eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Widuchowa › Wykonanie zamówienia dodatkowego do zadania pn.Zachowanie, ochrona oraz poprawa stanu obiektu zabytkowego w Widuchowej poprzez remont elewacji, przebudowę budynku administracyjnego i zmianę sposobu użytkowania części strychowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Widuchowa: Wykonanie zamówienia dodatkowego do zadania pn.: Zachowanie, ochrona oraz poprawa stanu obiektu zabytkowego w Widuchowej poprzez remont elewacji, przebudowę budynku administracyjnego i zmianę sposobu użytkowania części strychowej
Numer ogłoszenia: 380994 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371862 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4167255, faks 091 4167255.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia dodatkowego do zadania pn.: Zachowanie, ochrona oraz poprawa stanu obiektu zabytkowego w Widuchowej poprzez remont elewacji, przebudowę budynku administracyjnego i zmianę sposobu użytkowania części strychowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres obejmuje: a. Roboty budowlane: - wzmocnienie fundamentów, - rozbiórka i montaż tarasu i schodów, - wzmocnienie stropu w archiwum, - rozbiórka i montaż kominów, - udrożnienie kanałów wentylacji grawitacyjnej w budynku, - wzmocnienia drewnianych belek stropowych na poddaszu, - wymiana desek czołowych i podbitki, - wymiana podwaliny na werandzie wraz ze słupami. b. Roboty elektryczne: - wymiana uziomu otokowego. c. Roboty sanitarne - wymiana wkładu kominowego, - wymiana kanalizacji deszczowej, - wymiana naczynia wzbiorczego z rurami c.o...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 na.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa MULTI-DOM Teresa Jagiełło, ul. Mickiewicza 46, 72-420 Dziwnów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182989,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182989,79

  • Oferta z najniższą ceną: 182989,79 / Oferta z najwyższą ceną: 182989,79

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podczas realizacji robót budowlanych zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych wprowadzonych w trakcie realizacji inwestycji niemożliwych do przewidzenia przed rozpoczęciem realizacji inwestycji: I. Roboty budowlane 1. Po odkryciu istniejących fundamentów okazało się, że należy wzmocnić ściany fundamentowe z nieregularnego kamienia wraz ze zmianą wykonania technologii izolacji pionowej, zgodnie z zamiennym rysunkiem konstrukcyjnym sporządzonym przez projektanta. 2. Po odkopaniu stwierdzono brak fundamentów schodów wraz tarasem przy werandzie. Uniemożliwia to wykonanie robót ziemnych pod izolację pionową ścian pod werandą. Schody i taras należy zdemontować i po wykonaniu robót izolacyjnych należy odtworzyć schody z tarasem wykonując uprzednio po nie fundamenty, zgodnie z zamiennym rysunkiem konstrukcyjnym sporządzonym przez projektanta. 3. Po wyburzeniu ściany w pomieszczeniu archiwum okazało się, że należy wzmocnić drewniany strop wraz z podłogą, zgodnie z zaleceniem projektanta. 4. Po rozbiórce spękanych tynków na kominach stwierdzono zlasowanie cegieł. Należy rozebrać kominy i odtworzyć z nowych materiałów, zgodnie z zaleceniem projektanta. 5. Stwierdzono niedrożność kanałów wentylacyjnych w istniejących kominach. Należy udrożnić kanały w celu poprawienia wentylacji grawitacyjnej w budynku. 6. Po rozbiórce podłogi na poddaszu i usunięciu polepy stwierdzono konieczność wzmocnienia drewnianych belek stropowych zgodnie z zaleceniem projektanta. 7. Po oczyszczeniu desek czołowych i podbitki z farby okazało się, że w 50 % należy je wymienić na nowe, zgodnie z zaleceniem projektanta. II. Roboty elektryczne 1. W trakcie prowadzenia robót ziemnych stwierdzono zły stan techniczny (skorodowanie) otoku uziemiającego, który należy wymienić na nowy, zgodnie z zaleceniem projektanta. III. Roboty sanitarne 1. W trakcie rozbiórki komina murowanego stwierdzono zły stan techniczny wkładu stalowego dymnego od kotła. Należy wymienić powyższy wkład na żaro- i kwasoodporny, zgodnie z zaleceniem projektanta. 2. W trakcie prowadzenia robót ziemnych stwierdzono że rury spustowe kanalizacji deszczowej podłączone są do niedrożnej, poniemieckiej sieci kanalizacji deszczowej. Należy wymienić rurociągi kanalizacji deszczowej na nowe, zgodnie z zaleceniem projektanta. 3. W trakcie zmiany lokalizacji naczynia wyrównawczego stwierdzono, postępującą korozję naczynia wraz z rurociągami instalacji c.o., które nie nadają się do ponownego montażu i należy wymienić je na nowe, zgodnie z zaleceniem projektanta. 4. W trakcie badań nowo zamontowanej instalacji hydrantowej wynikło zbyt niskie ciśnienie oraz zbyt mały przepływ wody na istniejącym przyłączu wodociągowym. zgodnie z zaleceniem projektanta, należy wymienić przyłącze do budynku urzędu w celu uzyskania normatywnych przepływów wybudowanej instalacji hydrantowej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.