eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa zestawu artroskopowego z instrumentami artroskopowymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-19

Toruń: Dostawa zestawu artroskopowego z instrumentami artroskopowymi
Numer ogłoszenia: 38127 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6101682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu artroskopowego z instrumentami artroskopowymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu artroskopowego z instrumentami artroskopowymi.
I. MEDYCZNA CYFROWA KAMERA ENDOSKOPOWA HD 1920x1080i konsola 1 sztuka + głowica 1 sztuka
1. Medyczna kamera endoskopowa pracująca w standardzie pełnego HD
2. Rozdzielczość przetwornika Full HD 1920 x 1080 pikseli
3. Skanowanie z przeplotem
4. Dodatkowe skanowanie progresywne 1080p
5. Sterownik kamery wyposażony w wyjścia minimum: Standard Video (FBAS), S-Video, DVI(EEE1394), YPrPB ( RGB), HD-DVI
6. Sterownik kamery wyposażony w wbudowany wyświetlacz informujący o wybranym programie osobistym.
7. Sterownik posiadający port komunikacyjny.
8. Konstrukcja głowicy kamery umożliwiająca połączenie ze standardowymi optykami endoskopowymi.
9. Głowica kamery wyposażona w 3 przyciski-możliwość programowania min 4 funkcji jednocześnie.
10. Głowica kamery wyposażona w 3 przyciski-możliwość programowania 6 funkcji jednocześnie z następujących: zoom, balans bieli, jasność, robienie zdjęć, nagrywanie filmów, podgląd ostatniego zdjęcia, menu, wyostrzenie krawędzi.
11. Głowica wyposażona w digital zoom i zoom optyczny 1-2,5
12. Możliwość ustawienia min 8 programów osobistych, które widoczne są na wyświetlaczu
13. Cyfrowa głowica kamery o rozdzielczości 1920x1080 i formacie 16:9
14. Możliwość wyboru couplera o różnym powiększeniu 19,5mm i 26,5mm
15. Możliwość zapisywania obrazu bezpośrednio z kamery przez złącze USB
II. MEDYCZNE KSENONOWE LUB LED ŹRÓDŁO ŚWIATŁA - 1 sztuka
1. Moc źródła światła ksenonowego min. 300 W
Moc źródła światła LED min. 240 W
2. Wyświetlacz informujący o zużyciu żarówki oraz aktualnym natężeniu światła.
3. Funkcja zabezpieczająca przed oślepieniem- przy wypadnięciu światłowodu, zamknięcie dopływu światła.
4. Funkcja czuwania
5. Wbudowane w urządzenie 4 adaptery umożliwiające podłączenie następujących światłowodów: Dyonics/Wolf, Olympus, Storz, ACMI
III. MEDYCZNY Panoramiczny MONITOR OPERACYJNY full HD - 1 sztuka
1. Monitor medyczny LCD spełniający wymagania standardu full HD
2. Przekątna ekranu min. 24 cale
3. Rozdzielczość obrazu minimum 1920 x 1080 format 16:9
4. Wejścia / wyjścia cyfrowe HDDVI , HD-SDI
5. Wejścia / wyjścia analogowe: Composite Video, RGB, S-Video
IV AKCESORIA WIZYJNE-optyki, światłowody, kaniule, tace - 1 komplet
1. Optyka o wysokiej rozdzielczości HD typu direct-view o kącie widzenia 30 stopni, średnica 4 mm, minimum dł. 16 cm, autoklawowalna- 3 szt.
2. Obturator półostry do płaszcza artroskopowego - 3 szt.
3. Światłowód fiberoskopowy, autoklawowalny - 3 szt.
4. Płaszcz artroskopu szybkoprzepływowy, średnica minimum 6,0 mm z dwoma obrotowymi zaworami i mechanizmem mocowania optyki, do wykorzystania z optykami o kącie patrzenia: 0, 30, 70 i 90 stopni- 3 szt.
5. Taca sterylizacyjna do optyk mieszcząca dwie optyki typu direct view- 2szt
6. Coupler 26,5mm
V WÓZEK ENDOSKOPOWY - 1 sztuka
1. Podstawa jezdna na kółkach z możliwością blokady ruchu
2. Możliwość ustawienia wszystkich elementów zestawu endoskopowego
3. Szuflada oraz możliwość zawieszenia worków z płynami
4. Główny włącznik prądu
5. Możliwość podłączenia wszystkich urządzeń bezpośrednio do wózka
6. Zamknięta tylna ściana
7. Listwa zasilająca z uziemieniem oraz bolcami wyrównania potencjałów
8. Ruchome ramię do zawieszenia monitora
VI POMPA ARTROSKOPOWA - 1 sztuka
1. Pompa artroskopowa przeznaczona do kontrolowanego rozszerzania stawów podczas operacji artroskopowych
2. Dreny zamknięte w kasecie
3. Regulacja przepływu rozszerzającego minimum 0 - 2500 ml/min.
4. Regulacja ciśnienia minimum od 0 do 150 mm/hg
5. Kolorowy monitor dotykowy
6. 3 programy trybu pracy dedykowane do różnych kaniul-różnych stawów
7. Wskaźniki cyfrowe wartości rzeczywistej i żądanej przepływu
8. Wskaźniki cyfrowe wartości rzeczywistej i żądanej ciśnienia w stawie.
9. Komunikacja z shaverem. Port komunikacyjny
10. Funkcja płukania
VII VAPORYZATOR do zabiegów artroskopowych /Urządzenie do koblacji tkanek do zabiegów artroskopowych 1 sztuka wraz ze sterowaniem nożnym - 1 sztuka
1. Konsola do koblacji tkanek miękkich
Wykorzystująca nowoczesną technologię dwubiegunową Ambient: podczas procesu koblacji prąd nie przechodzący bezpośrednio przez tkankę, co prowadzi do minimalnego rozgrzewania tkanki (temperatura poniżej 45 stopni)
Technologia ta generuje precyzyjną warstwę plazmy stosowaną do usuwania tkanki docelowej przy jednoczesnej minimalizacji uszkodzeń w sąsiednim obszarze.
2.Ochrona
System oferujący monitorowanie temperatury płynu wewnątrzstawowego w czasie rzeczywistym, który dostarcza informacji wizualnych i dźwiękowych. Generator automatycznie zawieszający generowanie sygnału przy skoku napięcia, np. kiedy końcówka zbliży się do obiektu metalowego (np. artroskopu).
3. Moc urządzenia częstotliwość 100 kHz
VIII KONSOLA SHAVERA oraz NAPĘD 2 sztuki ( uchwyt do ostrzy shavera)
1. Tryby pracy: oscylacja, obroty w prawo, obroty w lewo
2. Kolorowy monitor dotykowy
3. Możliwość dezaktywacji funkcji przycisków na uchwycie shavera
4. Uchwyt shavera wyposażony w 3 przyciski
5. Automatyczne rozpoznawanie podłączonego uchwytu
6. Automatyczne ustawianie parametrów domyślnych optymalnych dla danego ostrza
7. Ostrza jednorazowe
8. Automatyczne wykrywanie rodzaju ostrza
9. Uchwyt shavera wyposażony w dźwignię kontroli odsysania
10. Uchwyt shavera o maksymalnej prędkości obrotowej minimum 10 000 obr./min
11. Funkcja trybu pamięci położenia okna ostrza wewnętrznego shavera polegająca na tym, iż można ustawić pozycję okna ostrza tnącego w ten sposób, że za każdym razem po zatrzymaniu napędu ostrze zatrzymuje się w tym samym miejscu.
12. Funkcja trybu pamięci położenia okna ostrza wewnętrznego shavera - zatrzymanie ostrza w minimum 4 wybranych przez operatora pozycjach.
13. Ostrze z koagulacją
14. Ostrze umożliwiające usuwanie tkanek miękkich jak i kości
15. Ostrze umożliwiające usuwanie tkanek miękkich jak i kości z jednoczesną koagulacją
16. Prędkość ostrza kontrolowana za pomocą przełącznika nożnego - przy zwiększaniu nacisku na pedał zwiększająca prędkość ostrza shavera.
17. Komunikacja z pompą artroskopową - za pomocą przycisku na pedale shavera umożliwiająca uruchomienie i zatrzymanie funkcji przepłukania stawu (wzrost ciśnienia i przepływu płynu w stawie) 18. Dwa uchwyty mogące pracować jednocześnie (uchwyt shavera i wiertarka)
19. Uchwyt do ostrzy ze sterowaniem ręcznym -2 szt
20. Możliwość rozszerzenia o rękojeść do małych stawów
IX MEDYCZNE URZĄDZENIE DO CYFROWEJ ARCHIWIZACJI OBRAZU - 1 sztuka
1.Medyczne urządzenie do cyfrowej archiwizacji obrazu-zdjęć w formacie JPEG i BMP (full HD), filmów w formacie MPEG1, 2 i 4 pochodzącego z kamery endoskopowej.
2.Zapis na płytach DVD i CD-ROM, USB, dyskach sieciowych oraz na twardym dysku.
3.Wbudowany w urządzenie minimum 8,7 calowy monitor dotykowy nieruchomy lub uchylny
4.System operacyjny- Windows XP
5.Minimum 200 GB pojemności twardego dysku
6.Funkcja drukowania
7.Funkcja szukania
8.Funkcja edytowania obrazu
9.Wejścia USB z przodu urządzenia
10.Funkcja zapisu zdjęć w trakcie nagrywania sekwencji wideo.
11.Funkcja kasowania wybranych plików przed zakończeniem sesji archiwizacji zabiegu
12.Funkcja zmiany nazwy wybranych plików przed zakończeniem sesji archiwizacji zabiegu
13.Możliwość wprowadzenia informacji o pacjencie takich jak: imię i nazwisko, data urodzenia, numer identyfikacyjny pacjenta oraz nazwisko chirurga.
14.Wprowadzanie informacji alfanumerycznej przy pomocy rysika lub palca poprzez wybór odpowiednich liter/cyfr/znaków na ekranie sterującego monitora dotykowego
15.Wejścia video: S-Video, AUX, HD-SDI
16.Dodatkowo wejście Fire Wire
17.Wyjście do podłączenia drukarki
18.Złącze USB
19.Możliwość sterowania zapisem obrazu:
1)bezpośrednio z głowicy kamery endoskopowej,
2)przełącznika nożnego,
3)ekranu dotykowego
XI. Elementy jednorazowe: ostrza do shavera
1.Jednorazowe, sterylne ostrze do shavera o ząbkowanej powierzchni tnącej wewnętrznej i średnicy 4,5mm
2.Jednorazowe, sterylne ostrze do shavera do usuwania zarówno tkanek miękkich jak i kości, o średnicy 3,5mm, 4,5mm, 5,5mm
3.Jednorazowy, sterylny frez shavera typu różyczka owalna o średnicy 4,0mm i 5,5mm
4.Jednorazowy, sterylny frez shavera typu różyczka, o średnicy 4,0mm i 5,5mm
5. Jednorazowe, sterylne, wydłużone, kaniulowane ostrza i frezy do artroskopii biodra, o średnnicach 4,0mm, 4,5mm oraz 5,5mm
XII Elementy jednorazowe: końcówki do koblacji
1. Końcówki jednorazowe i wielorazowe do koblacji tkanek odpowiednio dostosowane do procedur wykonywanych w wybranych stawach: kolanowym, barkowym, biodrowym z kątem zagięcia od 0- 90 stopni
XIII Elementy jednorazowe: dreny i kasety do pompy
1. Jednorazowe, sterylne kasety całodzienne
2. Jednorazowe, sterylne dreny do pacjenta kompatybilne z kasetą całodzienną
3. Jednorazowe, sterylne kasety z drenami do pacjenta
.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 głównych dostaw urządzeń używanych na salach operacyjnych o wartości min. 270.000,00 zł, brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, że te dostawy zostały wykonane należycie; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 240.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ aktualną deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi i certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679);
    b/ prospekty/ katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Parametry techniczne zestawu - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
2.1 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
2.2. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.