To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-26
Szczecin: Dostawa CHROMATOGRAFU HPLC.
Numer ogłoszenia: 38111 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11226 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa CHROMATOGRAFU HPLC..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa chromatografu HPLC - zwanego dalej urządzeniem. Ilekroć w dalszej części specyfikacji używany będzie termin urządzenie bez bliższego określenia rozumieć przez to należy cały zakres przedmiotowy wskazany w Załączniku nr 1 specyfikacji. 2. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności urządzenia oraz dostarczenie go zamawiającemu. Miejscem dostarczenia urządzenia jest wskazane przez zamawiającego pomieszczenie w Instytucie Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-322 Szczecin, ul. Pułaskiego 10 - zwane dalej również miejscem dostawy (wymagane jest wniesienie urządzenia do pomieszczenia). 3. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje także wykonanie czynności montażu (zainstalowania) urządzenia, pierwszego próbnego uruchomienia, a w przypadku oprogramowania, oprócz instalacji, wymagane jest jego przetestowanie. Czynności instalacji, próbnego uruchomienia oraz przetestowania podlegają wykonaniu w miejscu dostawy urządzenia, po jej dostarczeniu zamawiającemu. 4. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wymagane jest również przeprowadzenie szkolenia, w dwóch etapach dla min. 4 osób ze strony zamawiającego: I Etap - w zakresie zasad poprawnego użytkowania (obsługi) urządzenia, w wymiarze 1 (jeden) dnia roboczego (8h), przeprowadzone po instalacji i uruchomieniu urządzenia w miejscu ich dostawy, II Etap - szkolenie służące w szczególności przedstawieniu możliwości technicznych oraz zasad efektywnego korzystania z urządzenia w okresie do 3 miesięcy po uruchomieniu urządzenia, w wymiarze 1 (jeden) dnia roboczego (8h). 5. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również dostarczenie zamawiającemu następujących dokumentów: 1) instrukcji dotyczącej sposobu korzystania z urządzenia jak i oprogramowania (instrukcja obsługi) w wersji elektronicznej i drukowanej, w języku polskim lub angielskim, 2) innych dokumentów, jeżeli posiadanie takich dokumentów przez zamawiającego jest niezbędne do prawidłowego i zgodnego z prawem użytkowania urządzenia. 6. Wykonawca zapewni odczynniki i materiały eksploatacyjne (zestaw uruchomieniowy) niezbędne do montażu (uruchomienia) urządzenia i przeprowadzenia szkolenia oraz pokryje wszelkie koszty z tym związane. 7. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia urządzenia używanego, tj. innego niż fabrycznie nowy. Szczegóły w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERCK Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 137, 02-231 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113821,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138000,00
Oferta z najniższą ceną: 138000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 151880,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla 75 osób, w ramach projektu pn. Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Ekskluzja osób z niepełnosprawnościami"
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynków przy ul. Małopolskiej i ul. Krasińskiego będących własnością Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- TP- 18/24 Usługa sterylizacji i konserwacji narzędzi, sprzętu medycznego, bielizny szpitalnej, materiału opatrunkowego wraz z usługą transportu.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Organizacja cyklu 3 plenerowych wydarzeń Biznes Camp 2024"
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.