eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa hełmów 30 szt., ubrań dla kadry dowódczo - sztabowej 30 kpl., sztormiaków 20 szt., bluz strażackich 72 szt. oraz butów dla kadry dowódczo - sztabowej 20 par dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-31

Kraków: Dostawa hełmów 30 szt., ubrań dla kadry dowódczo - sztabowej 30 kpl., sztormiaków 20 szt., bluz strażackich 72 szt. oraz butów dla kadry dowódczo - sztabowej 20 par dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 381116 - 2009; data zamieszczenia: 31.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej , os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6460303, 6460100, faks 012 6460199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa hełmów 30 szt., ubrań dla kadry dowódczo - sztabowej 30 kpl., sztormiaków 20 szt., bluz strażackich 72 szt. oraz butów dla kadry dowódczo - sztabowej 20 par dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa hełmów 30 szt., ubrań dla kadry dowódczo - sztabowej 30 kpl., sztormiaków 20 szt., bluz strażackich 72 szt. oraz butów dla kadry dowódczo - sztabowej 20 par dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.10 - Hełmy 35.81.11.00 - Mundury strażackie 18.81.50.00 - Buty 18.23.50.00 - Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert: - dla zadania nr 1 w wysokości: 500,00 zł. (słownie: pięćset zł. 00/100) - dla zadania nr 2 w wysokości: 600,00 zł. (słownie: sześćset zł. 00/100) - dla zadania nr 3 w wysokości: 100,00 zł. (słownie: sto zł. 00/100) - dla zadania nr 4 w wysokości: 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt zł. 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniających warunki dodatkowe: 1) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (Załącznik Nr 1A i 1B do SIWZ - odpowiednio dla zadania) wykonawca jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2; 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2, pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku gdy ofertę podpisze osoba, której uprawnienie nie wynika z dokumentów o których mowa powyżej do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający takie uprawnienia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. 4) dla zadania nr 1, 2, 3 i 4 - opis techniczny oferowanych hełmów strażackich, ubrań dla kadry dowódczo - sztabowej, sztormiaków, bluz strażackich oraz butów dla kadry dowódczo - sztabowej; 5) dla zadania nr 1 - oferowany przedmiot zamówienia w ilości jednej sztuki (wzór hełmu zostanie zwrócony wykonawcom po zakończeniu postępowania - wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa po odbiorze przedmiotu zamówienia); 6) dla zadania nr 1 - aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r., Nr 143, poz. 1002); 7) dla zadania nr 1 - deklaracja zgodności WE oraz aktualny certyfikat oceny typu WE na oferowane hełmy strażackie wydane przez upoważnioną jednostkę notyfikowaną; 8) dla zadania nr 4 - oferowany przedmiot zamówienia w ilości jednej sztuki (wzór bluzy zostanie zwrócony wykonawcom po zakończeniu postępowania - wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa po odbiorze przedmiotu zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 - Wydział Kwatermistrzowski p.120.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 - Sekretariat Komendanta Szkoły - pokój 200, II piętro, bud. A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa hełmów 30 szt. dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa hełmów 30 szt. dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający dołącza do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ubrań dla kadry dowódczo - sztabowej 30 kpl. oraz sztormiaków 20 szt. dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ubrań dla kadry dowódczo - sztabowej 30 kpl. oraz sztormiaków 20 szt. dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa butów dla kadry dowódczo - sztabowej 20 par dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa butów dla kadry dowódczo - sztabowej 20 par dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa bluz strażackich 72 szt. dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa bluz strażackich 72 szt. dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.50.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.