To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Lubliniec: Pełnienie w imieniu Inwestora nadzorów nad robotami budowlanymi polegających na montażu układów solarnych w Szpitalu im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, dla inwestycji pn.: Poprawa jakości powietrza dzięki wykorzystaniu energii słonecznej w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr Emila Cyrana w Lublińcu
Numer ogłoszenia: 38119 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20127 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3562451 do 57, faks 034 3562880.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie w imieniu Inwestora nadzorów nad robotami budowlanymi polegających na montażu układów solarnych w Szpitalu im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, dla inwestycji pn.: Poprawa jakości powietrza dzięki wykorzystaniu energii słonecznej w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr Emila Cyrana w Lublińcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie w imieniu Inwestora nadzorów nad robotami budowlanymi polegających na montażu układów solarnych w Szpitalu im. dr Emila Cyrana w Lublińcu. Zakres obowiązków Wykonawcy: 1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z pózn. zmianami), a w szczególności: -reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, -sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania na budowie, -regularne sprawdzanie postępu robót na budowie oraz jakości ich wykonania a także wszystkich innych działań wykonawcy robót budowlanych w aspekcie jego zobowiązań wynikających z kontraktu, -sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektów budowlanych i przekazaniu ich do użytkowania, -wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, b) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, -żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub z pozwoleniem na budowę, -udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego, -dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, -potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad, -kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym ilości i jakości użytych materiałów, -udział w czynnościach przekazania wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i udział w naradach technicznych, -zabezpieczenie nadzoru w zakresie stanowiącym części inwestycji, w których nie posiada on uprawnień do nadzorowania odpowiadając za efekt tak ustanowionego nadzoru lub jego zaniechanie jak za własne działanie, -reprezentowanie interesów Zamawiającego, -Zamawiający wymaga wizyt inspektorów nadzoru na naradach budowlanych w toku postępowania procesu budowlanego, -Zamawiający wymaga zgodnie z art. 27 Prawa Budowlanego ustanowienie Inspektora koordynatora w specjalizacji sanitarnej, którego obecność na terenie budowy będzie wymagana co najmniej 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) oraz na każde wezwanie Zamawiającego przez cały okres trwania procesu budowlanego. Inspektor koordynator swą obecność będzie odnotowywał na liście obecności w sekretariacie Zamawiającego. 2) Wykonywanie innych podstawowych obowiązków Wykonawcy: -uzyskanie niezbędnych danych do realizacji i nadzorowania zadania, -udział w pracach komisji przetargowej, -udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane przez oferentów, -opracowanie oraz przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uruchomienia finansowania w tym finansowania uzupełniającego dla zadania (jeżeli taka możliwość wystąpi), -ustalenie wraz z wykonawcą robót budowlanych oraz bieżące nadzorowanie i ewentualne korygowanie harmonogramu prac, -przygotowanie wszelkich materiałów do umożliwienia dokonania odbioru końcowego, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie tego odbioru, -przeprowadzenie odbioru końcowego zadania, -sprawdzanie kosztorysów, protokołów odbioru oraz faktur wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych, -umieszczenie w miejscu realizacji operacji informacji o finansowaniu projektu ze środków UE zgodnej z zasadami określonymi we właściwym Rozporządzeniu Komisji (WE), -prowadzenie pełnych rozliczeń inwestycji, w tym z instytucjami dofinansowującymi w zakresie prac objętych niniejszą inwestycją, -współudział w przyjęciu inwestycji na stan ewidencyjny Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dofinansowanie z programu nr 05.03.00-108/11 w ramach Działania 5.3 Czyste powietrze i odnawialne źródła energii, Priorytet V. Środowisko RPO WSL..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE"WUDIMEKS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE"WUDIMEKS" SP. Z O.O.
- Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 60/62, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41746,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49023,00
Oferta z najniższą ceną: 49023,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121770,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy dróg gminnych ulicy Zagłówek oraz ulicy Wiejskiej i fragmentu ulicy Łąkowej w Lublińcu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SPZOZ w Lublińcu
- Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej/magazynu SPZOZ w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/12/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej rozbiórki budynku hali B1 OZNS
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej i zabezpieczenie wód powierzchniowych przed skażeniem w gminie Pokój
- Budowa automatycznej myjni samochodowej zlokalizowanej w budynku nr 5 w m. Nowy Sącz
- Kompleksowa modernizacja Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu + inspektorzy nadzoru
- DZP.26.93.2024 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.