eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU NR 30 5013 W MRZEŻYNIE.



Ogłoszenie z dnia 2016-02-19

Świdwin: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU NR 30 5013 W MRZEŻYNIE.
Numer ogłoszenia: 38052 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7198 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 533 509, faks 261 533 509.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU NR 30 5013 W MRZEŻYNIE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 30 Jednostki Wojskowej 3937 w Mrzeżynie, na okna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane oraz drzwi zewnętrzne aluminiowe ocieplane. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ma na celu spełnienie podstawowych wymogów izolacyjności cieplnej budynku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ, które są jej integralną częścią: - załącznik nr 9 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); - załącznik nr 10 - Przedmiar Robót - załącznik nr 11 - rysunek nr 1: szkic liniowy parteru; - załącznik nr 12 - rysunek nr 2: szkic liniowy I piętra; załącznik nr 13 - rysunek nr 3 : szkic liniowy poddasza; - załącznik nr 14 - rysunek nr 4: szkic liniowy piwnicy; 5. Miejsce wykonania zamówienia: Terenem budowy jest budynek nr 30 usytuowany na terenie zamkniętym Jednostki Wojskowej nr 3937 w Mrzeżynie, znajdujący się w strefie administracyjnej. Inwestor przekaże protokolarnie teren budowy Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. W dniu przekazania placu budowy Inwestor przekaże Wykonawcy dziennik korespondencji wraz ze wszystkimi uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: Projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000 - 3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji; 45421132 - 8 Instalowanie okien; 45421131 - 1 Instalowanie drzwi; Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.9.Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace, stanowiące przedmiot zamówienia, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, bez wad i usterek, przez osoby upoważnione. UWAGA: Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo określone w Rozdziale 13 SIWZ. Na wyroby objęte gwarancją producenta Wykonawca przedłoży w dniu obioru robót dokumenty potwierdzające gwarancję producenta w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gwarancja musi obejmować, co najmniej okres wynikający z dokumentów gwarancyjnych producenta. Przed przystąpieniem do robót zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się na miejscu z terenem budowy i zakresem robót oraz sprawdzenia obmiarów w naturze. Podział architektoniczny okien i drzwi wykonać wzorując się na załączonych rysunkach (szkicach liniowych nr 1,2,3,4) uwzględniając własne obmiary. Ilość i wymiary okien i drzwi przedstawiono na załączonych rysunkach zgodnie z przedmiarem robót. Zamawiający zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców (podstawa: art. 38 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej budynku nr 30 w JW. 3937 w Mrzeżynie. Zamawiający umożliwi również zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej budynku nr 30 w JW. 3937 w Mrzeżynie. Zamawiający umożliwi również zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wyznacza jeden termin zebrania, na dzień 18.01.2016 r. o godz. 11:00. Miejsce zbiórki: Biuro przepustek JW. 3937, Mrzeżyno. Osoby przybyłe na miejsce zbiórki zobowiązane są do posiadania aktualnego dowodu tożsamości (do celów przepustkowych). Koszty uczestnictwa w zebraniu wykonawców ponoszą uczestnicy. W przypadku, gdy na zebraniu stawi się co najmniej jeden Wykonawca, z zebrania wykonawców zostanie sporządzona notatka zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 45.42.11.32-8, 45.42.11.32-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO OLTEH Sp. z o.o., Siadło Górne 1, Kołbaskowo, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96306,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 199930,65

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.