eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasteczko › budowa sieci wodnokanalizacyjnej- etap I- ul. Moniuszki w Nowym Miasteczku



Ogłoszenie z dnia 2006-07-24

POZYCJA 38055

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowe Miasteczko: budowa sieci wodnokanalizacyjnej- etap I- ul. Moniuszki w Nowym Miasteczku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Nowe Miasteczko, do kontaktów: Małgorzata Tarczyńska, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, woj. lubuskie, tel. 068 3888154, fax 068 3888154, e-mail: przetargi@nowemiasteczko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nowemiasteczko.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodnokanalizacyjnej- etap I- ul. Moniuszki w Nowym Miasteczku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nowe Miasteczko, ul. Moniuszki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodno-kanalizacyjnej - etap I - ul. Moniuszki w Nowym Miasteczku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z dokumentacją projetową i SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy robót obejmuje: a. budowę sieci wodociągowej PE z przyłączami i wodomierzami: - śr. 110 mm- 187,5 mb, - śr. 50 mm- 28 mb, - śr. 32 mm- 136 mb, - wodomierze - szt 8 - hydranty pożarowe nadziemne śr 80 mm HP nr 80/2 i nr 80/3- 2 kpl, - przecisk z rur stalowych DN 100- 46mb. c. budowę sieci kanalizacyjnej sanitarnej PCV z przyłączami: - śr. 200 mm- 28 mb, - śr. 160 mm- 32 mb, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych- szt 2, - studzienki kanalizacyjne systemowe typu VAWIN- szt 2, c. wykonanie prób szczelności sieci wodno-kanalizacyjnych, d. wykonanie innych prac wyszczególnionych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 40

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wniesienie wadium w wysokości 2000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz spełniają następujące warunki szczegółowe : a.)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, b.)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane, polegające na budowie sieci wodno-kanalizacyjnej, z czego co najmniej 1 (jedno) zamówienie było o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł. c.)dysponują wykwalifikowanym personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia, do obsadzenia niżej podanego stanowiska: Kierownik robót sanitarnych- 1 osoba- musi posiadać ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( OIIB). d.)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1÷2 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły \spełnia - nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, b)dowód wniesienia wadium, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , stwierdzający że Wykonawca posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f)wykaz rozpoczętych i zakończonych robót budowlanych, wraz z referencjami, g)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, h)wykaz podwykonawców- jeśli dotyczy, i)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- jeśli dotyczy, j)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonym w pkt 12c,12d,12e Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12c,12d,12e, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasteczko.pl;. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego tj.Urząd Miejski w Nowym Miasteczku, pokój nr 8 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 10:15, Urząd Miejski w Nowym Miasteczku, ul. Rynek 2, Biuro Rady- pokój nr 2 - parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: prawidłowy nr faksu 068 3888461. Data wysłania niniejszego ogłoszenia 17.07.2006 r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.