eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń budynku położonego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-24

POZYCJA 38056

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Sącz: wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń budynku położonego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 14 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Agencja Rozwoju Regionalnego, do kontaktów: Ludomir Krawiński, Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 440 81 63, fax 018 442 29 50, e-mail: sarr@sarr.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sarr.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka Akcyjna (100% udział JST); Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń budynku położonego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 14. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 14. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty modernizacyjne na I i II piętrze, w budynku usługowo-biurowym w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 14, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-50/M. W zakres prac wchodzi: 1. demontaż i usunięcie (wywóz) starych drewnianych okien skrzynkowych i drzwi wewnętrznych jedno i dwuskrzydłowych, montaż nowych okien drewnianych i PCV oraz wykonanie prac wykończeniowych wraz z montażem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. Wymianę stolarki należy wykonać na zasadzie odtworzenia istniejących okien - taki sam podział, forma i kolor, 2. demontaż i usunięcie (wywóz) starych drewnianych drzwi wewnętrznych jedno i dwuskrzydłowych, montaż nowych drzwi drewnianych (z ościeżnicą na całą szerokość muru oraz obustronnymi opaskami ściennymi), 3. demontaż i usunięcie (wywóz) starych posadzek z parkietu drewnianego, uzupełnienie podkładu konstrukcyjnego na stropach, wykonanie nowych posadzek z płyty OSB-3 na ruszcie z listew drewnianych oraz ułożenie wykładziny dywanowej o standardzie biurowym wraz z wykończeniowymi listwami połączeniowymi i cokołami przyściennymi, 4. modernizacja ścian i sufitów polegająca na usunięciu niepotrzebnych ścianek działowych, istniejących powłok malarskich i luźnego tynku, uzupełnieniu ubytków ścian i tynku, szpachlowanie i wyrównanie ścian gładzią gipsową we wszystkich pomieszczeniach oraz ich malowanie farbą emulsyjną, 5. modernizacja 4 kpl. węzłów sanitarnych polegająca na wymianie bądź wykonaniu nowego rurażu wod-kan. i urządzeń sanitarnych (umywalka z baterią, muszla ustępowa typu "kompakt", lustro, elektryczny przepływowy podgrzewacz wody), 6. modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej, polegająca na demontażu istniejących widocznych przewodów elektrycznych oraz wykonaniu nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: I. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, -według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (według wymagań określonych w SIWZ Rozdz. V pkt. 2 c). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (według wymagań określonych w SIWZ Rozdz. V pkt 2 e). 6. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 1- 5 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń budynku położonego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 14 zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Wartość zamówienia powyżej 60 tys. Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy i złożą oświadczenie, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W zakresie możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia i posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pod uwagę będą brane oferty: a) wykonawców wpisanych do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej; b) wykonawców, którzy zgodnie z przepisem art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu; c) wykonawców dysponujących osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanym w specjalności, konstrukcyjno - budowlanej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. d) wykonawców, dysponujących osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w obiektach zabytkowych lub z co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach w nieruchomościach w odniesieniu do robót w obiektach zabytkowych; e) wykonawców nie zalegających z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadających zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; f) którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000 zł lub równowartość tej kwoty w walucie obcej wg. średniego kursu NBP na dzień wystawienia polisy. 3. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w ust.: 1 i 2 a), b), d) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c) oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, -według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (według wymagań określonych w SIWZ Rozdz. V pkt 2 c). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (według wymagań określonych w SIWZ Rozdz. V pkt 2 e). 6. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 1- 5 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. III. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt I i II

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sarr.com.pl/przetargi.php. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.08.2006, godzina 10:30, Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A, ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.