eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Warszawa: Dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 381090 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, faks 22 5618018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : A) W ramach zamówienia podstawowego dostawa: 1) w Części 1 a) laptop 17cali klasy HP 470 g 1 lub równoważne 5 szt. b) laptopy 15,6cali klasy HP 450 g 1 lub równoważne 26 szt. c) Switch zarządzany HP 2530- 48G (J9775A) lub równoważny 6 szt. d) monitor panoramiczny 21cali 50 szt. 2) w Części 2 a) stacja dokująca 2,5cacala-3,5cali 4 szt. b) dysk twardy 2,5cali 2TB zewnętrzny 12 szt. c) pamięć RAM 16GB PC3-12800 1600 MHz CL10 (2 x 8 GB) 3 szt. 3) w Części 3 a) patchcord 1,2,3,5,10 metrów 400 szt. b) wtyk zaciskowy RJ-45 100 szt. c) kable i przedłużacze kabli USB 30 szt. d) konwerter-adapter z USB na DVI lub VGA 8 szt. w Części 4 Oprogramowanie Microsoft Office 2013 w polskiej wersji językowej lub równoważne 50 szt. B) W ramach prawa opcji Dostawa dowolnego asortymentu z Części 1-3 do wysokości różnicy pomiędzy kwotą środków, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na przedmiot zamówienia a ceną najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wymaganymi parametrami technicznymi zawarty jest w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.71.20-6, 30.23.13.00-0, 30.20.00.00-1, 30.23.41.00-9, 30.23.61.13-7, 30.23.70.00-9, 30.23.72.00-1, 48.62.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: a) na Część 1: 3.500,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące pięćset) b) na Część 2, 3, 4 Zamaiający nie wymaga wniesienia wadium 2. Wadium wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiającego: Nr 41113010170200000000137215 w BGK I O Warszawa: z adnotacją: Wadium- PN/10/211/2014. 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: a. winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; b.w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia tj.: a. w Części 1 Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji min. dwie dostawy sprzętu komputerowego tożsamego z przedmiotem zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł brutto, każda dostawa. b. w Części 2 Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji min. dwie dostawy toźsamych z przedmiotem zamówienia urządzeń komputerowych o wartości min. 5.000,00 zł brutto, każda dostawa. c. w Części 3 Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji min. dwie dostawy tożsamych z przedmiotem zamówienia akcesoriów konputerowych o wartości min. 4.000,00 zł brutto, każda dostawa. d) w Części 4 Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji min. dwie dostawy oprogramowania komputerowego o wartości min. 30.000,00 zł brutto, każda dostawa. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poszczególne warunki dla poszczególnych części określone w pkt 1 winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców. 4. Zamawiający na podstawie złożonych przez wykonawcę/ów oświadczeń i dokumentów wymaganych w Części VI oceni czy wykonawca spełnia wskazane minimalne wymagania i zdolność wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawcy zobowiazani są do wykazania się w Części 1 zrealizowaniem lub realizowaniem min. dwie dostawy sprzętu komputerowego tożsamego z przedmiotem zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł brutto, każda dostawa. b. w Części 2 zrealizowaniem lub realizowaniem min. dwie dostawy tożsamych z przedmiotem zamówienia urządzeń komputerowych o wartości min. 5.000,00 zł brutto, każda dostawa. c. w Części 3 zrealizowaniem lub realizowniem min. dwie dostawy tożsamych z przedmiotem zamówienia akcesoriów komputerowych o wartości min. 4.000,00 zł brutto, każda dostawa. d) w Części 4 zrealizowaniem lub realizowaniem min. dwie dostawy oprogramowania komputerowego o wartości min. 30.000,00 zł brutto, każda dostawa.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

      1.Szczegółowe specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla każdej pozycji zamówienia z Części 1, Części 2 i Części 3 litera G oddzielnie ze wskazaniem producen-ta, modelu i serii oferowanego urządzenia, na potwierdzenie zgodności z parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zaakceptuje załączenia przedruku opisu przedmiotu zamówienia tj. Załącznika Nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie o zgodności oferowanego oprogramowania z opisem przedmiotu zamówienia.(dot. tylko Części 4 zamówienia)

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Zestawienie cen ofertowych w oryginale; 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym wynagrodzenia wykonawcy w okolicznościach, które wymienia art. 142 ust. 5 ustawy-Prawo zamówień publicznych b. zmiany podwykonawcy, na którego wiedzę i doświadczenie oraz zdolności finansowe wykonawca powoływał się przy spełnianiu warunku udziału w postępowaniu po potwierdzeniu spełniania warunków zapisanych w Części VII SIWZ. Powyższe zmiany zostaną dokonane w formie aneksu do umowy. 2. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie, zmiany jej treści niepowodujące zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcę, dotyczące zmian treści umowy nie związanych z wyborem Wykonawcy (np. zmiana konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami itp.). O powyższych zmianach strony umowy będą powiadamiały się wzajemnie pisemnie. 3. W przypadku zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów wymaganych w tym postępowaniu w Części VII SIWZ dla nowego podwykonawcy. Zmiana podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego w formie aneksu do umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/ogloszenia/zaowienia
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie papierowej w siedzibie Izby Skarbowej -ul. A. Felińskiego 2B, Warszawa W formie elektronicznej na stronie internetowej pod adresem: www.is.waw.pl/ogloszenia/zaowienia.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Warszawie ul. A. Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) laptop 17cali klasy HP 470 g 1 lub równoważne 5 szt. b) laptopy 15,5cali klasy HP 450 g 1 lub równoważne 26 szt. c) Switch zarządzany HP 2530(J9775A) lub równoważny 6 szt. d) monitor panoramiczny 21cali 50 szt..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.71.20-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urzadzeń komputerowych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) stacja dokująca 2,5cacala-3,5cali 4 szt. b) dysk tardy 2,5cali 2TB zewnętrzny 12 szt. c) pamięć RAM 16GB PC3-12800 1600 MHz CL10 (2 x 8 GB) 3 szt..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.41.00-9, 30.23.61.13-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa akcesoriów komputerowych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) patchcord 1,2,3,5,10 metrów 400 szt. b) wtyk zaciskowy RJ-45 100 szt. c) kable i przedłużacze kabli USB 30 szt. d) konwerter-adapter z USB na DVI lub VGA 8 szt..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.23.72.00-1, 30.23.70.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania komputerowego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania Microsoft Office 2013 dla użytkowników domowych i małych firm -50 szt. na nosnikakach-płyta DVD lub CD.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.