą ceną: 17126,52 / Oferta z najwyższą ceną: 29462,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.