eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › dostawa wyposażenia infrastruktury socjalno-bytowej i dydaktycznej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ostródzie, Szymanowie i Miłakowie



Ogłoszenie z dnia 2006-07-24

POZYCJA 38110

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ostróda: dostawa wyposażenia infrastruktury socjalno-bytowej i dydaktycznej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ostródzie, Szymanowie i Miłakowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, do kontaktów: Bożena Łaszkiewicz i Jan Tomasz Malinowski, ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, fax 089 6429817, e-mail: sekretariat@powiat.ostroda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.ostroda.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, Bożena Łaszkiewicz, Ostróda ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 642-98-43, fax ( 089) 64298-17, e-mail: wrl@powiat.ostroda.pl, www.powiat.ostroda.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Ostróda, Jan Tomasz Malinowski, Ostróda ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 642-98-04, fax (089) 642-98-04, e-mail: malinowski@powiat.ostroda.pl, www.powiat.ostroda.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia infrastruktury socjalno-bytowej i dydaktycznej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ostródzie, Szymanowie i Miłakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy: Ostróda ul Grunwaldzka 13, Szymanowo 2 k/Morąga i Miłakowo ul. Olsztyńska 19A. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zmówienia obejmuje dostawę wyposażenia infrastruktury socjalno-bytowej i dydaktycznej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ostródzie, Szymanowie i Miłakowie wyszczególnionego w załącznikach do SIWZ z podziałem na części: 1) część I - dostawa urządzeń i wyposażenia sprzętu sportowego, 2) część II - dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego, 3) część III - dostawa wyposażenia w meble, 4) część IV - dostawa sprzętu RTV i sprzętu muzycznego, 5) część V - dostawa sprzętu artykułów gospodarstwa domowego, 6) część VI - dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i zestawem gier komputerowych, 7) część VI I - dostawa wyposażenia technicznego pracowni, 8) część VIII - dostawa wyposażenia dodatkowego (pościel,koce,itp.) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póżn. zm.), oraz spełniający postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.31.10 - Sprzęt dydaktyczny Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny Oryginalny kod CPV: 36.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny Kod CPV wg słownika 2008: 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny Oryginalny kod CPV: 23.20.00.00 - Gazy ropopochodne i inne węglowodory gazowe, z wyjątkiem gazu ziemnego Kod CPV wg słownika 2008: 09.12.00.00 - Paliwa gazowe Oryginalny kod CPV: 29.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego Oryginalny kod CPV: 29.45.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 42.65.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 40

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadim łaczne 18 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda złożenia: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku: a)spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - wymagany będzie odpis z rejestru sądowego (KRS), b)spółek cywilnych - wymagane będzie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c)osób fizycznych - wymagane będzie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. nr 10. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1)informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Warunek: Wykonawca powinien posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne na kwotę nie mniejszą niż zaoferowaną na to zadanie. 2)polisy, a w przypadku jego braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum ceny ofertowej brutto, a w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności za szkody wyrządzone poszkodowanym przez Podwykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87,poz.605). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów: 100%-cena. Sposób oceniania ofert: za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium ceny: LP=A,gdzie:A=cena. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru: Cena = najniższa cena ofertowa brutto : najniższa cena ofertowa brutto x 100 pkt. Oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. nr 10. 2. Oświadczenie, że zapoznał się z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ (łącznie z projektem Umowy) i przyjmuje je bez zastrzeżeń - zamieszczone w druku oferty. 3. Oświadczenie,że uważa się za związanych z ofertą - zamieszczone w druku oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://ostroda-sp.bip-wm.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Wydziale Rozwoju Lokalnego i Promocji Starostwa Powiatowego w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 19A, pok. 17 lub za zaliczeniem pocztowym, oraz pobrać ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie pod adresem: http://ostroda-sp.bip-wm.pl. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2006, godzina 10:30, Sala nr 2 Starostwo Powiatowe w Ostródzie ul. Grunwaldzka 19A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Realizacja w/w zamówienia publicznego w ramach programu Edukacja - program pomocy w dostępie do nauki dzieci i młodzieży niepełnosprawnych -2006 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa urzadzeń i wyposażenia sportowego. 1) Krótki opis: Zapup urzadzeń i wyposażenia sportowego zgodnie z wykazem dostaw - załacznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.42.00.00, 36.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wadium 3500,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego. 1) Krótki opis: Zakup sprzetu i wyposażenia zgodnie z wykazem dostaw - załacznik Nr 2 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.10, 36.15.31.00, 36.15.32.00, 26.15.23.30. 3) Wielkość lub zakres: Wadium 2700,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa wyposażenia w meble. 1) Krótki opis: Zakup wyposazenia w meble zgodnie z wykazem dostaw - załacznik Nr 3 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.00.00, 36.13.00.00, 36.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wadium 1000,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Dostawa sprzetu RTV i sprzetu muzycznego. 1) Krótki opis: Zakup sprzetu zgodnie z wykazem dostaw - załacznik Nr 4 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.20.00.00, 32.30.00.00, 36.31.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wadium 1000,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Dostawa sprzętu i artkułów gospodarstwa domowego. 1) Krótki opis: Zakup sprzetu i artykułów gospodarstwa domowego zgodnie z wykazem dostaw - załacznik Nr 5 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.00.00, 28.51.21.00, 25.24.33.00, 31.52.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Waduim 1600,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Dostawa sprzętu komuterowego z oprogramowaniem i zestawem gier komputerowych. 1) Krótki opis: Zakup sprzetu komputerowego z oprogramowaniem i zestawm gier komputerowych zgodnie z wykazem dostaw - załacznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00, 30.24.10.00, 30.24.93.00, 30.24.17.00. 3) Wielkość lub zakres: Wadium 4500,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Dostawa wyposażenia technicznego pracowni. 1) Krótki opis: Zakup wyposażenia technicznego pracowni zgodnie z wykazem dostaw - załacznik Nr 7 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.44.21.00, 29.45.20.00, 29.21.00.00, 29.24.24.30. 3) Wielkość lub zakres: Wadium 3200,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Dostawa wyposażenia dodatkowego (pościel, koce, itp.). 1) Krótki opis: Zakup wyposażenia dodatkowego(posciel,koce,itp.)zgodnie z wykazem dostaw - załacznik Nr 8 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 12.12.00.00, 17.21.10.00, 18.13.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wadium 500,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.