eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Organizacja i realizacja szkolenia z zakresu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL e-Citizen wraz z egzaminami certyfikacyjnymi ECDL e-Citizen w szkołach podstawowych i gimnazjach objętych realizacją projektu /Szkoła Równych Szans/ rea

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-23

Lubartów: Organizacja i realizacja szkolenia z zakresu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL e-Citizen wraz z egzaminami certyfikacyjnymi ECDL e-Citizen w szkołach podstawowych i gimnazjach objętych realizacją projektu /Szkoła Równych Szans/ realizowanego przez Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie - w ramach Priorytetu IX PO KL /Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach/, Działanie 9.1 /Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty/, Poddziałanie 9.1.2 /Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów../
Numer ogłoszenia: 38053 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8545917, faks 081 8552357.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja szkolenia z zakresu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL e-Citizen wraz z egzaminami certyfikacyjnymi ECDL e-Citizen w szkołach podstawowych i gimnazjach objętych realizacją projektu /Szkoła Równych Szans/ realizowanego przez Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie - w ramach Priorytetu IX PO KL /Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach/, Działanie 9.1 /Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty/, Poddziałanie 9.1.2 /Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów../.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja szkolenia z zakresu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL e-Citizen wraz z egzaminami certyfikacyjnymi ECDL e-Citizen oraz zapewnieniem materiałów szkoleniowych (podręczników) po jednym komplecie dla każdego uczestnika, dla 180 uczniów (18 grup po 10 osób) w wymiarze 40 godzin (dydaktycznych) dla każdej z grup, w szkołach podstawowych i gimnazjach objętych realizacją projektu /Szkoła Równych Szans/ realizowanego przez Gminę Lubartów - w ramach Priorytetu IX PO KL /Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach/, Działanie 9.1 /Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty/, Poddziałanie 9.1.2 /Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych/. 2.1 Szczegółowy opis przedmiot zamówienia: 2.1.1 W ramach organizacji i realizacji szkolenia wykonawca ma obowiązek zapewnić Wykładowców posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia szkoleń, tj. osoby, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, posiadającymi: certyfikat ECDL, uprawnienia Egzaminatora ECDL e-Citizen oraz w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzili co najmniej 3 szkolenia z zakresu ECDL dla dzieci i młodzieży; Kwalifikacje i umiejętności wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich bloków tematycznych zajęć. 2.1.2 W ramach organizacji i realizacji szkolenia wykonawca ma obowiązek zapewnić sale szkoleniowe przystosowane do prowadzenia zajęć, spełniające wymagania BHP i przepisów p.poż. oraz wyposażone w co najmniej 11 niezależnych stanowisk komputerowych (jeden uczestnik - jeden komputer) z możliwością dostępu do Internetu, a także w niezbędne pomoce dydaktyczne (np. rzutnik multimedialny, projektor, ekran, tablice typu flip-chart) oraz posiadające swobodny dostęp do sanitariatów; sale szkoleniowe muszą znajdować się na terenie miejscowości, w których będzie realizowany projekt - tj. miejscowości: Annobór, Brzeziny, Łucka, Mieczysławka, Nowodwór, Skrobów, Szczekarków, Wólka Rokicka, Skrobów oraz Łucka; liczba sal musi być dostosowana do harmonogramu zajęć w sposób zapewniający jego płynną i zgodną z założeniami projektu realizację; 2.1.3 W ramach organizacji i realizacji szkolenia wykonawca ma obowiązek zapewnić indywidualne materiały szkoleniowe dla uczestników szkoleń (jeden komplet dla każdego uczestnika) odpowiadające zakresowi merytorycznemu szkolenia, w postaci: skryptu lub podręcznika oraz płyty CD/DVD z multimedialnym kursem do samodzielnej nauki ECDL e-Citizen metodą blended learning, które na pierwszych zajęciach przekaże każdemu z uczestników na własność; Wykonawca zobowiązany będzie także zapewnić wszystkim uczestnikom szkoleń na czas realizacji umowy dostęp do platformy e-learningowej zawierającej treści tożsame z zakresem szkolenia i treścią materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w trakcie prowadzonych zajęć. 2.1.4 W ramach organizacji i realizacji szkolenia wykonawca ma obowiązek zapewnić pełną obsługę certyfikacji ECDL e-citizen w imieniu i na rzecz każdego z uczestników szkoleń poprzez: zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych (po jednym dla każdego uczestnika) zgodnie z obowiązującymi zasadami w tym zakresie oraz wydanie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych (ECDL) e-Citizen wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy; 2.1.5 Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym będzie realizował odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, polegające na m.in.: oznaczeniu budynku i pomieszczeń, w których realizowany będą szkolenia projekt plakatami z informacją o realizacji projektu w ramach Działania 9.1.2 POKL oraz współfinansowaniu projektu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wraz z logo POKL, UE i EFS); umieszczaniu logo i nazwy projektu, logo POKL, UE i EFS oraz informacji o współfinansowaniu projektu z EFS na dokumentach takich jak: korespondencja dotycząca projektu, materiały szkoleniowe, listy obecności, protokoły egzaminacyjne, ankiety ewaluacyjne itp. 2.1.6 Wykonawca zapewni także wszystkim uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia potwierdzające udział w projekcie. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo POKL, UE, EFS i wraz z tekstami opisującymi zaangażowanie środków UE w projekt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapoznania się przed rozpoczęciem szkoleń (a w trakcie ich realizacji kontroli) z warunkami oferowanymi przez Wykonawcę. W przypadku, gdy oferowane warunki będą odbiegać od wymogów Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest usunąć uchybienia w ciągu 3 dni roboczych pod sankcją wypowiedzenia umowy na realizację zamówienia. 2.2 Wykonawca obowiązany jest także do: 2.2.1.Prowadzenia dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach oraz dostarczenie ich do Zamawiającego po zakończeniu szkolenia dla każdej z grup; 2.2.2.Bieżącego informowania Zamawiającego o ewentualnych trudnościach na etapie realizacji szkolenia, zakończeniu szkolenia oraz jego wynikach; 2.2.3.Poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego instytucje, w tym wglądu do dokumentacji związanej z projektem; 2.2.4.Przekazania po zakończeniu szkolenia do Zamawiającego kopii protokołów egzaminacyjnych, dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; 2.2.5.Przechowywania wszystkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia co najmniej do dnia 31.12.2020 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 103, poz. 1158 ze zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. Odział Lubartów nr 87 1240 2409 1111 0010 2026 6559 z dopiskiem /Wadium szkolenie ECDL e-Citizen/ Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit. b - e, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, tj. w pełna nazwa i adres w pok. 28 w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać nazwą i adresem Wykonawcy oraz zaadresować według poniższego wzoru: Pełna nazwa; Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie Adres; ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów WADIUM DOTYCZĄCE PRZETARGU - SZKOLENIE ECDL e-Citizen NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 3.03.2010r. godz. 8:30 Gwarancja wadialna musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, skuteczne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. Wykonawca, którego oferta została wybrana, straci wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust 1 i 2 ustawy oraz wykażą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy, tj : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: a) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. usług polegających na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń oraz pełnej obsłudze procesu certyfikacji zgodnie ze standardami ECDL), przygotowujących do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL, o liczbie uczestników co najmniej 100 osób każda i o wartości przynajmniej 150.000,00 zł brutto każda, realizowanych w co najmniej 3 lokalizacjach (miejscowościach) jednocześnie (równolegle), wymagających zabezpieczenia przez Wykonawcę odpowiednio wyposażonych sal szkoleniowych i sprzętu - w tym także sprzętu mobilnego (przenośnego), których uczestnikami były dzieci lub młodzież tj. osoby poniżej 25 roku życia; b) posiadają aktualne autoryzacje podmiotu udzielającego certyfikacji programów szkoleń pod kątem zgodności ich zakresu z wymaganiami Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych (ECDL) potwierdzające, iż wykonawca spełnia określone wymogi merytoryczne proponowanych programów szkoleń zgodnie z certyfikacją ECDL oraz posiadają status /Centrum Egzaminacyjnego ECDL/ oraz /Laboratorium ECDL/ zgodnie z obowiązującymi zasadami w tym zakresie; c) w realizowanych szkoleniach ECDL osiągnęli poziom efektywności szkoleń (tzw. /zdawalności/), na poziomie co najmniej 80% przy liczbie przeegzaminowanych dzieci lub młodzieży w liczbie co najmniej 500; (efektywność szkoleń rozumiana będzie jako wyrażona w procentach liczba uczestników szkoleń, którzy uzyskali certyfikat ECDL w stosunku do liczby uczestników szkoleń biorących udział w szkoleniach) zorganizowanych i zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania; d) posiadają wdrożony i stosowany system zarządzania jakością zatwierdzony przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi tj. posiadają certyfikat jakości ISO 9001:2000 lub równoważny w zakresie usług szkoleniowych IT / ICT; e) są wpisani na listę instytucji szkoleniowych w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych prowadzonym przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy miejscowo dla siedziby Wykonawcy;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację programu szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, a w szczególności co najmniej 12 (dwunastoma) osobami posiadającymi: certyfikat ECDL oraz uprawnienia Egzaminatora ECDL e-Citizen oraz w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzili co najmniej 3 szkolenia z zakresu ECDL lub e-Citizen dla dzieci i młodzieży, tj. osób poniżej 25 roku życia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 zł i b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł . Zgodnie z art. 23 ustawy wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 26 ust. 2a Wykonawca w zakresie wskazanym w pkt. 4.1 SIWZ jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4.1 ppkt. 1) -4) SIWZ muszą wykazać łącznie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zobowiązania. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia, wyłącznie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 5 niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z odpowiednio wypełnionym formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w pkt. 4.1 ppkt. 1) -4) ogłoszenia (wzór - Załącznik Nr 3 do SIWZ), 2) wykaz zrealizowanych należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. usług polegających na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń oraz pełnej obsłudze procesu certyfikacji zgodnie ze standardami ECDL), przygotowujących do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL, o liczbie uczestników co najmniej 100 osób każda i o wartości przynajmniej 150.000,00 zł brutto każda, realizowanych w co najmniej 3 lokalizacjach (miejscowościach) jednocześnie (równolegle), wymagających zabezpieczenia przez Wykonawcę odpowiednio wyposażonych sal szkoleniowych i sprzętu - w tym także sprzętu mobilnego (przenośnego), których uczestnikami były dzieci lub młodzież tj. osoby poniżej 25 roku życia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie oraz że uczestnikami szkoleń były dzieci lub młodzież tj. osoby poniżej 25 roku życia. (wzór - Załącznik Nr 4 do SIWZ), 3) aktualne zaświadczenie podmiotu udzielającego certyfikacji programów szkoleń pod kątem zgodności ich zakresu z wymaganiami Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych (ECDL) potwierdzające, iż wykonawca spełnia określone wymogi merytoryczne realizowanych programów szkoleń zgodnie z certyfikacją ECDL oraz dokumenty potwierdzający posiadanie statusu /Centrum Egzaminacyjnego ECDL/ oraz /Laboratorium ECDL/ zgodnie z obowiązującymi zasadami w tym zakresie; 4) oświadczenie o poziomie efektywności realizowanych szkoleń, z podaniem ilości osób, które wzięły udział w szkoleniach oraz ilości osób, które uzyskały certyfikat ECDL w rezultacie szkolenia wraz z zaświadczeniem potwierdzającym informacje w zakresie, o którym mowa w pkt. 4.1 ppkt. 2 c) ogłoszenia 5) aktualne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi w zakresie usług szkoleniowych IT / ICT tj. certyfikat jakości ISO 9001:2000 lub równoważny w zakresie usług szkoleniowych IT / ICT, 6) aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy miejscowo dla siedziby Wykonawcy, 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, z podaniem numeru certyfikatu ECDL, numeru licencji Egzaminatora ECDL e-Citizen wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających kompetencje oraz oświadczenia o gotowości przeprowadzenia szkolenia potwierdzonego własnoręcznym podpisem przez osobę wskazaną w wykazie (wzór - Załącznik Nr 5 do SIWZ), 8) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości co najmniej 300 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) opłaconą polisę OC lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł . 10) dokumenty potwierdzające umocowanie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z dokumentów rejestrowych lub innych przepisów. 5.3. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymienione w pkt. 5.1 ppkt. 1) - 4) i pkt 5.2 ppkt 6). Oświadczenie o którym mowa w pkt. 5.2 ppkt 1) w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa pełnomocnik. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 5.2 ppkt. 2) - 5) i pkt. 5.2 ppkt. 7) - 10) wykonawcy składają wspólnie. 5.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 5.1 ppkt. 2), 3), 4) i 5) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającą że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 4) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt. 9 ustawy. 5.5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.4 ppkt. 1), 3), 4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt. 5.4 ppkt 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 5.4 ppkt 1), 2), 3), 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, złożonym nie wcześniej niż w terminie właściwym dla dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 5.4. ppkt 1), 2), 3), 4). 5.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem języku polskim, poświadczonym za zgodność przez Wykonawcę. 5.8 Dokumenty dołączane do wniosku powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.9 Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy na realizację zamówienia publicznego wykonawcy ci przedstawią Zamawiającemu umowę (np. umowę konsorcjum) regulującą współpracę tych wykonawców, zawierającą w treści co najmniej następujące postanowienia: czas trwania umowy na czas nie krótszy niż okres realizacji umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, zakaz zmiany stron umowy (partnerów) i zakaz rozwiązania umowy konsorcjum w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zgody Zamawiającego, wskazanie pełnomocnika, zapis o solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - doświadczenie wykonawcy - 25
  • 3 - kadra delegowana do realizacji szkolenia - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów tel./fax +48 81 855 23 57.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2010 godzina 08:00, miejsce: Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, pok. nr 28 tel./fax +48 81 855 23 57.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt /Szkoła Równych Szans/ realizowany jest przez Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie - w ramach Priorytetu IX PO KL /Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach/, Działanie 9.1 /Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty/, Poddziałanie 9.1.2 /Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych/..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.