eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zimowe ręczne oczyszczanie ciągów pieszych na terenie Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2005-07-29

POZYCJA 38114

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: zimowe ręczne oczyszczanie ciągów pieszych na terenie Warszawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Oczyszczania Miasta, do kontaktów: Andrzej Steć, Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6212271 do 79 w. 115 lub 1, fax 022 6282674, e-mail: org@zom.waw.pl, zom.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe ręczne oczyszczanie ciągów pieszych na terenie Warszawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Cykliczne oczyszczanie terenów (w podziale na 7 części) zamówienia. Doraźne mechaniczne lub ręczne odśnieżanie wskazanych chodników wraz z posypaniem piaskiem. Doraźny wywóz śniegu uprzątniętego z chodników i innych elementów drogi. Wywóz zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników i innych elementów drogi. Zbieranie zanieczyszczeń na głównych ciągach komunikacyjnych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: łączna powierzchnia ok. 500.000 m2. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 344.000,00 PLN (dla wszystkich części). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z zapisami SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1. posiadają doświadczenie w zakresie cyklicznego zimowego ręcznego oczyszczania ciągów pieszych w warunkach miejskich tj. wykażą w 3 ostatnich sezonach zimowych tj. 2002/2003; 2003/2004; 2004/2005 realizacje prac na łącznej powierzchni min. 75.000 m2. Do prac zimowego oczyszczania zaliczane będą prace które były wykonywane w okresie min. 3 następujących po sobie miesięcy w sezonie zimowym (okres w przedziale od 1.11 do 31.03) z częstotliwością nie mniejszą niż trzy razy w tygodniu. 2. Posiadają odpowiednią ilość przewidzianych do realizacji zamówienia skrzyń na piasek. Z założeniem że jedna skrzynia powinna przypadać na nie więcej niż 500 m2 oczyszczanej powierzchni, a w przypadku tras o pow. mniejszej niż 500m2 jedna skrzynia na trasie. 3. Zagwarantują do bezpośredniej realizacji zamówienia zatrudnienie odpowiedniej liczby pracowników, gwarantującej wykonanie prac w wymaganych terminach i określonym standardzie tj. na jednego pracownika nie może przypadać do oczyszczania więcej niż 1000 m2 powierzchni. 4. Zagwarantują na czas realizacji umowy posiadanie bazy, której lokalizacja pozwoli na podjęcie i wykonanie działań w wymaganych normach czasowych. Baza musi mieć stanowisko dyspozytorskie na którym utrzymywany jest całodobowy dyżur. 5. Posiadają następujący sprzęt: min. jedną na rejon jednostkę lekkiego sprzętu mechanicznego przystosowanego do odśnieżania chodników o szer. ok. 1,5 m2 i posypywania ich piaskiem; min. jeden samochód ciężarowy o ładowności pow. 4 ton na każde rozpoczęte 25 tys. m2 powierzchni przewidzianej do oczyszczania. 6. Posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 28 ustawy o odpadach tj. min. na zbieranie i transport odpadów z czyszczenia ulic i placów (kod 20.03.03). 7. Posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 7 ustawy o utrzymaniu w czystości i porządku w gminach. 8. Posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa) w zakresie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 mln PLN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy 4. aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa), w zakresie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą jak 1.000.000 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wymaganego sprzętu do realizacji zamówienia 2. Charakterystyka bazy zaplecza technicznego oraz łączności 3. Wykaz zrealizowanych prac ręcznego zimowego oczyszczania 4. Wykaz sprzętu przeznaczonego przez wykonawcę do realizacji zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 44 - 42408 z dnia 03.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZOM/KP/46/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.08.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.08.2005, godzina 09:15, sala 106.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: rejon I - dzielnica Śródmieście. 3) Zakres lub wartość: powierzchnia oczyszczanych terenów - 156.667 m2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: rejon II - dzielnica Mokotów. 3) Zakres lub wartość: powierzchnia oczyszczanych terenów - 66.971 m2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: rejon III - dzielnice Wola, Ochota, Bemowo, Ursus, Włochy. 3) Zakres lub wartość: powierzchnia oczyszczanych terenów - 63.731 m2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: rejon IV - dzielnice Ursynów, Wilanów. 3) Zakres lub wartość: powierzchnia oczyszczanych terenów - 49.386 m2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: rejon V - Żoliborz, Bielany. 3) Zakres lub wartość: powierzchnia oczyszczanych terenów - 44.432 m2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: rejon VI - dzielnice Praga Południe i Północ, Wawer, Rembertów, Wesoła. 3) Zakres lub wartość: powierzchnia oczyszczanych terenów - 85.752 m2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: rejon VII - dzielnice Białołęka, Targówek. 3) Zakres lub wartość: powierzchnia oczyszczanych terenów - 33.208 m2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.