Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-29
Piotrków Trybunalski: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowych w budynku położonym w Piotrkowie Trybunalskim, przy ulicy Sienkiewicza 16a, które mają na celu:
- zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń stołówki z przeznaczeniem na Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej,
- zmianę sposobu użytkowania sali konferencyjnej z przeznaczeniem na Biuro Obsługi Geodezyjnej Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego.
Numer ogłoszenia: 381353 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb. , Al. 3-go Maja 33, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 0447323154, faks 044 7323103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowych w budynku położonym w Piotrkowie Trybunalskim, przy ulicy Sienkiewicza 16a, które mają na celu: - zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń stołówki z przeznaczeniem na Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej, - zmianę sposobu użytkowania sali konferencyjnej z przeznaczeniem na Biuro Obsługi Geodezyjnej Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe polegają na pracach związanych z: - burzeniem, budową, przebudową ścian, tynkowaniem; - kładzeniem, wykładaniem, pokrywaniem podłóg, ścian i tapetowaniem ścian, - robotami w zakresie stolarki budowlanej oraz ciesielskimi; - nakładaniem powierzchni kryjących; - instalowaniem urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, - robotami instalacyjnymi wodno - kanalizacyjnymi i sanitarnymi, - robotami instalacyjnymi elektrycznymi, - robotami malarskimi i szklarskimi, - robotami wykończeniowymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 10000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone warunki: - prowadzą działalność w zakresie wykonywania robót budowlanych; - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali minimum dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu prac remontowych o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia, o minimalnej wartości 300 tys. brutto każda oraz przedstawią dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie; - dysponują osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia o specjalnościach: konstrukcyjno-budowlana, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającymi zaświadczenia Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób; - nie zalegają z opłacaniem podatków lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; - nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę minimum 500 tys. zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowych o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia o minimalnej wartości 300 tys., oraz przedstawi dokumenty, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 do specyfikacji. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenia Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 500 tys. Z dokumentu musi wynikać, że okres ubezpieczenia ubezpieczenia jest nie krótszy, niż czas trwania robót. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Trybunalskim
97-300 Piotrków Tryb., Al. 3 Maja 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Trybunalskim 97-300 Piotrków Tryb., Al. 3 Maja 33 Kancelaria Ogólna, pok. 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim - powtórzenie.
- PRZEBUDOWA JEZDNI UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI ORAZ JEZDNI UL. BELZACKIEJ OD UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ DO UL. KOTARBIŃSKIEGO
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzedaż i dostawa materiałów do sterylizacji.
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja sanitariatów w budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego w Bujnach.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
- "Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.