eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (w miarę potrzeb) papieru kserograficznego do siedziby Oddziału ZUS w Olsztynie przy placu Konsulatu Polskiego 4 i podległych jednostek terenowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-29

POZYCJA 38062

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (w miarę potrzeb) papieru kserograficznego do siedziby Oddziału ZUS w Olsztynie przy placu Konsulatu Polskiego 4 i podległych jednostek terenowych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, do kontaktów: Joanna Ustaszewska, Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, fax 089 5350228, e-mail: ustaszewskaj@zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Maria Skibińska, Mickiewicza 2, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko - mazurskie, tel. 089 5212477, fax 089 52124 57, e-mail: ustaszewskaj@zus.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Maria Skibińska, Mickiewicza 2, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko - mazurskie, tel. 089 5212477, fax 089 52124 57, e-mail: -. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Maria Skibińska, Mickiewicza 2, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko - mazurskie, tel. 089 5212477, fax -, e-mail: -, -.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (w miarę potrzeb) papieru kserograficznego do siedziby Oddziału ZUS w Olsztynie przy placu Konsulatu Polskiego 4 i podległych jednostek terenowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (w miarę potrzeb) papieru kserograficznego do siedziby Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4 i podległych jednostek terenowych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wykonawca będzie dostarczał papier kserograficzny do siedziby zamawiającego ZUS O/Olsztyn oraz do jednostek terenowych w Bartoszycach, Lidzbarku Warmińskim, Giżycku, Ełku, Szczytnie, Działdowie i Kętr. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie: 1. posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia i na dowód spełniania tego warunku złożą: a) odpowiednie oświadczenie (załącznik nr 3do siwz ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnieniem tego warunku będzie złożenie odpowiedniego oświadczenia (załącznik nr 3), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnieniem tego warunku będzie złożenie odpowiedniego oświadczenia (załącznik nr 3 do siwz ). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i na dowód tego złożą: a) odpowiednie oświadczenie (załącznik nr 3 do siwz ), b) aktualne informacje z KRK, c) aktualne zaświadczenia z ZUS i US. 5. Wpłacą wadium w wysokości 7500,00 zł ( słownie : siedem tysięcy pięćset zł).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 58 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.09.2005, godzina 12:30, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Olsztyn ul. Mickiewicza 2, Olsztyn pok. 202.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.