eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18, roboty uzupełniające w zakresie robót posadzkarskich, elektrycznych, malarskich w pomieszczeniach magazynu dowodów rzeczowych i głównej klatki schodowej



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Katowice: Remont pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18, roboty uzupełniające w zakresie robót posadzkarskich, elektrycznych, malarskich w pomieszczeniach magazynu dowodów rzeczowych i głównej klatki schodowej
Numer ogłoszenia: 380544 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18, roboty uzupełniające w zakresie robót posadzkarskich, elektrycznych, malarskich w pomieszczeniach magazynu dowodów rzeczowych i głównej klatki schodowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18, roboty uzupełniające w zakresie robót posadzkarskich, elektrycznych, malarskich w pomieszczeniach magazynu dowodów rzeczowych i głównej klatki schodowej. Zakres robót obejmuje wykonanie: I. Pomieszczenie magazynu dowodów rzeczowych. 1. Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na ostro - 75 m2 2. Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej rulonowe PCV - 82,65 m2 3. Przygotowanie powierzchni starych tynków z poszpachlowaniem nierówności - 139,74 m2 4. Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - 139,74 m2 5. Montaż opraw oświetleniowych hermetycznych - 8 szt. II. Główna klatka schodowa: 1. Przygotowanie powierzchni pod malowanie starych tynków - 345,78 m2 2. Skasowanie zacieków - 12 m2 3. Malowanie farbami emulsyjnymi dwukrotnie starych tynków sufitów - 121,1 m2 4. Malowanie farbami akrylowymi dwukrotnie starych tynków ścian - 224,68 m2 5. Malowanie farbami lateksowymi ścian z dwukrotnym szpachlowaniem (lamperia) - 68,13 m2 6. Malowanie farbą olejną grzejników - 22 m2 7. Rusztowania warszawskie do 8 m2 - 48 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Remontowo-Budowlanych BAS-BUD Stefan Basak, ul. Żeromskiego 1, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15287,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17232,05

  • Oferta z najniższą ceną: 17232,05 / Oferta z najwyższą ceną: 17232,05

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnieniem zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki jest spełnienie przesłanki, o której mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP, mianowicie udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień a zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.