eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Budowa alejek parkowych i oczka wodnego-fontanny w nowej części Parku Solankowego w Inowrocławiu oraz alejki łączącej ulicę Macieja Wierzbińskiego z ulicą Rąbińską - I etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-31

Inowrocław: Budowa alejek parkowych i oczka wodnego-fontanny w nowej części Parku Solankowego w Inowrocławiu oraz alejki łączącej ulicę Macieja Wierzbińskiego z ulicą Rąbińską - I etap
Numer ogłoszenia: 381104 - 2009; data zamieszczenia: 31.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, faks 052 3555250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa alejek parkowych i oczka wodnego-fontanny w nowej części Parku Solankowego w Inowrocławiu oraz alejki łączącej ulicę Macieja Wierzbińskiego z ulicą Rąbińską - I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę alejek parkowych i oczka wodnego-fontanny w nowej części Parku Solankowego w Inowrocławiu oraz alejki łączącej ulicę Macieja Wierzbińskiego z ulica Rąbińską, zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres robót: 1. Budowa alejek parkowych wraz z ich oświetleniem w nowej części Parku Solankowego, w tym: 1) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni; 2) roboty przygotowawcze - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, wycinka drzew; 3) roboty ziemne; 4) wykonanie: alejek parkowych (oznaczonych w projekcie budowlanym nr: 1a, 1b, 2, 3 , 4, 5, 6, 7, 8a, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25a, 25b, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 49a, 49b, 49c, 50a, 50b, 50c, 50d, 50e, 51) o nawierzchni z kostki betonowej starobruk, łącznej długość 6.541,6 m, pow. 19.720,04 m2, ronda (nr 51) z kostki granitowej (pow. 172,79 m2), ścieżek rowerowych (oznaczonych w projekcie budowlanym nr: R1-R13) o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej czerwonej, długości 1.466,20 m, pow. 3.724,07 m2, toru rowerowego (oznaczonego nr: T1-T2, T2a, T3-T5) o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej szarej, długości 626,50 m, pow. 1.709,01 m2; 5) wykonanie trawników - 32.528 m2; 6) dostawa i montaż ławek wiedeńskich - 115 szt. oraz koszy parkowych - 29 szt. 7) instalacja oświetlenia alejek - 173 słupy oświetleniowe, 2. Budowa oczka wodnego-fontanny o pow. 7.566 m2; przyłącza wody i kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz alejki wokół zbiornika z kostki brukowej betonowej (pow. 548 m2). 3. Budowa alejki łączącej ul. Macieja Wierzbińskiego z ul. Rąbińską raz z przebudową istniejącego wjazdu od strony ul. Macieja Wierzbińskiego i oświetleniem; długość alejki - 666,37 m, w tym: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, ziemne; 2) wykonanie nawierzchni alejki z kostki betonowej starobruk (pow. 3.737 m2), na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie z betonu, warstwie odcinającej z gruntu stabilizowanego cementem, 3) wykonanie obrzeży betonowych; 4) wykonanie trawników - 2.166 m2; 5) montaż ławek wiedeńskich - 10 szt. oraz koszy parkowych - 4 szt. 6) wykonanie oświetlenia alejki - 16 słupów oświetleniowych Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części, w zakres których wchodzi: Część I - roboty budowlane wymienione w pkt. 1,2 i 3 z wyłączeniem budowy alejek parkowych oznaczonych w projekcie budowlanym nr: 16, 17, 18, 20, 21, 24, 29, 30, 40, 42, 45, 46; Część II - budowa alejek parkowych oznaczonych nr: 20,21, 42, 45, 46 wraz z urządzeniem trawników po obu stronach alejek (szer. 1,5 m z jednej strony), ławkami i koszami zgodnie z projektem budowlanym; Część III - budowa alejek parkowych oznaczonych nr: 16, 17, 18, 40 wraz z urządzeniem trawników po obu stronach alejek (szer. 1,5 m z jednej strony), ławkami i koszami zgodnie z projektem budowlanym; Część IV - budowa alejek parkowych oznaczonych nr: 29,30 wraz z urządzeniem trawników po obu stronach alejek (szer. 1,5 m z jednej strony), ławkami i koszami zgodnie z projektem budowlanym; Część V - budowa alejki parkowej oznaczonej nr 24 wraz z urządzeniem trawników po obu stronach alejki (szer. 1,5 m z jednej strony), ławkami i koszami zgodnie z projektem budowlanym. Uwaga - rodzaj nawierzchni alejek przyjąć wg specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiar robót nie uwzględnia podziału na pięć części zamówienia w zakresie budowy alejek parkowych. Podziału tych robót na część I - V należy dokonać na podstawie projektu budowlanego. W zakres zamówienia(odpowiednio do każdej z części) wchodzi również wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, powiadomienie gestorów uzbrojenia o rozpoczęciu robót. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru Robót (STWiOR).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.24.72.70 - Budowa zbiorników 39.11.36.00 - Ławki 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca, który składa ofertę na część I zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na części II-V zamówienia. 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Z treści wadium wniesionego w formie określonej w pkt. 2-5 powinno wynikać bezwarunkowe i bez sprzeciwu, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Urzędu Miasta Inowrocławia: PKO BP I/O Inowrocław 34 1020 1505 0000 0302 0076 2872. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Inowrocławia lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 31.10.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części I - co najmniej dwie roboty budowlane, w zakres których wchodzą roboty branży drogowej o wartości co najmniej 3.000.000,00 każda, elektrycznej oraz wodno-kannalizacyjnej (dopuszcza się wykazanie wykonania wymienionych robót w jednym lub oddzielnych zadaniach); dla części II, III, IV i V - co najmniej dwie roboty budowlane branży drogowej, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; a dla części I również instalacyjne w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjne w zakresie sieci i instalacji elektrycznych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej: dla części I - 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony zł), 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wykaz osób posiadających wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 2.000.000,00 zł - dot. cz. I zamówienia), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Ponadto w ofercie należy złożyć: 5. Formularz ofertowy. 6. Kosztorys ofertowy. Zamawiający nie narzuca sposobu opracowania kosztorysu ofertowego, podstaw wyceny i norm. Kosztorys ofertowy ma obejmować kompletny zakres wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa alejek parkowych i oczka wodnego-fontanny w nowej części Parku Solankowego w Inowrocławiu oraz alejki łączącej ulicę Macieja Wierzbińskiego z ulicą Rąbińską - I etap część pierwsza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1. Budowa alejek parkowych wraz z ich oświetleniem w nowej części Parku Solankowego, w tym: 1) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni; 2) roboty przygotowawcze - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, wycinka drzew; 3) roboty ziemne; 4) wykonanie: alejek parkowych (oznaczonych w projekcie budowlanym nr:1a, 1b, 2, 3 , 4, 5, 6, 7, 8a, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 19, 22, 23, 25a, 25b, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 37, 38, 39, 41, 43, 44, 47, 49a, 49b, 49c, 50a, 50b, 50c, 50d, 50e, 51) o nawierzchni z kostki betonowej starobruk , łącznej długość 6.541,6 m, pow. 19.720,04 m2, ronda (nr 51) z kostki granitowej (pow. 172,79 m2), ścieżek rowerowych (oznaczonych w projekcie budowlanym nr: R1-R13) o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej czerwonej, długości 1.466,20 m, pow. 3.724,07 m2, toru rowerowego (oznaczonego nr: T1-T2, T2a, T3-T5) o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej szarej, długości 626,50 m, pow. 1.709,01 m2; 5) wykonanie trawników - 32.528 m2; 6) dostawa i montaż ławek wiedeńskich - 115 szt. oraz koszy parkowych - 29 szt. 7) instalacja oświetlenia alejek - 173 słupy oświetleniowe, 2. Budowa oczka wodnego-fontanny o pow. 7.566 m2; przyłącza wody i kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz alejki wokół zbiornika z kostki brukowej betonowej (pow. 548 m2). 3. Budowa alejki łączącej ul. Macieja Wierzbińskiego z ul. Rąbińską raz z przebudową istniejącego wjazdu od strony ul. Macieja Wierzbińskiego i oświetleniem; długość alejki - 666,37 m, w tym: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, ziemne; 2) wykonanie nawierzchni alejki z kostki betonowej starobruk (pow. 3.737 m2), na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie z betonu, warstwie odcinającej z gruntu stabilizowanego cementem, 3) wykonanie obrzeży betonowych; 4) wykonanie trawników - 2.166 m2; 5) montaż ławek wiedeńskich - 10 szt. oraz koszy parkowych - 4 szt. 6) wykonanie oświetlenia alejki - 16 słupów oświetleniowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.31.61-5, 45.23.32.22-1, 45.11.27.10-5, 45.11.12.91-4, 45.31.61.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2, 45.24.72.70-3, 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa alejek parkowych i oczka wodnego-fontanny w nowej części Parku Solankowego w Inowrocławiu oraz alejki łączącej ulicę Macieja Wierzbińskiego z ulicą Rąbińską - I etap część druga.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - budowa alejek parkowych oznaczonych nr: 20,21, 42, 45, 46 wraz z urządzeniem trawników po obu stronach alejek (szer. 1,5 m z jednej strony), ławkami i koszami zgodnie z projektem budowlanym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa alejek parkowych i oczka wodnego-fontanny w nowej części Parku Solankowego w Inowrocławiu oraz alejki łączącej ulicę Macieja Wierzbińskiego z ulicą Rąbińską - I etap część trzecia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - budowa alejek parkowych oznaczonych nr: 16, 17, 18, 40 wraz z urządzeniem trawników po obu stronach alejek (szer. 1,5 m z jednej strony), ławkami i koszami zgodnie z projektem budowlanym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa alejek parkowych i oczka wodnego-fontanny w nowej części Parku Solankowego w Inowrocławiu oraz alejki łączącej ulicę Macieja Wierzbińskiego z ulicą Rąbińską - I etap część czwarta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - budowa alejek parkowych oznaczonych nr: 29,30 wraz z urządzeniem trawników po obu stronach alejek (szer. 1,5 m z jednej strony), ławkami i koszami zgodnie z projektem budowlanym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa alejek parkowych i oczka wodnego-fontanny w nowej części Parku Solankowego w Inowrocławiu oraz alejki łączącej ulicę Macieja Wierzbińskiego z ulicą Rąbińską - I etap część piąta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - budowa alejki parkowej oznaczonej nr 24 wraz z urządzeniem trawników po obu stronach alejki (szer. 1,5 m z jednej strony), ławkami i koszami zgodnie z projektem budowlanym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.