eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Wykonanie remontów pomieszczeń zajmowanych przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach filia Węgrowie, Sokołowie Podlaskim i Łosicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Siedlce: Wykonanie remontów pomieszczeń zajmowanych przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach filia Węgrowie, Sokołowie Podlaskim i Łosicach
Numer ogłoszenia: 38096 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach, ul. Oskara Lange 6, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 0-25 644 17 16, fax 0-25 633 40 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.bib.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Biblioteka Pedagogiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów pomieszczeń zajmowanych przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach filia Węgrowie, Sokołowie Podlaskim i Łosicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu pomieszczeń zajmowanych przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach filia w Węgrowie. Roboty ogólnobudowlane 1. Przebudowa schodów wejściowych do budynku i wykonanie pochylni - pow. 18 m2 2. Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wejściowych do budynku. 3. Wymiana drzwi wewnętrznych w budynku - 7 szt. . 4. Wymiana posadzki podłóg - pow. 171 m2 5. Malowanie powierzchni wewnętrznych - 567 m2. Roboty elektryczne 1. Demontaż i montaż instalacji elektrycznej - 655 mb przewodów. 2. Wykonanie tablicy głównej. 3. Montaż opraw oświetleniowych. 4. Instalacja telefoniczna. 5. Pomiary elektryczne. Sygnalizacja włamania i napadu , monitoringu 1. Instalacja włamania i napadu w 7-miu pomieszczeniach i na korytarzu Biblioteki ( 4 pomieszczenia magazynu książek) 2. Instalacja monitoringu z kamerą zewnętrzną i 3-ma wewnętrznymi kamerami. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu pomieszczeń zajmowanych przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach filia w Sokołowie Podlaskim Roboty ogólnobudowlane 1. Wykonanie schodów wejściowych i pochylni do budynku - pow. 14 m2 2. Wykonanie wiatrołapu z drzwiami wejściowymi. 3. Wykonanie daszku nad wejściem. 4. Wymiana ościeżnic i drzwi wewnętrznych 5. Wymian posadzki podłóg pow. 247 m2 6. Malowanie powierzchni wewnętrznych 932 m2 Roboty elektryczne 1. Demontaż i montaż instalacji elektrycznej - 606 mb przewodów. 2. Wykonanie tablicy głównej 3. Montaż opraw oświetleniowych 4. Sieć LAN 5. Instalacja telefoniczna 6. Pomiary elektryczne Sygnalizacja włamania i napadu , monitoringu 1. Instalacja włamania i napadu w 11-tu pomieszczeniach i na korytarzu Biblioteki ( 6 pomieszczeń magazynów książek) 2. Instalacja monitoringu z kamerą zewnętrzną i 4-ma wewnętrznymi kamerami. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ III Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu pomieszczeń zajmowanych przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach filia w Łosicach Roboty ogólnobudowlane 1. Wymiana okładziny na schodach wewn. i zewn. do budynku. 2. Remont łazienki o pow. 20 m2 z instalacją wodno-kanalizacyjną, białym montażem i instalacją elektryczną. 3. Wymiana ościeżnic i drzwi wewn. w korytarzu - 9 sztuk. 4. Malowanie powierzchni wewnętrznych - 186 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 4 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda : Część I zamówienia - Dokument potwierdzający, że kierownik robót posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie specjalności budowlanej i aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa . - wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 latach robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokół odbioru końcowego robót). W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (tj. roboty ogólnobudowlane wykonanie posadzek, malowanie na wartość min. 100 000 zł netto ). Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5. Część II zamówienia - Dokument potwierdzający, że kierownik robót posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie specjalności budowlanej i aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa . - wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 latach robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokół odbioru końcowego robót). W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (tj. roboty ogólnobudowlane wykonanie podsadzek, malowanie na wartość min. 100 000 zł netto). Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5. Część III zamówienia - Dokument potwierdzający, że kierownik robót posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie specjalności budowlanej i aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa . - wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 latach robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokół odbioru końcowego robót). W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (tj. roboty ogólnobudowlane wykonanie podsadzek, malowanie na wartość min. 50 000 zł netto). Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.bib.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Pedagogiczna im.Heleny Radlińskiej w Siedlcach, ul. Oskara Lange 6, 08-110 Siedlce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Biblioteka Pedagogiczna im.Heleny Radlińskiej w Siedlcach, ul. Oskara Lange 6, 08-110 Siedlce, sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu pomieszczeń zajmowanych przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach filia w Węgrowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane 1. Przebudowa schodów wejściowych do budynku i wykonanie pochylni - pow. 18 m2 2. Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wejściowych do budynku. 3. Wymiana drzwi wewnętrznych w budynku - 7 szt. . 4. Wymiana posadzki podłóg - pow. 171 m2 5. Malowanie powierzchni wewnętrznych - 567 m2. Roboty elektryczne 1. Demontaż i montaż instalacji elektrycznej - 655 mb przewodów. 2. Wykonanie tablicy głównej. 3. Montaż opraw oświetleniowych. 4. Instalacja telefoniczna. 5. Pomiary elektryczne. Sygnalizacja włamania i napadu , monitoringu 1. Instalacja włamania i napadu w 7-miu pomieszczeniach i na korytarzu Biblioteki ( 4 pomieszczenia magazynu książek) 2. Instalacja monitoringu z kamerą zewnętrzną i 3-ma wewnętrznymi kamerami. Uwaga : - Szczegółowy przedmiot zamówienia określają załączone przedmiary robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. - Przed złożeniem oferty można przeprowadzić wizję lokalną w godzinach pracy Biblioteki Pedagogicznej w Węgrowie przy ul Piłsudskiego 8.00- 15.00 w zakresie prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia . Osoba do kontaktu : kierownik filii Bożena Kosiorek tel. 0-25 792 23 46.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu pomieszczeń zajmowanych przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach filia w Sokołowie Podlaskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane 1. Wykonanie schodów wejściowych i pochylni do budynku - pow. 14 m2 2. Wykonanie wiatrołapu z drzwiami wejściowymi. 3. Wykonanie daszku nad wejściem. 4. Wymiana ościeżnic i drzwi wewnętrznych 5. Wymian posadzki podłóg pow. 247 m2 6. Malowanie powierzchni wewnętrznych 932 m2 Roboty elektryczne 1. Demontaż i montaż instalacji elektrycznej - 606 mb przewodów. 2. Wykonanie tablicy głównej 3. Montaż opraw oświetleniowych 4. Sieć LAN 5. Instalacja telefoniczna 6. Pomiary elektryczne Sygnalizacja włamania i napadu , monitoringu 1. Instalacja włamania i napadu w 11-tu pomieszczeniach i na korytarzu Biblioteki ( 6 pomieszczeń magazynów książek) 2. Instalacja monitoringu z kamerą zewnętrzną i 4-ma wewnętrznymi kamerami. Uwaga : - Szczegółowy przedmiot zamówienia określają załączone przedmiary robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. - Przed złożeniem oferty można przeprowadzić wizję lokalną w godzinach pracy Biblioteki Pedagogicznej w Sokołowie Podlaskim 8.00- 15.00 w zakresie prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia . Osoba do kontaktu : kierownik filii Elżbieta Lewczuk tel. 0-25 787 36 95.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.53.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontu pomieszczeń zajmowanych przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach filia w Łosicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane 1. Wymiana okładziny na schodach wewn. i zewn. do budynku. 2. Remont łazienki o pow. 20 m2 z instalacją wodno-kanalizacyjną, białym montażem i instalacją elektryczną. 3. Wymiana ościeżnic i drzwi wewn. w korytarzu - 9 sztuk. 4. Malowanie powierzchni wewnętrznych - 186 m2. Uwaga : - Szczegółowy przedmiot zamówienia określają załączone przedmiary robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. - Przed złożeniem oferty można przeprowadzić wizję lokalną w godzinach pracy Biblioteki Pedagogicznej w Łosicach ul. Krasickiego 1 godz. : 8.00- 15.00 w zakresie prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia . Osoba do kontaktu : kierownik filii Anna Czerko tel. 0-83 357 35 67.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.